| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Kasım 2020 21:21 Güncellenme tarihi: 12 Aralık 2025 11:41

Trabzonspor’dan Covid-19 yaşayan kulüplere geçmiş olsun mesajı

Trabzonspor'dan 4 kulüp için mesaj

Trabzonspor , futbolcuları ve çalışanları koronavirüse yakalanan Beşiktaş, Gaziantep FK ve Göztepe için geçmiş olsun mesajı yayınladı.

Mesajda şu ifadelere yer verildi;

Covid-19 testleri pozitif çıkan Antalyaspor, Beşiktaş, Gaziantep FK ve Göztepe takımlarının futbolcuları ile çalışanlarına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa zamanda sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serhat
5 yıl önce

Tüm türkiye koronavirüsten kırılırken, artık herkeste ve heryerde görülürken hep aynı takımların koronavirüs vakası açıklaması bazı takımlarda hiç görülmemesi artık şüphe uyandırıyor. Umarım kendilerini uyanık sanıp bu koronavirüs protokollerini ihlal etmiyordur bazı kulüpler. Çünkü herşey beklenir bizim ülkede. Şike yapıp açık açık yaptıkları şikeyi savunanlar bu konuda da oyunlar oynayabilirler zor değil. Umarım bu konunun denetimi sadece kulüplerin inisiyatifinde değildir federasyonda güzel bir şekilde takip ediyordur