| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Şubat 2018 11:07

Trabzonspor'da yönetimi maça odaklandı

Trabzonspor'da yönetim Başakşehir maçına odaklandı.

Trabzonspor'un, Spor Toto Süper Lig'de oynadığı Göztepe ve Gençlerbirliği maçlarının golsüz beraberlikle sonuçlanmasının ardından, tribünlerin 'istifa' diye bağırması üzerine gözler Medipol Başakşehir ile oynanacak zorlu maça çevrildi. 


Trabzonspor’da 6 Aralık 2015 tarihinde göreve gelen Muharrem Usta başkanlığındaki yönetim kurulu, elde edilen saha sonuçları nedeniyle sıkıntılı günler yaşıyor. Ligde oynadığı son 5 maçta sahadan beraberlikle ayrılarak önemli puan kayıpları yaşayan bordo-mavililer, fırsat haftalarını ise değerlendiremedi. 50 yılda şampiyonluğun telaffuz edildiği sezonda Karadeniz ekibinin zirvenin uzağında kalması hayal kırıklığı yaşattı.

800 GÜNDÜR GÖREVDE

Trabzonspor Kulüp Başkanı Muharrem Usta, görevde bulunduğu 800 günlük süreçte sportif olarak hedeflediği başarıyı bir türlü yakalayamadı. İstikrar adına Teknik Direktör Ersun Yanal’a alınan başarısız saha sonuçlara rağmen sabır gösteren Usta, büyük bir hayal kırıklığı yaşarken Rıza Çalımbay’ı takımın başına getirerek kan değişikliğine gitmesi Karadeniz ekibinde yeni bir heyecan fırtınası yaşanmasına neden oldu. Çalımbay ile yeniden çıkış yakalayan bordo-mavililer ligde oynadığı son 5 lig maçında aldığı beraberliklerle duraklama dönemine girdi. Karadeniz ekibi, 7 Aralık 2015'te ligde Eskişehirspor karşılaşmasıyla başlayan 76 maçlık dönemde 29 galibiyet, 27 mağlubiyet ve 20 beraberlik elde etti.

PLANLAR TUTMADI

Trabzonspor, ligde en fazla mağlubiyet yaşadığı dönemi de Usta başkanlığında geride bıraktı. 2015-16 sezonunu 40 puanla 13. sırada tamamlayan ve 18 yenilgi ile lig tarihinde en fazla mağlup olduğu dönemi yaşayan bordo-mavililer, ayağa kalkma yılı olarak gördüğü 2016-17 futbol sezonunda ise 14 galibiyet, 9 beraberlik ve 11 yenilgi alarak 51 puan ile 6. sırada yer aldı. Büyük umutlarla başlanan sezonda önemli transferlere imza atan bordo-mavililer oynadığı 20 maçta 8 galibiyet, 8 beraberlik ve 4 mağlubiyet alarak 32 puan ile 6. sırada yer aldı.

TÜM İMKANLARI ZORLADI

Trabzonspor Kulüp Başkanı Muharrem Usta, göreve geldiği günden beri kulübün ekonomik yapısı nedeniyle sağlıklı bir çalışma ortamının aksine sıkıntılı bir tablo içinde planlama yaptı. Bir taraftan düzelmesi gereken ekonomik tabloyla birlikte diğer taraftan yarışmacı bir takım kurmak için yoğun bir mesai harcadı. 50'nci yıl hedefi, camianın şampiyonluk arzusu ve heyecanı, alınan saha sonuçlarının ardından yerini karamsarlığa bırakırken, camiada yeni bir çıkış bekleniyor. 

İSTİFALARA RAĞMEN YÖNETİM GÖREVİNE DEVAM ETTİ

Trabzonspor yönetimlerinde geleneksel hale gelen istifalar Muharrem Usta yönetiminde de devam etti. Bordo-mavili kulüpte 2017 yılında 9 yönetici istifa etti. Orhan İlarslan, Fatih Vardaroğlu ve Emre Aksoy ayrı dönemlerde istifa ederken, Mehmet Yiğit Alp, Önder Bülbüloğlu, Nevzat Aydın, Tuncay Bekiroğlu, Yiğit Oğuz Duman ve Özer Bayraktar, bordo-mavili takımın Malatyaspor'a 1-0 mağlup olduğu maçın ardından toplu şekilde istifa etmişti.

MEDİPOL BAŞAKŞEHİR İLE KRİTİK VİRAJ

Trabzonspor’un sahasında oynadığı ve golsüz berabere kaldığı Göztepe maçının son dakikalarında yönetime karşı istifa sesleri yükselmeye başladı. Son haftalarda alınan saha sonuçlarının yanı sıra yönetimin bugüne kadar yaptığı uygulamalar nedeniyle taraftar sesini yükseltmeye başladı. Gençlerbirliği ile deplasmanda oynanan maçın da beraberlikle bitmesi üzerine tribünleri dolduran bordo-mavili taraftarlar bu kez maç sonuçlanmadan istifa sesini yükselterek yönetime tepki gösterdi. Medipol Başakşehir ile oynanacak olan maçta benzer tablonun yaşanması halinde bordo-mavili yönetimi sıkıntılı günler bekleyecek.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Alp Türk
8 yıl önce

İSTİFA...

