| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Temmuz 2025 21:45

Trabzonspor’dan bir ayrılık daha! Hull City ile yarı yarıya anlaştılar

Yeni sezon öncesi kadrosunu şekillendiren Trabzonspor'da Enis Destan'ın takımdan ayrıldığı iddia edildi.

Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Trabzonspor’da bir ayrılık daha geldiği iddia edildi. Genç forvet Enis Destan, bordo-mavili takıma veda ediyor.

İddiaya göre, Trabzonspor ile İngiltere Championship ekiplerinden Hull City arasında varılan anlaşma kapsamında oyuncunun bonservisinin yüzde 50’si İngiliz kulübüne devredilecek. Kalan yüzde 50’lik hak ise Trabzonspor’da kalacak.

Tarafların el sıkıştığı ve resmi açıklamanın kısa süre içerisinde yapılmasının beklendiği ifade ediliyor.

enis-destan.jpg

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Edirneli
10 ay önce

%50'lik satış için Trabzonspor ne kadar bonservis bedeli alacak? Umarım bedavaya gitmemiştir!

F
Fatih Türkgenç
10 ay önce

Ekstra bonservis bedeli vermesin de.

A
Ahmet usta
10 ay önce

Tırt bu takım.

A
Adil
10 ay önce

Transferin kurallarini yeniden yzdik, satarken uste para veren tek takim olsa gerek

A
Ali
10 ay önce

Hull city transfer yasagi var maalesef bedavaya gitmiş gibi. Bedavaya al yarısı senin

Tüm Yorumlar (16)

E
Edirneli
10 ay önce

%50'lik satış için Trabzonspor ne kadar bonservis bedeli alacak? Umarım bedavaya gitmemiştir!

F
Fatih Türkgenç
10 ay önce

Ekstra bonservis bedeli vermesin de.

A
Ahmet usta
10 ay önce

Tırt bu takım.

A
Adil
10 ay önce

Transferin kurallarini yeniden yzdik, satarken uste para veren tek takim olsa gerek

A
Ali
10 ay önce

Hull city transfer yasagi var maalesef bedavaya gitmiş gibi. Bedavaya al yarısı senin

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Saçma sapan bir anlaşma verecekseniz verin gitsin. Bu iş adamları birbirlerine kıyak çekme işi .Kulüpleri futbol kültürü olanlar yonetmeli

A
avanoz
10 ay önce

ozan tufan dan yediğimiz kazığı geri almalıyız 2 milyon euro bonservis verdi bu süper akıllı yönetim

A
Ahmet Can
10 ay önce

Bonservisle satabileceğimiz futbolcuyu bedava acuna vermek için işin içinde başka işler olması lazım

O
Oflu
10 ay önce

Futboldan anlamayan, futbol cahilleri yüzünden kulüpler bu hallere düşüyor.

T
TS
10 ay önce

KURTULDUK

B
Burak
10 ay önce

İnşallah lunstramda böyle bir hata yapılmaz.

O
Oktay
10 ay önce

Fenerbahçe biz den Futbolcu istedi mi ortalık yıkılıyor ama Fenerbahçe de Yöneticilik yapmış, Fenerbahçeli Acuna Futbolcu verip, satın almak hiç kimseyi rahatsız etmiyor.

H
hakan
10 ay önce

karşılığında ne aldınız? adamın yarısını bedavaya mı verdiniz? buna zamanında para verip almadınız mı? böyle basiretsiz yönetim olmaz. en yakın rakibi boş oy busulası olan yöneimden de bu neklenir.

R
Royal
10 ay önce

Bu yönetimde hiç mi esnaflık ve ticaret kabiliyeti yok. Tamam bazı futbolcuların miadı doldu ve gelişme kayıt edemedi Önce bizi çocukalar ile başlayayım. Hüseyin Türkmen ve Serkan Asan hemen sözleşmesi karşılıklı feshedildi Bekle Transfer sezonu 15 eylülde bitiyor. Hiç olmazsa 100-200 dolar kazanamaz mıydık? Dorukhan Tokoz ve Berat Özdemir beleş gönderdik. ikisinde 300-500 kazanırdık. U19 oyunulara saga sola beleşe kiralık veriliyor vs Enis destanı bonservisi ile sat. Bu ned

Y
yomrali
10 ay önce

bu adamın bonservisinin yarısını bedavaya vermenin ne mantığı var? erto acun'a kıyak çekecekse kendi şirketleri aracılığıyla yapsın, burası babasının çiftliği mi?

L
Lazrail81
10 ay önce

Ertuğrul doğan sen kendi şirketinden ver yarısını madem kimsenin çiftliği değil bu takım az doğru yapın isinizi yada bırakın bu takımi yeter be ne transfer ne akkillica işleriniz var bu nedir ya yediniz bitirdiniz takımı istifa edin yeter artık....