| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Haziran 2025 16:41 Güncellenme tarihi: 05 Kasım 2025 11:33

Pedro Malheiro transferi Trabzonspor’da tartışma yarattı

Trabzonspor, Al Wasl’a 7 milyon Dolar bonservis bedeliyle giden Pedro Malheiro için eleştirilerin odağında. Spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, oyuncunun satılmaması gerektiğini belirtti.

Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, "Spor Gündemi" programında Trabzonspor gündemine dair değerlendirmelerde bulundu.

Ayyıldız, Trabzonspor'da 7 milyon Dolar bonservis bedeli karşılığında Al Wasl'a transfer olan Pedro Malheiro için değerlendirmelerde bulundu.

"Daha güçlü bir Trabzonspor'da daha iyi bir fiyata gidebilirdi"

Haluk Ayyıldız konuyla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede, "Pedro, Trabzonspor'a 2 milyon Dolar'a geldi. 7 milyon Dolar'a satıldı. Başarı gibi gözüküyor. Oyuncu 23 yaşında, yerine şimdi bir oyuncu alacaksınız. Sürekli oynayan bir oyuncuydu. Mendy'nin de satılma durumu var. Onuachu gelirse, 3 yıllık da anlaşma yapılırsa, iki oyuncudan gelen para tamamen 30 yaşındaki futbolcuya gitmiş olacak. Bir yandan da gidenlerin yerini dolduramazsan sıkıntı olacak. Pedro bence satılmayabilirdi. Daha güçlü bir Trabzonspor'da daha iyi bir fiyata gidebilirdi. Eğer bu oyuncuları satıp da para Onuachu'da harcanırsa yazık olur. Eğer bir kadro kurulacaksa, ilk 11 oyuncuları satılmamalı. Eğer yıkıp yeniden yapılıyorsa, bu da ayrı bir sıkıntı olur. Şu an Trabzonspor almadan, güçlenmeden satmaya başladı" dedi.

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali Altun
1 yıl önce

Başkan ve yönetim 3 yılda Trabzonspor u getirdigi nokta lig kupa ve Avrupada sıfır sportif başarı. Derhal istifa etmelidirler. Başa oynayacaksan elindeki iyi adamları tutacaksın. Şimdi bu adamın satışından gelen para ile yıldız diye yapmış olduğunuz çöp transferlerinizin Savic, Ozan ve Serdar in garanti milyon eurluk parasına yetmez.

S
Sayup
1 yıl önce

Katiliyorum. Her sene ayni palavra. Güclü bir kadro kuracagiz diye kandiriyorlar bizi ama ellimizde iyi olan iki, üc topcuyuda satiyorlar. Gidenler kaliteli oyuncu ama almaya gelince yok. Bir tane bile somut transfer yok. Son dakika kimsenin istemedigi oyunculari alirlar artik. Adanadan Maestroyu scout izlemiyormu? Genc ve potansiyelli futbolcu. Sonra Yusuf sari. Satarken acimadan sattik ama geri alamiyoruz. Yönetim hicmi anlamiyor futboldan? Yusuf Sari Trabzondaykende iyidi. Hangi mantikla gönd

N
niketre
1 yıl önce

pedro nun satılması iyi oldu. ileri çıktığında tamam sağ açık gibi oynuyordu fakat defansta çok açık veriyordu .penaltı yaptırıyor, adam kaçırıyor, yerini boş bırakıyor, ileri çıktığında geri dönemiyordu....7 milyona elden iyi çıkardık. onun yerine gençlerden bir yerli oynasa iyi olur..

V
vtnds
1 yıl önce

evet gençler oynatılmalı.

Şef
1 yıl önce

BARİ GÖZTEPELİ OYUNCUYU ALIN...

Tüm Yorumlar (28)

A
Ali Altun
1 yıl önce

Başkan ve yönetim 3 yılda Trabzonspor u getirdigi nokta lig kupa ve Avrupada sıfır sportif başarı. Derhal istifa etmelidirler. Başa oynayacaksan elindeki iyi adamları tutacaksın. Şimdi bu adamın satışından gelen para ile yıldız diye yapmış olduğunuz çöp transferlerinizin Savic, Ozan ve Serdar in garanti milyon eurluk parasına yetmez.

S
Sayup
1 yıl önce

Katiliyorum. Her sene ayni palavra. Güclü bir kadro kuracagiz diye kandiriyorlar bizi ama ellimizde iyi olan iki, üc topcuyuda satiyorlar. Gidenler kaliteli oyuncu ama almaya gelince yok. Bir tane bile somut transfer yok. Son dakika kimsenin istemedigi oyunculari alirlar artik. Adanadan Maestroyu scout izlemiyormu? Genc ve potansiyelli futbolcu. Sonra Yusuf sari. Satarken acimadan sattik ama geri alamiyoruz. Yönetim hicmi anlamiyor futboldan? Yusuf Sari Trabzondaykende iyidi. Hangi mantikla gönd

N
niketre
1 yıl önce

pedro nun satılması iyi oldu. ileri çıktığında tamam sağ açık gibi oynuyordu fakat defansta çok açık veriyordu .penaltı yaptırıyor, adam kaçırıyor, yerini boş bırakıyor, ileri çıktığında geri dönemiyordu....7 milyona elden iyi çıkardık. onun yerine gençlerden bir yerli oynasa iyi olur..

