Haber61 ekranlarında yayınlanan “Spor Gündemi” programında, Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un son durumu ve kaleci Uğurcan Çakır ile ilgili gelişmeleri değerlendirdi.
Programda konuşan Haluk Ayyıldız, teknik direktör Fatih Tekke’nin takım için 5 yeni transfer istediğini açıkladı. Yıldız yorumcu, "Fatih Tekke 8 numara, santrfor, hem sağ hem sol açıkta oynayabilen bir oyuncu, bir bek ve stoper talep ediyor. Kadro şu an oldukça kalabalık ve bazı oyuncular gönderilmek zorunda" dedi.
Haluk Ayyıldız, takımdan gönderilecek oyuncular hakkında ise şu ifadeleri kullandı:
"Mendy için iyi bir teklif gelirse gönderilecek gibi görünüyor. Lundstram da gönderilecekler listesinde. Visca ile yollar ayrılabilir ancak Nwakaeme’nin büyük ihtimalle takımda kalacağını düşünüyorum."
Tüm Yorumlar (18)
Ts
1 yıl önceWakayeme bitik visca daha iyi
Ağresif61
1 yıl önceViscayı yollamak hainlik futbol cahilligidir net
Sayup
1 yıl önceTakimin en iyi oyuncularini gönderiyor Trabzon. Tabi Mendy haric. Yoksa Trabzon oyuncunun kazandiga paraya göremi degerlendiriyor gönderilecekleri? Neden Cham, Dragus, Savic degilde Visca, Lundstram? Savic iyi oyuncu ama hep sakat. Kendine güveniyorsa mac basi mukavele imzalasin Trabzonla.
Sayup
1 yıl önceVarmi kesinlesen transfer? Varsa isimlerini söylersen iyi olur.
Manual
1 yıl öncesenelerdir bir tane topcu alamadilar. her sene bir tane alsalardi simdi borc bile bitmisti. kotu yonetim kotu yonetim kotu yonetim.
Mustafa
1 yıl önceVisca kesinlikle kalmalı. 40 maçta oynadı. Yerine adam alındığı için yedek kaldı. Mevkisinde çıkarıldı. Buna rağmen oynadığı sürece takım oyununa bağlı kaldı. Takım için oynayan bir oyuncu. Sadece eskisi kadar güçlü değil. 1 sene daha rahat oynar.
Ts061
1 yıl önceUgurcan malherio savcı batagov Mustafa okay nwakaeme zubkov kalmalı gerisi komple gönderilmeli
sıradan vatandaş
1 yıl önceVisca nasıl bir rahatsızlık verdi anlamadım
Adil
1 yıl önceBir 5 yıl ğs yi yenecek türkiyede takım olmaz öyle ğörünüyor
Yaşar
1 yıl önceİşte bu vasat düşünce yüzünden hep acı çekiyoruz. Wakaeme, Visça dönemi bitmiştir. Kurtuluşumuz Pedro, Batagov gibi genç oyuncular bulup, Mustafa,Zubkov, Danilo gibi vasat üstü oyuncularla harmanlamaktan geçiyor. Inter'in PSG karşısında düştüğü durumdan da mı ders çıkarmıyorsunuz! Genç atletik bir takımla oyun sistem oturtmak gerekiyor artık...
Mehmet
1 yıl önceBurada önemli olan Visca değil intikam alıyorlar avcının adamı sanıyorlar gol kralı olsa yaranamaz artık kendinden başkası başarılı olursa ömür boyu onu kötülerler bu camiada böyle bir grup var herkeste biliyor
İsmail
1 yıl önceBu Visça hayranları acaba bu adamın Trabzonspor a ne verdiğini bi yazsın. Adam geldi geleli maksimum 5 maçta yararlı oldu. Geldiğinde Trabzonspor zaten şampiyonluğu büyük ölçüde kesindi. Bırakın gençler oynasın.
Yüksel saygı
1 yıl önceFatih Tekke nin hocalığına güvenmiyor dum gs ve samsun macında haklı çıktım yanlış kadro ne oynadığı nı bilmeyen oyuncu gurubu bakeme hariç şimdi duyuyorum ki bakeme yı istemiyormuş olmadığı maçları kör gözlemi izlemiş sahada takım dıye birşey yok UEFA da Sivas bile bıze 30 fark attı takımın en iyileri batagov manhero bakeme yı göndererek mi bır yere gelecek Ertuğrul Doğan'a başta sonrada tekke ye yazıklar olsun iyileri satarak değil üstüne koyarak bır yere varılır
Sayup
1 yıl önceGencler diyoruzda hepsi A takimda oynayacak kapasitedimi? Birakin genc yasliyi. Hak eden oynasin ya. Dzeko kac yasinda? Daha yeni gitti Fenerden. Mwakaemenin emeklerini ne cabuk unuttunuz? Birakin nankörlügü. Böyle yaptiginiz icin kimse gelmek istemior Trabzona. Ahmet Agaoglunu bile harcadiniz.
Murat er
1 yıl önceTeklifi iyi gelen herkes gitmeli . Lundstram mendy visca draguş banza sikan ozan cham Enis Okay savic taha serdar ... diyeceksiniz kim kaldı . Sadece kalanlar lazım gerisi çöp
teresa
1 yıl önceBu takım da olmaması gereken ler kesinlik le...Serdar ozan lunstram cihan cham savic enis taha bunlar kesinlik le bu takımın oyuncu değil...
Vvj
1 yıl önceBöyle cesur bı teknik direktör lazım bize korkarak futbol oynanmaz
Ali Durkaya
1 yıl önceSavic cham serdar Taha viska vakayeme ozan gitmeli lunstramda dahil takıma ayax modeli oturmalı önce genç olmalı bul al uzun sözleşme iki yıl oynat sonra yüksek paralara sat böyle olmalı ben ne edeyim savici viskayi vakayemey serdari ozani dedemi yapayimcalistir askeri ücret işçi ver yaşlı topcuya sonra battik bittik olduk???¿?