Trabzonspor’un sezon başında 2 milyon Euro karşılığında kiraladığı Simon Banza’nın bonservisini almak için temas halinde olduğu iddiaları gündeme gelmişti.
Ancak kulüp başkanı Ertuğrul Doğan, konuyla ilgili net bir açıklama yaparak şu an için böyle bir girişimlerinin olmadığını ifade etti.
Doğan, transfer süreciyle ilgili yaptığı değerlendirmede, “Banza için şu an herhangi bir girişimimiz yok. Geçtiğimiz yıl kendisini kiraladığımız dönemde kulübü bizden 20 milyon Euro bonservis talep etmişti. Bu rakamlar, Trabzonspor’un şu an altından kalkabileceği seviyede değil” dedi.
Banza’nın takım için önemli bir oyuncu olduğunu belirten Doğan, “Kendisini seviyoruz, şehirle uyumu da çok iyi. Kalmasını elbette isteriz ama şartların nasıl gelişeceğini zaman gösterecek” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (18)
Ts li
1 yıl önceBanza nın ederi 5 milyon euro. Çok ta kaliteli değil
6129
1 yıl önceÇok bencil, takımı deil kendini düşünen bi adam.. Ukraynalılar 11’e monte edilmeli, banza hikaye
Oflu
1 yıl önceBanza çok kaliteli bir oyuncu değil.
CEMAL CİVELEK
1 yıl önceBU ADAMI SEZON SONU GÖNDERİN GİTSİN İLERİDE GEZİNİYOR.BÖYLE FORVET Mİ OLUR. PENALTI BEKLİYOR.PRES YOK,TOP SÜRME YOK GÖREN OLDU MU,ADAM EKSİLTME YOK,OLUMLU PAS SIFIR.BİZE HIZLI TOP SÜREN ADAM EKSİLTEN ŞUT ATAN PRES YABAN VE HAVA HAKİMİYETİ İYİ OLAN HIZLI FORVERT LAZIM BUNA KALIRSAK YANDIK.OZAN KESİN GİTMELİ CHAM KESİN GİTMELİ VİSCA SON 20 DAKİKA OYNAMALI NE OYNADIĞI BELLİ DEĞİL OYNADIĞI KANAT YOL GEÇEN HANI GİBİ.GERİ YE YARDIM ETMİYOR
CEMAL CİVELEK
1 yıl önceKESİNLİKLE DEĞMEZ.BOŞ ADAM
TS 61
1 yıl önceTS HERZAMAN HEDEFİ ; ŞAMPİYONLUK VE 3 İST TAKIMINO YENMEK BUNU AVCI KARAMAN GAYET BAŞARILI ŞEKİLDE YAPIYORDU. ŞENOL HOCA TS A FAYDALI OLMUYCAK HİÇ DEPLASMAN GALİBİYETİ YOK VE TS UN KADROSU YETERSİZ ALGIISI OLUŞTURUYIR HOCA " YETERSİZ DİYORUZ SON TRANSFERLERE KADAR YAW İSKENDERUNU DA YENEMİYOR BU TAKIM ÇÜNKÜ HOCAYLA OLMUYOR
Şevket
1 yıl önceBirebirde hiç etkili değil. Sörloth, Jaja Fatih, Burak, şota yanında kıyanlar mısınız?
Şenol Ergül
1 yıl önceYollayın gitsin amatör de cok var
Yalnız TS
1 yıl önceShaktar donetste sıkan ve xubkov wni ilk 11 de şampiyonlar ligi oynadi kac maç. Sıkani forvet oynat zubkovu kanatta. Birbirlerine aliskanlar
Akcaabatli
1 yıl önceDogan bu takima dogru dürüst baskan lazim O kisi sen degilsin tarbeylen geldin tarbeylen giteceksin HAIN sin sen trabzon düsmanisin sen
Kemal SAKA
1 yıl önceBanza çok durağan ve takım savunmasına katkı konusunda eksiklikleri var. Maç boyu ortalama koşu sürelerini çok merak ediyorum doğrusu. Mesala Zubkov ve Sikan'ın mücadele ve topsuz oyunda da oyunun her iki yönüne katkı anlamında takımı nasıl yukarı çekeceğini ve TS'un bu sayede daha çok önde oynayabileceğini göreceğiz. İşte o zaman Visca'nın da skora katkı anlamında yeniden etkinliğinde dramatik bir artış olduğunu göreceğiz. Ozan, Lundstram ve Marhelinio daha fazla katkı vermeli.
0661
1 yıl önceaçıklanan bir şey yok, bir kararda yok!
Yaşar. Dik bıyık
1 yıl önceEnesi satmayın bırakın. Yabancı. Hayranlığını her kafadan. Bir. Ses çikiyor süre verin enese. Süre kiralık gitti Avrupa'ya gol kıralı oldu dışarıda. Siz oynatmiyonuz yazık
Serkan
1 yıl önceBanza sezon bitse de gitsem havasında sen bonservis diyorsun adamın aklı başka yerde bu şekilde çok oyuncu var takımda.
Taa yok mu
1 yıl önceÇok kaliteli forvet alabilinme ihtimali varsa alınmalı
ismail ceylan
1 yıl önceiyide başkan boşuna alıp hiç oynatmadan görderdiğiniz en az 5 tane oyuncu var Barisiç Lahtimi Umut Bozok Orsiç Tekliç vs bunlara 3 er milyon masraf yapana kadar al iki tane direk oynayacak oyuncu daniloyu 6 milyona kakaladılar sana bu adam 600 bin euro ancak eder Onacuyu almadın onun parasından çok daha fazlasını menejerlere boş yere kaptırdın bu transfer işini beceremedin vesselam
Mehmet
1 yıl önceEnes’i satın hatta indirim bile yapın bu adam çok boş
Cemil ekşi
1 yıl önceBaşkan transferde yillardir cok basarisiz