| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Aralık 2024 17:54 Güncellenme tarihi: 17 Aralık 2024 18:01

Trabzonspor’dan Bodrumspor maçı öncesi flaş hamle! Taraftar maça gelsin diye...

Trabzonspor, Bodrumspor maçı biletlerini 61 TL olarak güncelledi.

Trabzonspor, Süper Lig'de istediği sonuçları alamayarak puan sıralamasında istenmeyen bir sırada yer aldı.

Dün akşam Galatasaray karşılaşmasından da mağlup ayrılan bordomavililerde yönetim harekete geçti.

Daha önce 250 TL olarak açıklanan Bodrumspor bilet fiyatları 61 TL olarak güncellendi. Yapılan bu hamle ile taraftar desteğini arkasında görmek isteyen bordo mavililer artık galibiyet almak istiyor.

Trabzonspor’dan yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı;

Başkanımız Ertuğrul Doğan’ın kararıyla Sipay Bodrum FK maçı bilet fiyatlarında güncelleme yapıldı

Takımımızın, Trendyol Süper Lig Şamil Ekinci Sezonu’nun 17. haftasında 22 Aralık Pazar günü saat 19.00’da Papara Park’ta oynayacağı Sipay Bodrum FK karşılaşmasının biletleri 18 Aralık Çarşamba (yarın) saat 11.00’de satışa çıkıyor.

Başkanımız Ertuğrul Doğan’ın kararıyla, birlik ve beraberliğe her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduğumuz bu zorlu günlerde, tüm haksızlıklara birlikte göğüs germek amacıyla 22 Aralık Pazar günü Papara Park’ta oynayacağımız Sipay Bodrum FK maçı bilet fiyatlarında düzenlemeye gidilmiştir.

Yapılan düzenleme ile Batı, Doğu, Fırtına, Güney ve Kuzey Kale Arkası ile Misafir Tribün bilet fiyatları 61₺ olarak güncellenmiştir.

Güncel Bilet Fiyatları:

1.⁠ ⁠Kategori: VIP Platinum - B: ₺3.500

Kategori: VIP Platinum - A/C: ₺3.000

2.⁠ ⁠Kategori: VIP Gold: ₺2.000

3.⁠ ⁠Kategori: VIP Silver: ₺1.500

4.⁠ ⁠Kategori: Batı: ₺61

5.⁠ ⁠Kategori: Doğu: ₺61

6.⁠ ⁠Kategori: Fırtına: ₺61

7.⁠ ⁠Kategori: Güney - Kuzey Kale Arkası: ₺61

Misafir Tribün: ₺61

•⁠ ⁠Trabzonspor A.Ş. biletleri; Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray logolu passolig kart sahipleri hariç tüm Passolig kartlar ile satın alınabilir.

•⁠ ⁠Misafir takım logolu kartlar sadece misafir takım tribünden bilet satın alabileceklerdir.

•⁠ ⁠Bilet transfer kısıtları, bilet satış logo kısıtları ile aynıdır.

•⁠ ⁠Karşılaşma özelinde maça gidemeyecek kombine sahipleri, maçlık olarak koltuklarını “Hesabım – Kombine Kulübe Devir” sekmeleri altından kulübümüze devredebilir ve kulübümüze destek olabilir.

•⁠ ⁠Engelli biletleri, karşılaşmanın satışa çıkmasıyla birlikte Atatürk Alanı Passolig Gişelerinden tanımlanacaktır.

•⁠ ⁠Gişe çalışma saatleri hafta içi ve hafta sonu 09:00-18:00 arasındadır. Maç günü gişeler, karşılaşmanın ilk yarısının sonuna kadar açık kalacaktır.

•⁠ ⁠Kapı açılış saatlerine Emniyet Güçleri karar vermektedir. Aksi bir durum olmadıkça maç saatinden 2 saat önce kapılar açılır.

•⁠ ⁠Bir taraftar, farklı T.C. Kimlik numaraları girerek 5 (beş) bilet alma hakkına sahip olacaktır.

İyi çalışmalar.

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Maça gelecez. Ama Draguş denen o sabotajcıyı ne sahada nede yedeklerde görmek istemiyoruz. Hatta mümkünse şehirde de olmasın.

T
TRABZON61
1 yıl önce

artık taraftar takımı sahiplenmeli... takım en azından kıt kadroyla oyun oynamaya çalışıyor... biraz da destek görürse sonuç da almaya başlar.... en azından ara transfer sezonunda birkaç nokta transferle sezonu kurtarırız... Ben şahsen oynanan oyundan memnunum... çoğu maçlarda resmen doğrandık... bunu gözardı etmeyelim...

