| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Ağustos 2025 09:16 Güncellenme tarihi: 03 Ağustos 2025 11:14

Trabzonspor'dan Altınordu'ya büyük şok! Hayal kırıklığı

Trabzonspor, Altınordu'nun transferden pay alma hayalini suya düşürdü.

TFF 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Altınordu, eski oyuncusu Enis Destan’ın Hull City’ye transferinden beklediği payı alamama riskiyle karşı karşıya kaldı.

Altınordu altyapısından yetişen ve 2022 yılının Ocak ayında 600 bin Euro bonservis bedeli karşılığında Trabzonspor’a transfer olan Enis Destan, bordo-mavili takımdan İngiltere Championship ekibi Hull City’ye geçtiğimiz günlerde transfer oldu. Ancak 23 yaşındaki golcünün söz konusu transferi bedelsiz gerçekleşince, Altınordu büyük bir hayal kırıklığı yaşadı.

Yapılan ilk transfer anlaşmasına göre İzmir temsilcisinin, Enis Destan’ın bir sonraki satışından yüzde 27,5 oranında pay alma hakkı bulunuyordu. Ancak Trabzonspor’un oyuncuyu bonservis bedeli almadan elden çıkarması nedeniyle, Altınordu bu haktan yararlanamadı ve gelir beklentisi suya düştü.

Kaynak: DHA

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Cemil
10 ay önce

600 bin euro veriyosun birde yuz 27.5 bay veriyosun.trabzonspor ciftlik olmuş ciftlik.

T
Taraftar
10 ay önce

Bunun nesi güzel anlamadım.bedelsiz verene kadar para ile satsaydın da bir miktarını da Altinorduya verseydik daha iyi değil mi.bu başlığı atana kadar beceriksiz yönetim yine para ile aldığı futbolcuyu bedava gönderdi diye yazsaydınız çok daha iyi olurdu.

H
Hasan
10 ay önce

Enis elde patladı. Annesi de artık Hull City ye taşınır

B
Beykozlu
10 ay önce

Potansiyeli olan biriydi ki bence hala potansiyeli var. Ona rağmen yeterli fırsat verilmedi, az süre verildi o arkadaşa. Onda da eksik vardır, bilemeyiz. Fakat düşünüyorum acaba ilk alındığı dönemde teknik direktör Şenol Güneş olsaydı onu parlatabilir miydi

M
Mesut
10 ay önce

Merak etmeyin Altınordu söke söke hakkını alır. Borsada bedelli hisse vererek yatırımcısını zarara uğratan bu yönetimden birşey beklenmez. Oyuncunun yüzde 50 payı Trabzonspor'da. Satış yapıldığında bu hak ödenir.

Tüm Yorumlar (11)

C
Cemil
10 ay önce

600 bin euro veriyosun birde yuz 27.5 bay veriyosun.trabzonspor ciftlik olmuş ciftlik.

T
Taraftar
10 ay önce

Bunun nesi güzel anlamadım.bedelsiz verene kadar para ile satsaydın da bir miktarını da Altinorduya verseydik daha iyi değil mi.bu başlığı atana kadar beceriksiz yönetim yine para ile aldığı futbolcuyu bedava gönderdi diye yazsaydınız çok daha iyi olurdu.

H
Hasan
10 ay önce

Enis elde patladı. Annesi de artık Hull City ye taşınır

B
Beykozlu
10 ay önce

Potansiyeli olan biriydi ki bence hala potansiyeli var. Ona rağmen yeterli fırsat verilmedi, az süre verildi o arkadaşa. Onda da eksik vardır, bilemeyiz. Fakat düşünüyorum acaba ilk alındığı dönemde teknik direktör Şenol Güneş olsaydı onu parlatabilir miydi

M
Mesut
10 ay önce

Merak etmeyin Altınordu söke söke hakkını alır. Borsada bedelli hisse vererek yatırımcısını zarara uğratan bu yönetimden birşey beklenmez. Oyuncunun yüzde 50 payı Trabzonspor'da. Satış yapıldığında bu hak ödenir.

T
Taraftar
10 ay önce

Bu süreçte asıl sorgulanması gereken bence şudur: Trabzonspor altyapısında Enis seviyesinde futbolcu yok muydu ki bonservis, pay taahhüdü ve yüksek maaşla Enis transfer edildi?

O
Oflu
10 ay önce

600 bin Euro yu babanın evindenmi getirdinde bedavaya adam satıyorsun beceriksiz

M
Misafir
10 ay önce

Yahu İSTİFA ET .Koskoca camiayı umutsuz bıraktın yazıklar oldun dize

O
OFLU ÖMER
10 ay önce

trabzonspor'un Divan kurulu üyeleri neden Ertuğrul doğanın yaptıklarını denetlemiyorsunuz.adam alanen kulübü zarara uğratıyor.küme düşen takımlar'dan yüksek bonservis ile topçu alırken kendi bünyesinde'ki topçuları bedelsiz gönderiyor.bu sizin için yeterli değilmi.ve siz karadeniz gazeteleri.sizler neden susuyor ve neden sorgulamıyorsu'nuz.aynı şekilde neyi bekliyorsunuz.

E
Engin
10 ay önce

Enis destan o zamnin iyi gençlerindendi ama verilen para yanlişdi Bizim altyapidaki gençler çoğundan iyi ama kullanan hoça yok herkes bir yerlere gitti kimse çikip diyemiyor biz buseme gençlerle oynayacağız borç azaltacağiz beklentiyi düşür gençleri oynat stat dolsun gençleri izlemeye gidilsin

T
TRABZON61
10 ay önce

Bedavaya mı verdiler.. Vay anasını be... Eskiden "devletin malı deniz yemeyen keriz ya da domuz" denirdi... Şimdi "TRABZONSPOR un malı Deniz" olmalı... Birileri çıkıp hala yönetimin ve başkanın leyhine konuşuyor.. o zaman onlar da nemalanıyor demektir...