Trabzonspor’un genç orta saha oyuncusu Kerem Şen, kulüpten ayrılarak 1. Lig’in yeni ekiplerinden Serikspor’a transfer oldu.
2022 yılında Trabzonspor’a katılan ve bu süreçte bordo-mavili formayla 9 resmi maçta görev alan 23 yaşındaki futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı duygusal paylaşımla takıma veda etti.
Merkez orta saha pozisyonunda görev yapan Kerem Şen’in yeni durağı, bu sezon 1. Lig'e yükselen Serikspor oldu. Genç oyuncunun transferi, hem Trabzonspor camiası hem de yeni kulübü tarafından resmen duyuruldu.
Tüm Yorumlar (6)
Burak
10 ay önceKerem şen isimli oyuncumuz mu vardı?
:)
10 ay önceO da bisey mi Keremcem adli birde sarkicimiz var:)
Yüksel Özkan
10 ay önceKiralansa daha iyiydi yetenekli futbolcu
Hasan yaldız
10 ay önceGençleri teker teker harcayın...en iyi yaptığınız iş...
Muro
10 ay önceÇok ümit ettiğim alt yapı da iş yapıp a takımda vasat kalan oyuncular arasında u19 dan çıkan oyuncuyu a takıma almak yerine süper lig de başka takımlara kiralık verseniz çok daha iyi olur oynarsa Mustafa eskihellaç gibi gelir oynayamazsa boş ümitlere kapılmz
Gökan Afşar
10 ay önceBu Kerem şen kardeşimizi ben seyretmiş tim ve çok beğenmiştim ileride bu Kerem şen kardeşimizi Trabzonspor un değerlendirme sini tavsiye ederim iyi bir futbolcu olacaktır