| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Temmuz 2025 21:39 Güncellenme tarihi: 31 Temmuz 2025 23:54

Trabzonspor’dan bir ayrılık daha! Gençlerbirliği’ne kiralık takviye

Trabzonspor, 22 yaşındaki orta saha oyuncusu Göktan Gürpüz’ü gelişimi için Gençlerbirliği’ne sezon sonuna kadar kiraladı. Genç yetenek, yeni sezonda başkent ekibinde forma giyecek.

Trabzonspor, genç orta saha oyuncusu Göktan Gürpüz’ün sezon sonuna kadar Gençlerbirliği’ne kiralandığını açıkladı. 22 yaşındaki futbolcu, yeni sezonda Süper lig ekibinde forma giyecek.

Almanya’da futbola başlayan ve Borussia Dortmund altyapısında yetişen Göktan Gürpüz, 2023 yılında Trabzonspor’a transfer olmuştu. Bordo-mavili formayla A Takım seviyesinde fazla süre bulamayan genç oyuncu, geçtiğimiz sezonu Süper Lig ekiplerinden Fatih Karagümrük’te kiralık olarak geçirmişti.

Trabzonspor, oyuncunun gelişimini sürdürebilmesi adına Göktan’ı bu sezon başkent temsilcisi Gençlerbirliği’ne kiralık olarak gönderdi.

Gençlerbirliği Kulübü, transferi resmen duyurarak, "Göktan Gürpüz’e hoş geldin diyor, kırmızı-kara forma altında başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verdi.

1-001.jpg

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

1
1361
10 ay önce

Gelecek vadeden gençlerimizin hepsini gönderin yerine Avrupalıların 35_40 lık çöplerini toplayın son üç yılda yapılan bu bravo

Z
Zirve
10 ay önce

22 yaşında daha neresi gelişecek Bari gençlere yer vermiyoruz deyin

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
10 ay önce

Adam 17 yaşında barcelona da oynuyor. 22 yaşında oyuncuyu da yetişmesi için 2. Lige gönderiyoruz. 40 yaşında mı gelişmiş olacak.

S
Sansar
10 ay önce

zaten sezon sonu sözleşmesi bitiyor kiralık olsa ne olur

T
TRABZON61
10 ay önce

Allah sizi bildiği gibi yapsın...

Tüm Yorumlar (7)

1
1361
10 ay önce

Gelecek vadeden gençlerimizin hepsini gönderin yerine Avrupalıların 35_40 lık çöplerini toplayın son üç yılda yapılan bu bravo

Z
Zirve
10 ay önce

22 yaşında daha neresi gelişecek Bari gençlere yer vermiyoruz deyin

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
10 ay önce

Adam 17 yaşında barcelona da oynuyor. 22 yaşında oyuncuyu da yetişmesi için 2. Lige gönderiyoruz. 40 yaşında mı gelişmiş olacak.

S
Sansar
10 ay önce

zaten sezon sonu sözleşmesi bitiyor kiralık olsa ne olur

T
TRABZON61
10 ay önce

Allah sizi bildiği gibi yapsın...

A
avanoz
10 ay önce

gitsin orada adalet var hiç olmazsa oynar iki gol bize atarsa on numara olur

D
DİRİLİŞ
10 ay önce

10 numara arıyorsun. Elindekilerden daha iyi bu adam ve bu adamı gönderiyorsun