| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Ağustos 2025 18:56

Trabzonspor’dan Boga için yeni teklif!

Fransa basınına göre Trabzonspor, Nice’in kanat oyuncusu Jérémie Boga’ya yıllık 3 milyon euro maaş ve yüksek performans bonuslarını içeren güncellenmiş bir teklif sundu.

Fransa basınında yer alan iddialara göre, Türkiye Süper Lig ekiplerinden Trabzonspor, OGC Nice forması giyen yıldız kanat oyuncusu Jérémie Boga’yı kadrosuna katmak için devreye girdi. Bordo-mavili kulübün, Fildişili oyuncuya yıllık net 3 milyon euro maaş ve mevcut kazancının iki katına denk gelen performans bonuslarını içeren cazip bir teklif sunduğu öne sürülüyor.

Haberde, Trabzonspor’un hem oyuncunun temsilcileriyle hem de Nice kulübüyle görüşmeleri sürdürdüğü, karar aşamasında olan Boga cephesinden kısa süre içinde bir yanıt beklendiği aktarıldı. Teknik direktör Fatih Tekke’nin ise oyuncunun bire birdeki etkili performansı ve hücumdaki yaratıcılığı nedeniyle transferi ısrarla istediği ifade edildi.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Abuzer
10 ay önce

Yine yazıyorum her Boga para vermeyin bu Boga hiç vermeyin!

A
Abuzer
10 ay önce

Mendy üste para verecekler bu Boga para bağlamayın

H
Hasta TRABZONLU
10 ay önce

Bu kadar zahmetten sonra bir BOGA yarasa bari...

T
Tkz
10 ay önce

Bos oyuncu bence daha iyilerine bakmak gerekiyo

T
Türker
10 ay önce

Boga kötü oyuncu değil fakat şampiyonluk iddiası ve ihtimali olmayan bir kulübün hangi akla hizmetle bu paraları verdiğini biri bana açıklasın.Hem kulübe ,hem altyapıya hem de bizlerle alay etmekten başka birşey değil ..

Tüm Yorumlar (11)

A
Abuzer
10 ay önce

Yine yazıyorum her Boga para vermeyin bu Boga hiç vermeyin!

A
Abuzer
10 ay önce

Mendy üste para verecekler bu Boga para bağlamayın

H
Hasta TRABZONLU
10 ay önce

Bu kadar zahmetten sonra bir BOGA yarasa bari...

T
Tkz
10 ay önce

Bos oyuncu bence daha iyilerine bakmak gerekiyo

T
Türker
10 ay önce

Boga kötü oyuncu değil fakat şampiyonluk iddiası ve ihtimali olmayan bir kulübün hangi akla hizmetle bu paraları verdiğini biri bana açıklasın.Hem kulübe ,hem altyapıya hem de bizlerle alay etmekten başka birşey değil ..

Z
Zuhdu
10 ay önce

Ne var bu futbolcuda anlamadım tıransfer yspmayı bilmiyorlar..

K
Kenan Malkoc
10 ay önce

Bu yönetım ancak 3. Sınıf topcu alır......

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

Şu an boga lazım değil 2 tane orta sahaya 8 ve 10 numara lazım başka adam aramayın

M
Mesut
10 ay önce

Verilen bu paralara yazık. İstanbul'da kulüp yönetilmez. Tekke ile zaten olmaz. Sen bu oyuncuya bu parayı verirsen diğer oyunculara ne olacak. Takımdaki dengeleri bozarsan bu işler yürümez. Tekke madem çok istiyorsa parasını cebinde versin.

O
Oflu
10 ay önce

Değeri 2 milyon olan oyuncuya 10 milyon verecekler 8 milyonuda ceplerine indirecekler sonrada taraftar ısrar etti aldık diyecekler mesele bu

T
Türker
10 ay önce

Son yönetimi heralde daha kısa özetleyemezdin.Mükemmel yorum.