V
vtnds
1 yıl önce

evet gençler oynatılmalı.

Şef
1 yıl önce

BARİ GÖZTEPELİ OYUNCUYU ALIN...

A
Akın türk
1 yıl önce

Doğanın yaptığı en doğru oyuncu satışı oldu

Y
Yuzun
1 yıl önce

Sağbeke eskihellaç sol beki Arif

T
TS
1 yıl önce

FATİH VE YÖNETİM, YOUNG BOYS KAYSERİ SAMSUN GİBİ TRANSFER YASAGI OLMASINA RAGMEN OYNADIKLARI FUTBOL KULUBE SAHİPLENMİŞ HOCA FUTBOLCU HAVASINI OLUŞTURMALI KISITLI KADRO TRANSFER YASAGI OLAN SAMSUN DOGRU HOCA FUTBOLCULARLA BAŞARILI FUTBOL OYNADI HOCA FAKTÖRÜ VE FUTBOLCU AİDET İ VAR TS BUNU SAGLAMALI 3 SEZONDUR YOK TAKIM SAHADA GEZİYOR YENİ OYUNCULAR AİDET Lİ OLMALI VE UGURCAN MUSTAFA UKRAYNALILAR HARİÇ EN BAŞTA DRAGUS OZAN VB KİM VARSA SATILMALI

A
Abc123
1 yıl önce

Pedronun ve mendynin satılması doğru onachunun alınacak olması yanlış bir karar

N
niketre
1 yıl önce

pedronun yerine kayseriden sağbek gökhan alınmalı....

E
ERDO61
1 yıl önce

Otuz yaş ve üstündeki futbolculara yüksek rakamlar vermek mantıklı değil. Defalarca yazdım bu kulüp profesyonelce yönetilemiyor. Ağaoğlu gibi aklı başında kişilere ihtiyaç var.

N
nb
1 yıl önce

bütün güzel oyuncuları satın.. kalanlarla idare ederiz..

O
Ofli
1 yıl önce

Bizimkiler hamsi yeduklari içun kafaları ancak bu kadar çalışayi.

A
Ali
1 yıl önce

Değerini bulan tüm oyuncular satılmali

T
Tolga
1 yıl önce

Elimizde 4-5 oyuncu vardı onlarda satılıyor. İşimiz zor Pedro ıyımıydı orta sevıye oyuncuydu bence ama kalıtelı kadroda en az 10-12 milyon euro edebılırdı

H
Hamza Öztürk
1 yıl önce

Ben sizlerden hiçbir şey anlamıyorum Fenerbahçe 35 yaşındaki adama 20 milyon Euro veriyor siz 30 yaşındaki adama vay efendim 5 milyon nasıl verirsiniz neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya

O
Oflu
1 yıl önce

Şaka gibi, 23 yaşında kendi milli takım heyetinin takibinde olan bir oyuncu 7 milyon dolara alın Portekiz'den bakalım futbol cahilleri.

Çınar
1 yıl önce

Pedro nun bazı telafisi olmayan hatalar yapıyordu. İleri çıkışta müthişti ama geri gelişleri, adam kaçırmaları, iyi bir markaj yoktu.Bunun transferine izin var. İyi de kar etti Allah bereket versin.Fakat Zubkov , Batagov, Fılcarelli Mustafa , Arif, hatta Sikan a izin yok. Onlar takımın iskeleti.

Özşimşir
1 yıl önce

Gençler oynasın iyi öneri gibi görünüyor.Ancak hedef nedir gençler sizi bu hedefe taşır mı?

T
TS
1 yıl önce

Kayseriden gökhan transfer edilmeli Sol da mustafa sagda gökhan 2 saglam stoper defans hattını başarılı olur

A
Ali durkaya
1 yıl önce

Pedronun gitmesi doğru yerine genç Belçikalı bir mouner gibi daha iyi yetenek bulunup alınmalı sonuçta para kazandirdi

A
Alim
1 yıl önce

Yanlış bir yorum. Malherio gibi futbolcular çok var piyasada. Onaachu ile niye bağdaştırıyorsunuz. Başka malherio bul sat kar et. Onaachu gibi oyuncularla sonuca git. Bu kadar basit.

O
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önce

Pedro gibi oyuncu bulamıyorsan kulübü kapat gitsin,ilk geldiğinde eleştirilen adam şimdi neden gidiyor deniliyor

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önce

Bulunacaksa onacu yerine bulunsun.

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önce

Hee pedro gibi adamlar iskefiyede var. Hemen bulunur daa

D
Davut
1 yıl önce

Haluk sen değil miydin Serkan daha iyi diyen

R
Ramazan kol
1 yıl önce

Boş yapmış satmasa neden satmadık o fiyat iyi derdi bunların amacı üzüm yemek değil bağcıyı dövme anlayana

A
Asıl TS lu
1 yıl önce

Onachu ile TS şampiyonluk yarışı mı yapicak .ya bu koşamaya cok ağır top süremeyen hantal bı oyuncu..GS osimhen varken leroy saneyide alıyor.. onachu da obachuvdienler adam 30 yaşında değil artık 31 yaşında..iki yıl oynar 5 para kazandirmadsnda gider .apo hocaya Pedro yu aldırdı diye hakret edenler bakın Pedro malheiro TS a iyi para kazandırip gitti..