| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Aralık 2024 10:05 Güncellenme tarihi: 20 Aralık 2024 10:14

Trabzonspor'dan çok sert açıklama "Kulübümüze kurduğunuz her planı ifşa edeceğiz"

Trabzonspor'dan MHK hakkında çok sert bir açıklama geldi.

Trabzonspor Başkan Yardımcısı Taner Fikret Saral, bordo-mavililer maruz kaldığı hakem hatalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. 

Merkez Hakem Kurulu’na (MHK) yönelik sert eleştirilerde bulunan Saral, “Tahammül sınırımız çoktan aşıldı” diyerek futbol kamuoyuna önemli mesajlar verdi.

“Artık Yeter!”

Taner Fikret Saral, sezon başından bu yana yaşanan hakem hatalarından dolayı kulübün büyük kayıplar yaşadığını belirtti.

Saral, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Merkez Hakem Kurulu’nun rezillikleri artık kabul edilemez bir boyuta ulaştı! Trabzon’da, Gaziantep’te, İzmir’de, Alanya’da, İstanbul’da… Olduğumuz her yerde, oynadığımız her maçta verdiğimiz mücadeleye gölge düşürdünüz!

Sezon başından bu yana bizden çaldığınız puanlarla, kurduğunuz kirli oyunlarla, taraflı tutumunuzla buna göz yuman ‘yapı’nızla bize hesap vereceksiniz!”

“Hesap Vereceksiniz!”

Kulüp olarak maruz kaldıkları haksızlıkları her fırsatta dile getireceklerini vurgulayan Saral, açıklamasını şu sözlerle sürdürdü:

“İster sahanın içinde olsun ister dışında! Kulübümüze yönelik kurduğunuz her planı ifşa edeceğiz. Bu kirli oyunların, taraflı yönetim anlayışının ve arkanıza aldığınız ‘gücün’ bedelini, Türk futbol kamuoyu önünde hesap vererek ödeyeceksiniz.”

“Trabzonspor Boyun Eğmez!”

Son olarak, Trabzonspor’un haksızlıklar karşısında pes etmeyeceğini belirten Saral, milyonlarca bordo-mavili taraftara seslendi:

“Türk futbolunun iliklerine kadar işlemiş bu adaletsizliğe teslim olmayacağız. Trabzonspor camiası, milyonlarca inançlı taraftarıyla, bu düzene boyun eğmeyecektir.”

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Sonuç, her açıklama ardından bizi daha çok kıyıyorlar. Sorun bu şekilde çözülmez.

K
Kenan
1 yıl önce

Hikaye anlatıyorsunuz.hep açıklama hep açıklama bize icraat gösterin.boş laflara karnımız tok.elle tutulur bişey yapın.taraftarın gazını almak için böyle açıklama yapmayın.daha gaz kalmadı

C
Can
1 yıl önce

Boş lafları bırakın saha da ne tür oyun olursa olsun kazanın o kadar durmadan öyle olacak böyle olacak demeyi bırakın sahada mücadele edin ne olursa olsun kazanmayı bileceksin 1,2 atıp vermiyorsa gerekirse 5 6 tane atacaksın . Bu boş söylemleri bırakın bir işe yaramıyor . Kadro da boş insanlar var gönder doğru takım kur sonra bak keyfine

A
Arsinli
1 yıl önce

Öncelikle Hacıosmanoğlunun trabzonspor üyeliği hakkında düşünülmeli.. Fenerbahöe spor külübü derneği Nihat Özdemir (beşli çete) bu yüzden üyelikten kavmuştu..

A
acg
1 yıl önce

Takımda boşu boşuna Euroları kazananları gönderin. Takımın kadrosunu azaltın. Yabancıları maksimum 8 olacak şekilde ayarlayın. Yerli ve milli futbolculara odaklanın. Başarı gelecek. Sahada isyan edin . Hem futbol olarak hem de haksız hakem kararlarına isyan edin. Gs maçında mesela kaleci Uğurcan hatalı goller yedi. Onları konuşun....Mendiye kızacağına burunun dibindeki topa neden çıkıp almadığını ya da yumruklamadığının izahını yapsın. Yada o king borsçu gs linin blanjonluk şutu yenir mi?

Tüm Yorumlar (13)

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Sonuç, her açıklama ardından bizi daha çok kıyıyorlar. Sorun bu şekilde çözülmez.

