| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Ocak 2021 16:34 Güncellenme tarihi: 29 Şubat 2024 15:28

Trabzonspor’dan 9. Süper Kupa videosu! 2010 -2011 vurgusu!

Trabzonspor Süper Kupa maçı öncesi video paylaştı.

2019 – 2020 sezonu Türkiye Kupası şampiyonu Trabzonspor ile Lig şampiyonu Başakşehir , Süper Kupa finalinde karşılaşıyor. İstanbul Olimpiyat Stadı’nda saat 20:45’te başlayacak karşılaşma öncesi Trabzonspor 9. Kupa videosu paylaştı.

Videoda eski adı Cumhurbaşkanlığı Kupası da olan Süper Kupa’nın 8 kez alınışı hikaye edildi.

Videoda ayrıca oynanmayan 2010 – 2011 Süper Kupası’na gönderme yapılarak neden oynanmadı anlamında “Nerede?” anlamına gelen emoji kullanıldı.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AhmetDemir
5 yıl önce

Inşallh kazanirkaznmsiiçin duaciyiz

6
61
5 yıl önce

Nerede oldugunu 2010-2011 sezonunda bu hükümeti kim yönetiyorsa ona sorun Hatirlarsiniz Sikeyi yapan kisileri kurumlari karistirmayip deyip,Sikebahceye altin tepside kupayi servis eden sagisdan bahsediyorum Tabiki sen 3 maymunu oyna trabzonlu kardesim,bu arada 2023 secim secim var,herzaman oldugu gibi kupamizi calanlara %70 ile desteklemeye devam etmeyi unutmayasiniz haaa Bakin burasi cok önemli!!!

B
Bilenbiri
5 yıl önce

2010-11 süper kupa nerede ...! Bu soruyu ben TFF ye bilgi edinme kanunu çerçevesinde 7 yıl önce sordum...? Hala cevap gelmedi....!

T
Tursun
5 yıl önce

Emekli olduğum için tüm spor kanallarıni seyrediyorum mesyt diye alman bir futbolcu hiç irdlenmeden kabul gormüş sayın başkanada fszlasiyla yalanmiştir bu adam ben kendimi TÜRK hissetmiyorum diye beyanat vermis o zaman basinda türkçe sövüyor diye bir şeyler yazilmişti simdi herşey unutuldu 2011 le ne alaka diyen olur alakasi su siyaset futbolun icine okadar girmistirki sayin başkanin oğlunun başakşehirle seremonisinide unutmam ben unutmam ama siyasilerin cebindedir kupa mesut olayiyla bağlantisida budur

6
61
5 yıl önce

Kupamızı çalana,çaldıranada,çaldırıp hakkımızı arayamanada,hakkımızı arandığı görüntüsü verenede HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ!!

Tüm Yorumlar (10)

A
AhmetDemir
5 yıl önce

Inşallh kazanirkaznmsiiçin duaciyiz

6
61
5 yıl önce

Nerede oldugunu 2010-2011 sezonunda bu hükümeti kim yönetiyorsa ona sorun Hatirlarsiniz Sikeyi yapan kisileri kurumlari karistirmayip deyip,Sikebahceye altin tepside kupayi servis eden sagisdan bahsediyorum Tabiki sen 3 maymunu oyna trabzonlu kardesim,bu arada 2023 secim secim var,herzaman oldugu gibi kupamizi calanlara %70 ile desteklemeye devam etmeyi unutmayasiniz haaa Bakin burasi cok önemli!!!

B
Bilenbiri
5 yıl önce

2010-11 süper kupa nerede ...! Bu soruyu ben TFF ye bilgi edinme kanunu çerçevesinde 7 yıl önce sordum...? Hala cevap gelmedi....!

T
Tursun
5 yıl önce

Emekli olduğum için tüm spor kanallarıni seyrediyorum mesyt diye alman bir futbolcu hiç irdlenmeden kabul gormüş sayın başkanada fszlasiyla yalanmiştir bu adam ben kendimi TÜRK hissetmiyorum diye beyanat vermis o zaman basinda türkçe sövüyor diye bir şeyler yazilmişti simdi herşey unutuldu 2011 le ne alaka diyen olur alakasi su siyaset futbolun icine okadar girmistirki sayin başkanin oğlunun başakşehirle seremonisinide unutmam ben unutmam ama siyasilerin cebindedir kupa mesut olayiyla bağlantisida budur

6
61
5 yıl önce

Kupamızı çalana,çaldıranada,çaldırıp hakkımızı arayamanada,hakkımızı arandığı görüntüsü verenede HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ!!

M
Mantıklı
5 yıl önce

2010 - 11 yılındaki “Süper Kupayı” da çaldırtıkları için oynatamadılar !! O yılın Kupası “Faili Meçhul” Hırsızlar tarafından çalındı ve bulunamıyor!!!

A
ANLATABILDIK MI..HIKAYEYI
5 yıl önce

La bırakın BÖYLE BIZE GECMISE TAKILMA HIKAYELERINE ADAM GIBI TIRSAKI TOP OYNATMASIN DA ALSIN KUPAYI HA BU IKI GUNDE BAŞKANA GIDER YAPIP AVCIYI GOKLERE CKKARDIGINIZ YETTI.. NANKORLER ORDUSUU SIZI

M
mustafa güleç
5 yıl önce

Evet o sene oynanmadı bu kupa benmi yanlış hatırlıyorum

L
Lâedrî 61
5 yıl önce

Yerden göğe kadar haklısın lâkin o süreçte muhalefet de hükûmetle aynı telden çaldı. Elbirliği ile şike ile ilgili kanunu değiştirerek Şikebahçe'yi kurtardılar. Şu ana kadar da muhalefet cenâhından bu hususla alâkalı hükûmeti tenkit eden ve Trabzonspor'a destek olan açık, net bir beyan duymadık. Trabzon halkının takınması gereken en doğru tavır, mağduriyet giderilene kadar seçimleri boykot etmektir. Gerisi laga luga.

A
Asosylalist
5 yıl önce

Tuttuğun siyasi parti de çok destekledi değilmi Trabzonspor un kupasını vermeleri için istifa bile eden oldu