B
bdhd
1 yıl önce

Lustrami mi izleyelim..6 lira olsa da gelmem

H
Hugo
1 yıl önce

Maça geliyoruz zaten,yeterki mücadele güzel maç olsun

K
Kemal Yıldırım şampiyon Bursaspor üçüncü ligde
1 yıl önce

Şampiyon olmuş bir Bursasporu

Tüm Yorumlar (15)

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Maça gelecez. Ama Draguş denen o sabotajcıyı ne sahada nede yedeklerde görmek istemiyoruz. Hatta mümkünse şehirde de olmasın.

T
TRABZON61
1 yıl önce

artık taraftar takımı sahiplenmeli... takım en azından kıt kadroyla oyun oynamaya çalışıyor... biraz da destek görürse sonuç da almaya başlar.... en azından ara transfer sezonunda birkaç nokta transferle sezonu kurtarırız... Ben şahsen oynanan oyundan memnunum... çoğu maçlarda resmen doğrandık... bunu gözardı etmeyelim...

B
bdhd
1 yıl önce

Lustrami mi izleyelim..6 lira olsa da gelmem

H
Hugo
1 yıl önce

Maça geliyoruz zaten,yeterki mücadele güzel maç olsun

K
Kemal Yıldırım şampiyon Bursaspor üçüncü ligde
1 yıl önce

Şampiyon olmuş bir Bursasporu

K
Kemal Yıldırım şampiyon Bursaspor üçüncü ligde
1 yıl önce

Şampiyon olmuş bir Bursaspor üçüncü ligde oynadığı maçları izlerken taraftarlarının küsmeden aynı heyecanla desteklemelerini taktir ediyorum ve bu vesileyle Trabzonspor taraftarlarının örnek olmasını tavsiye ediyorum, biz taraftar olarakta kendi gençlerimize çok acımasız oluyoruz bunu gözden geçirmeliyiz, onun için hocalarımızda gençlere yeterli şans vermekten kaçındığını düşünüyorum.????

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bursaspor düştüğü sene son haftalarda taraftar desteğini alamadığı gibi taraftar protestolarına maruz kalmıştı... taraftardan sonuna kadar destek görmüş olsaydı o sene bir maç kazanıp ligde kalırdı... zaten düştükten sonra taraftarınn desteği tamamen yoktu. taaki bu seneye kadar... şimdi adama sormazlar mı madem bu taraftar vardı neden geçen sene tribünleri doldurup da takımı 2. ligde tutamadılar... Takım ne zaman iyi futbolcularla donatıldı o zaman taraftar desteklemeye başladı...

T
TRABZON61
1 yıl önce

sonuç olarak başarılı giden takımı desteklemek marifet değildir.. asıl marifet başarısız giderken takımı desteklemek ve takımı o bunalımdan kurtarmaktır... O nedenle Bursaspor taraftarının şu anki desteklerinden ziyade takım başarısızken tribünleri boş bıraktıktan sonra takımın ne hallere geldiğini ÖRNEK ALMALI ve ona göre davranmalıyız... TRABZONSPOR takımının taraftarına ihtiyacı var şu anda ve taraftarın da takımının yanında olmalı KAYITSIZ ve ŞARTSIZ...

Y
Yr
1 yıl önce

Konunun parayla değil Oynanan futbol ve yönetimin amatörce kararlar almasıyla alakası var Max 20 bin kişi gider maç seyreder orada

T
T.Fikret Turan
1 yıl önce

Sen gelme.Senin gibi taraftara ihtiyaç yok 6 lira cebinde kalsın.

O
Oflu
1 yıl önce

Böyle bir uygulama demektir ki, bizim kalitesiz takımı küme düşme korkusu sarmış. Cehaletin daima bir bedeli vardır.

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Maca gelmem diyenler biraksin su takimi gitsin istanbul takimi tutsun, kotu gunde takimin yaninda olmayan iyi gunde hic olmazsin, boyle taraftarlik olmaz, ya desten veren ya tutmayin takimi bizde gorelim kimlerle beraber yuruyecegimi...

6
61 ts
1 yıl önce

Başarı için Takım ruhu önemli ve futbolcu TS da oynadığını nasıl büyük bir camiada oldugunu bilip maç seçmeyecek ve dragus gibi saçma sapan isimler ts da oynamaz.

S
SOTKALI
1 yıl önce

Takım mücadele etsin, taraftar stadı doldurur. Maç seçen futbolcularla bir yere kadar kusura bakmasın kimse. Taraftar bu soğukta sıcacık evinden çıkıp, cebinden yiyip stada gelecek, futbolcular da rakip büyük takımsa oynayacak, böyle takım istemiyoruz arkadaş. Samsunspor maçında her şey belli olacak. Bu takım o maçta hırslı, istekli ve azimli oynamazsa artık gerisini yönetim düşünsün. Fenerbahçe gibi yok hakemdi, yok yapıydı, bıraksınlar birilerini suçlamayı. Herkes işine baksın.

A
anemos
1 yıl önce

Ataparka gider tiyatro izlerim dahi iyi