K
Kenan
1 yıl önce

Hikaye anlatıyorsunuz.hep açıklama hep açıklama bize icraat gösterin.boş laflara karnımız tok.elle tutulur bişey yapın.taraftarın gazını almak için böyle açıklama yapmayın.daha gaz kalmadı

C
Can
1 yıl önce

Boş lafları bırakın saha da ne tür oyun olursa olsun kazanın o kadar durmadan öyle olacak böyle olacak demeyi bırakın sahada mücadele edin ne olursa olsun kazanmayı bileceksin 1,2 atıp vermiyorsa gerekirse 5 6 tane atacaksın . Bu boş söylemleri bırakın bir işe yaramıyor . Kadro da boş insanlar var gönder doğru takım kur sonra bak keyfine

A
Arsinli
1 yıl önce

Öncelikle Hacıosmanoğlunun trabzonspor üyeliği hakkında düşünülmeli.. Fenerbahöe spor külübü derneği Nihat Özdemir (beşli çete) bu yüzden üyelikten kavmuştu..

A
acg
1 yıl önce

Takımda boşu boşuna Euroları kazananları gönderin. Takımın kadrosunu azaltın. Yabancıları maksimum 8 olacak şekilde ayarlayın. Yerli ve milli futbolculara odaklanın. Başarı gelecek. Sahada isyan edin . Hem futbol olarak hem de haksız hakem kararlarına isyan edin. Gs maçında mesela kaleci Uğurcan hatalı goller yedi. Onları konuşun....Mendiye kızacağına burunun dibindeki topa neden çıkıp almadığını ya da yumruklamadığının izahını yapsın. Yada o king borsçu gs linin blanjonluk şutu yenir mi?

B
Bayro
1 yıl önce

Ne edecekseniz edin yoksa ligden dusuyoruz

G
gümüşhane2961
1 yıl önce

BAZEN SUSMAK KARSIDAKINE ENBUYUK CEVAP BENCE ZATEN BASKAN SİZ HEP LAF İCRAAT YOK BİRİNİZ ÇIKIP DİYEMİYORKİ İBRAHİM HACIOSMANOĞLUNUN KALİBRESİ NEKİ TFF Yİ İDARE EDECEK BOŞ ADAM YAZIK SADECE TRABZONLU DİYE ARKASINDA DURMAYA GEREK YOK ZAMANINDA HALUK ULUSOY VARDI GALATA ŞAMPİYON REKOR KIRDI SÖZ BİTSİN ARTIK BİZ İCRAAT BEKLİYORUZ BOŞ LAFLARA KARNIMIZ TOK ARTIK İBRAHİM HACIOSMANOĞLU İSTİFA İSTİFA İSTİFA

T
Trabzon
1 yıl önce

Bırak bu ayakları.. Adam gibi top oynadıpınuz yok hakem hakem. 14 transfer yap kümeye oyna tüm suç hakemlerde...

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

TEHDİT HOŞ BİR ŞEY DEĞİL, NE YAPABİLİRSİNİZ HİÇ BİRŞEY GEREKSİZ KONUŞMA YERİNE BİLİKLERİNİ İSPATLI BİR ŞEKİLDE ORTAYA KOY,

M
Mesut
1 yıl önce

İHO yabancı hakeme karşıyım dediğinde sesiniz çıkacaktı. İHO insiyatifi Trabzonspor'a değil rakibe kullanın dediğinde sesiniz çıkacaktı. Atı alan Üsküdarlı geçti. Geçmiş olsun.

K
Kemal SAKA
1 yıl önce

Nasıl olsa her maçta sistemik olarak -ellerine fırsat gelmediğinde bile uydurarak- TS' doğruyorlar. İfşa için yapılacak şey Scorboard dur. Oraya TS - TFF yazın. Ayrıca abuk subuk kararları maç boyunca video olarak sahaya yansıtın. Zerre utanmayacaklar olsun, protesto nasıl olur tüm İstanbul Futbol Baronları görsün.

M
MerNoire28
1 yıl önce

Bir tavsiye hakemlerin banka hesapları çok sıkı şekilde kontrol edilmeli,bu kadar hata VAR bile varken,yapilmaz ,NEDENSE o var bir tek bize gelince devre dışı kalıyor...

A
Ata Erk
1 yıl önce

Sayin SARAL; Bizden diye arkasinda durdugumuz! Ibrahim Haciosmanoglu güce tapapan Gücün yaninda saf tutan haatt güce göre KIBLESINI Degiştiren bi Omurgasiz..ben bu kulūbün başina bunlarin gelecegini biliyordum..işiniz zor Allah yardimciniz olsun