Yeni sezon kadro planlamasına şimdiden başlayan Trabzonspor, Avrupa'dan önemli bir ismi gündemine aldı. Bordo-mavililer, Hollanda'nın köklü kulüplerinden Ajax'ta forma giyen Davy Klaassen için ilk teması kurdu.
Klaassen Trabzonspor'un Radarında
Sports Digitale'in haberine göre, Trabzonspor, gelecek sezon daha güçlü bir kadro kurmak amacıyla çalışmalarını hızlandırırken, deneyimli orta saha oyuncusu Davy Klaassen'i transfer listesine dahil etti. Bordo-mavili yönetim, 32 yaşındaki futbolcunun şartlarını öğrenmek üzere girişimlere başladı.
Bonservis Bedeli Yok
Ajax ile sözleşmesi sezon sonunda sona erecek olan Klaassen, Trabzonspor'un anlaşması halinde bonservis bedeli ödemeden kadroya katabileceği bir isim konumunda. Tecrübeli oyuncunun güncel piyasa değeri yaklaşık 4 milyon Euro civarında.
Bu Sezonki Performansı
Hollandalı yıldız, bu sezon Ajax formasıyla 32 resmi maçta görev aldı. Bu karşılaşmalarda 8 gol atıp 1 asist yaparak takımına skor katkısı sundu.
Tüm Yorumlar (16)
61 ts
1 yıl önceTS , ARJANTİN BREZİLYA VEYA İTALYA 1. 2. LİGDE TECRÜBELİ FAYDALI İSİM YAPMIŞ 8 10 NUMARA ARAYIP BULMALI İTALYADA OYNAMIŞ OYUNCULAR TS A FAYDALI OLUYOR VEYA UKRAYNILI SHAPARENKO VB İSİMLER TRANSFER EDİLMELİ,
AhMeT
1 yıl önceYaw arkadaş dilimizde tüy bitti.Avrupada hicbir takım 28 yaş ve uzeri kimseye bonservis ücreti ödemez,transferde yapmaz.Bu sene Nwkawene ve Savic kac mac forma giydi.adamlar sakatlanacak diye ödümüz kopuyor.28 yaş üstü kimseyi istemiyoruz
İsmail k.
1 yıl önceYa 30 yaş üstü futbolcu transfer hastalığından vazgeçelim artık..son sahibi neden biz oluyoruz
Oflu
1 yıl önceYine yaşlı oyuncularla temaslar başladı.
Çınar
1 yıl önce32 yaşındaki futbolcu lazım değil . Yeterince var zaten. Bize Zubkov gibi dinamik sol kanat 10 ve 8 numara oyuncu lazım. En fazla 27 yaş sınırı koydum.Çok özel oyuncuysa ahan da bir yaş daha artırdım 28 olsun. Onun dışında kabul etmiyoruz. Onauçhu hariç.
BÜLENT TURAN
1 yıl önceU19 gençlerimizi sahaya atamayacağız. Maalesef bu transfer haberleri doğru ise böyle olacak. 30+ yaş yabancı futbolcuların peşindeyiz yine.
Holalı
1 yıl önceKesinlikle başarılı olamaz,
Erol
1 yıl önce32 yasında adamın transfer haberi bile yeterince iğrenç.
Ali Durkaya
1 yıl önceEğer doğru ise bir dedemiz daha oldu desene
Fatih Ergili
1 yıl önceLa akıllı olun, bu o kadar kaliteli bir topçu değil.
TSAli61 Almanya
1 yıl önceBeyler kardeşlerim veya Abilerim yada Trabzonspor Sevdalilari Tercübe olmadan bir Takim ilerlemez Hamsik bizi nasıl Sampiyon yaptı Bir Transfer Visca bizi nasıl Sampiyon yaptı Waka bizi nasil Sampiyon yapti hatirlayin Cornelius bizi nasil Sampiyon yapti 5 tane Takimda Tercübeli isim vardi Gençler Tercübeyi Harmanladik mi Sampiyonluklar gelir şuan bizde görülen ne eksik şuan bir Beyin Cham yapamiyor demek Kalbin Beyni olmasa işlemez bukadar basit ve Stoperde eksiklimiz var
TSAli61 Almanya
1 yıl önceVe stoper de Arda Öztürk monta edilmeli ayrıca Sağa bekte Oğuzhan Yilmaz ilk 24 de Kadro da olmalı Malhero nun Alternativi olabilir orta saha da Boran Başkan Kadro ya alınmalı oynatilmali forvet ön tarafta Kemal Yiğit oynatilmali ara ara yeni bir Yusuf Yazici olma yolunda sol bekte kesin Bican ara ara oynatilmali Rekabet büyük Arif Mustafa direk Payraz Efe oynatilmali gençlerimize güvenmeliyiz artik bu çocuklara yazik olur Alihan oynatilmali Salih ve Abdurrahman ara ara oynatilmali Kadro girmeli
HASAN KOL
1 yıl önceAma bu çok genç.....
SELOCAN
1 yıl önce32 yaşında....kala kala posası kalmıştır. İsmi dışında bir şey yok...
Ersan G
1 yıl önceTakımda 1 tane bu tür bir oyuncu olur ve Klaasen iyi bir futbolcu. Halen etkili bir oyuncu olduğu söylenebilir. Ancak sakatlık durumlarına bakmak lazım. Üstelik Saviç, Nwakame , Visça varken bunun 4 ncü 32 yaş üzeri oyuncu olması düşündürücü olur.
Karakoncolos
1 yıl önceTürkiye ligi biliyoruz ki, fizik mücadele seviyesi yüksek bir lig. Hollanda ligi bu konuda nasıl? Türkiye gibi değil. O halde orada gözden çıkarılmış bir futbolcuyu neden transfer edelim ki? Tecrübesine ve tekniğine lafım yok, benzer kalitedeki oyuncuların maliyetinin yüksekliğini de tahmin edebiliyorum ama fizik kondisyon olarak yeterli seviyede olup olmadığı iyi araştırılmalı. Bonservis vermemek bu transfer için güzel fakat maaşından ne haber?