| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Ağustos 2025 20:03 Güncellenme tarihi: 02 Ocak 2026 17:17

Trabzonspor Genç Yıldızı Enis Destan’ın Hull City’ye Transferini Resmen Duyurdu

Trabzonspor, Enis Destan’ın İngiltere ekibi Hull City’ye transferi konusunda anlaşma sağlandığını ve oyuncunun bir sonraki satışından %50 pay alınacağını açıkladı.

Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret AŞ, genç forvet oyuncusu Enis Destan'ın İngiltere Championship ekiplerinden Hull City’ye transfer olduğunu Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirdi. Yapılan açıklamayla birlikte haftalardır süren transfer süreci resmiyet kazandı.

Satış Karından Yüzde 50 Pay

Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, Hull City ile Enis Destan’ın kesin transferi konusunda her konuda el sıkışıldığı vurgulandı. Anlaşmanın en dikkat çeken maddesi ise oyuncunun gelecekteki satışıyla ilgili oldu. Buna göre, genç golcünün ileride başka bir kulübe transfer olması durumunda, elde edilecek gelirin %50’si Trabzonspor’un kasasına girecek.

Transfer 1 Ağustos’ta Resmileşti

Kulüp tarafından paylaşılan detaylarda, transferin 1 Ağustos 2025 tarihi itibarıyla resmiyet kazandığı kaydedildi. Öte yandan, taraflar arasında imzalanan sözleşmenin süresi ve Hull City tarafından ödenecek bonservis bedeline dair finansal bilgiler açıklamada yer almadı.

Trabzonspor’dan Başarı Dileği

Genç oyuncunun takımdan ayrılmasıyla ilgili resmi prosedürlerin tamamlandığı belirtilirken, Enis Destan’ın İngiltere kariyerine dair beklentiler de sosyal medyada bordo-mavili taraftarlar arasında geniş yer buldu. Trabzonspor’un, genç yeteneğin gelişiminden yüksek bir gelir beklentisi içerisinde olduğu ifade edildi.

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
10 ay önce

Asıl gitmesi gereken ozan çam savic gibi isimler duruyor, 3 o.saha transferi yok, yaw kulupte yönetlm hoca hedefsiz belli ki kupa şamoiyonluk hedefi diye bişey yok kulubu iyice pendikspor a benzettiler

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

LUNSTRAM IN MAAŞININ TAMAMININ HULL CITY TARAFINDAN ÖDENMESİNE KARŞILIK SADECE SATIŞTAN PAY ŞEKLİNDE ANLAŞMA YAPILMIŞ OLABİLİR, HULL CITY DE TRANSFER YASAĞI OLDUĞUNDAN TAM BİR HÜLLE İŞBİRLİĞİ GİBİ GÖRÜNÜYOR, ÖNEMLİ OLAN LUNSTRAMIN SENEYE ALACAĞI MAAŞ KİMDEN?

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Çünkü bedava gitmistir. Oyuzden bonservis vs açıklama yok. Bir sonraki satıştan pay .Sanki birsonraya sayılabilecek de Trabzona pay gelecek. Valla transfer konusunda ve pazarlamada yönetim hep sınıfta kaldı

O
Ofli
10 ay önce

Hull City bonservisle transfer yapamadığı için bedava gösteriliyor, acunla elden anlaşılmıştır

S
St Pauli
10 ay önce

bu yönetime oy verip secen herkes büyük günah işliyor,Trabzonspor tarihi böyle kötü bir yönetim görmedi

Tüm Yorumlar (9)

T
TS
10 ay önce

Asıl gitmesi gereken ozan çam savic gibi isimler duruyor, 3 o.saha transferi yok, yaw kulupte yönetlm hoca hedefsiz belli ki kupa şamoiyonluk hedefi diye bişey yok kulubu iyice pendikspor a benzettiler

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

LUNSTRAM IN MAAŞININ TAMAMININ HULL CITY TARAFINDAN ÖDENMESİNE KARŞILIK SADECE SATIŞTAN PAY ŞEKLİNDE ANLAŞMA YAPILMIŞ OLABİLİR, HULL CITY DE TRANSFER YASAĞI OLDUĞUNDAN TAM BİR HÜLLE İŞBİRLİĞİ GİBİ GÖRÜNÜYOR, ÖNEMLİ OLAN LUNSTRAMIN SENEYE ALACAĞI MAAŞ KİMDEN?

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Çünkü bedava gitmistir. Oyuzden bonservis vs açıklama yok. Bir sonraki satıştan pay .Sanki birsonraya sayılabilecek de Trabzona pay gelecek. Valla transfer konusunda ve pazarlamada yönetim hep sınıfta kaldı

O
Ofli
10 ay önce

Hull City bonservisle transfer yapamadığı için bedava gösteriliyor, acunla elden anlaşılmıştır

S
St Pauli
10 ay önce

bu yönetime oy verip secen herkes büyük günah işliyor,Trabzonspor tarihi böyle kötü bir yönetim görmedi

O
Objrktif
10 ay önce

Lig başladı başlayacak malhiero gitti banza gittigelen giden arasında artınyönde bişey yok.yönetim tam bir rezalet.elle tutulur iş gören biri yok yazıklar olsun.hsla istifa etmiyorlar.tüm stadyum ayağa kalkıp hep bir ağızdan köyü şeylerim söylesin ?bunumu bekliyorsunuz? İstifa etmekte bir erdemdir.

E
Emin k
10 ay önce

Önce ekonomi gelir olmadan transfer yapmak ne kadar doğru.Şampiyon olmak çok zor ekonomik olarakta batmayalım.

N
No comment
10 ay önce

Siz bedava gitti zannedin. Paralar başka kasaya. Anladiniz siz.

K
Kağan soydan
10 ay önce

Trabzonspor da böyle başarısız bir başkanın bu kadar uzun süre kalması normal değil