Trabzonspor'un Alanyaspor'u 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından maçta görevli askerleri taşıyan araç kaza yapmış ve 23 kişi yaralanmıştı.
Olayla ilgili bordo mavili kulüp geçmiş olsun mesajı yayınladı. Mesajda şu ifadelere yer verildi;
Dün akşamki Alanyaspor karşılaşmamızda görevlerini tamamladıktan sonra kışlalarına dönüş yolunda, yoğun yağış nedeniyle araçlarının devrilmesi sonucu yaralanan askerlerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
25 Şubat 2018
14:55
Trabzonspor'dan askerlere geçmiş olsun mesajı
Trabzonspor'dan kaza yapan askerlere geçmiş olsun mesajı