Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Trabzonspor’da bir ayrılık daha geldiği iddia edildi. Genç forvet Enis Destan, bordo-mavili takıma veda ediyor.
İddiaya göre, Trabzonspor ile İngiltere Championship ekiplerinden Hull City arasında varılan anlaşma kapsamında oyuncunun bonservisinin yüzde 50’si İngiliz kulübüne devredilecek. Kalan yüzde 50’lik hak ise Trabzonspor’da kalacak.
Tarafların el sıkıştığı ve resmi açıklamanın kısa süre içerisinde yapılmasının beklendiği ifade ediliyor.

Tüm Yorumlar (16)
Edirneli
10 ay önce%50'lik satış için Trabzonspor ne kadar bonservis bedeli alacak? Umarım bedavaya gitmemiştir!
Fatih Türkgenç
10 ay önceEkstra bonservis bedeli vermesin de.
Ahmet usta
10 ay önceTırt bu takım.
Adil
10 ay önceTransferin kurallarini yeniden yzdik, satarken uste para veren tek takim olsa gerek
Ali
10 ay önceHull city transfer yasagi var maalesef bedavaya gitmiş gibi. Bedavaya al yarısı senin
Yalnız TS
10 ay önceSaçma sapan bir anlaşma verecekseniz verin gitsin. Bu iş adamları birbirlerine kıyak çekme işi .Kulüpleri futbol kültürü olanlar yonetmeli
avanoz
10 ay önceozan tufan dan yediğimiz kazığı geri almalıyız 2 milyon euro bonservis verdi bu süper akıllı yönetim
Ahmet Can
10 ay önceBonservisle satabileceğimiz futbolcuyu bedava acuna vermek için işin içinde başka işler olması lazım
Oflu
10 ay önceFutboldan anlamayan, futbol cahilleri yüzünden kulüpler bu hallere düşüyor.
TS
10 ay önceKURTULDUK
Burak
10 ay önceİnşallah lunstramda böyle bir hata yapılmaz.
Oktay
10 ay önceFenerbahçe biz den Futbolcu istedi mi ortalık yıkılıyor ama Fenerbahçe de Yöneticilik yapmış, Fenerbahçeli Acuna Futbolcu verip, satın almak hiç kimseyi rahatsız etmiyor.
hakan
10 ay öncekarşılığında ne aldınız? adamın yarısını bedavaya mı verdiniz? buna zamanında para verip almadınız mı? böyle basiretsiz yönetim olmaz. en yakın rakibi boş oy busulası olan yöneimden de bu neklenir.
Royal
10 ay önceBu yönetimde hiç mi esnaflık ve ticaret kabiliyeti yok. Tamam bazı futbolcuların miadı doldu ve gelişme kayıt edemedi Önce bizi çocukalar ile başlayayım. Hüseyin Türkmen ve Serkan Asan hemen sözleşmesi karşılıklı feshedildi Bekle Transfer sezonu 15 eylülde bitiyor. Hiç olmazsa 100-200 dolar kazanamaz mıydık? Dorukhan Tokoz ve Berat Özdemir beleş gönderdik. ikisinde 300-500 kazanırdık. U19 oyunulara saga sola beleşe kiralık veriliyor vs Enis destanı bonservisi ile sat. Bu ned
yomrali
10 ay öncebu adamın bonservisinin yarısını bedavaya vermenin ne mantığı var? erto acun'a kıyak çekecekse kendi şirketleri aracılığıyla yapsın, burası babasının çiftliği mi?
Lazrail81
10 ay önceErtuğrul doğan sen kendi şirketinden ver yarısını madem kimsenin çiftliği değil bu takım az doğru yapın isinizi yada bırakın bu takımi yeter be ne transfer ne akkillica işleriniz var bu nedir ya yediniz bitirdiniz takımı istifa edin yeter artık....