Y
yasar
8 yıl önce

Hatalarıyla beraber kadro ve yönetime destek olunmalı.

F
fatih
8 yıl önce

biraz onur varsa genel kurula gidilmeden istifa etmesi gerekir sayın başkanın. başkan hastaneleriyle uğraşsın, para kazansın, Allah daha fazla versin. ama trabzonspor'dan uzak dursun. rızayı da hastanesine başhekim yapabilir.

E
ercan
8 yıl önce

Spor kulüpleri bu kadar serbest hareket edememeli.Borçlar inanılmaz arttı. Para yurt içinde kalsa biraz teselli bulacağız ancak yabancı futbolcu ve menejer paraları 14 yabancı kuralı ile adeta yurtdışına akıyor ve devlet de ne acıdır ki seyrediyor. Utanmadan sıkılmadan zamanın milli takım hocasına yabancı sayısının sınırsız olması sorulduğunda ‘’ben işime bakarım, o iş benim işim değil’’ diyebilmiştir. Ne kötü ki bazı Türk hocalar da hala aynı kafada.Türk futbolcusu çok pahalıydı ve yabancı getirerek ucuzlatılacaktı, ucuzlatıldı mı? Futbolcu oynamadan nasıl yetişebilir ki ? Hangi kulüp süper ligde doğru dürüst yetişmeyen pişmeyen yerli oyuncuya yer verme riskini alır ? Hiçbiri Alt ligleri bile yabancılarla dolduruyorsunuz, hatta amatörde bile yabancı oyuncu var artık.Bu iddiaya kargalar da gülmez artık.Olmayan parayı ver topçuyu al ve oynat. Bonservisi yok ise İmza parası diye bir başka soygun kılıfı da var nasılsa ! Kulüpler borcu borçla kapata kapata milyar TL lik borçlara ulaştı.

E
ercan
8 yıl önce

DEVAM..Gidişat kötü. Yabancı transferi bir süre yasaklanmalı, çok borcu olan ise altyapıya mecbur bırakılmalı. Yapılan borçtan sadece kulüp değil yönetimler de kısmen sorumlu olmalı. Bu iş başka türlü düzelmez. Uyumayın, soyguna batağa seyirci kalmayın.

Tüm Yorumlar (16)

A
Alp Türk
8 yıl önce

İSTİFA...

Y
yasar
8 yıl önce

Hatalarıyla beraber kadro ve yönetime destek olunmalı.

F
fatih
8 yıl önce

biraz onur varsa genel kurula gidilmeden istifa etmesi gerekir sayın başkanın. başkan hastaneleriyle uğraşsın, para kazansın, Allah daha fazla versin. ama trabzonspor'dan uzak dursun. rızayı da hastanesine başhekim yapabilir.

E
ercan
8 yıl önce

Spor kulüpleri bu kadar serbest hareket edememeli.Borçlar inanılmaz arttı. Para yurt içinde kalsa biraz teselli bulacağız ancak yabancı futbolcu ve menejer paraları 14 yabancı kuralı ile adeta yurtdışına akıyor ve devlet de ne acıdır ki seyrediyor. Utanmadan sıkılmadan zamanın milli takım hocasına yabancı sayısının sınırsız olması sorulduğunda ‘’ben işime bakarım, o iş benim işim değil’’ diyebilmiştir. Ne kötü ki bazı Türk hocalar da hala aynı kafada.Türk futbolcusu çok pahalıydı ve yabancı getirerek ucuzlatılacaktı, ucuzlatıldı mı? Futbolcu oynamadan nasıl yetişebilir ki ? Hangi kulüp süper ligde doğru dürüst yetişmeyen pişmeyen yerli oyuncuya yer verme riskini alır ? Hiçbiri Alt ligleri bile yabancılarla dolduruyorsunuz, hatta amatörde bile yabancı oyuncu var artık.Bu iddiaya kargalar da gülmez artık.Olmayan parayı ver topçuyu al ve oynat. Bonservisi yok ise İmza parası diye bir başka soygun kılıfı da var nasılsa ! Kulüpler borcu borçla kapata kapata milyar TL lik borçlara ulaştı.

E
ercan
8 yıl önce

DEVAM..Gidişat kötü. Yabancı transferi bir süre yasaklanmalı, çok borcu olan ise altyapıya mecbur bırakılmalı. Yapılan borçtan sadece kulüp değil yönetimler de kısmen sorumlu olmalı. Bu iş başka türlü düzelmez. Uyumayın, soyguna batağa seyirci kalmayın.

Y
Yeter artik
8 yıl önce

Bi an önce defol git yanina rizayida al korkaklar sizi

E
ercan
8 yıl önce

ercan başlığı ile yazdığım Yorumumu beğenmeyen kişiye sesleniyorum..Takımlar iyi mi yönetiliyor ve borçtan batmıyor mu? Durumdan memnun musun? Başka bir önerin var ise görelim..

N
Nadi
8 yıl önce

Bu kadro tutulmali ve seneye bir iki takviyeyle zirveye oynar bu takim..konya fb maclarini sansiz kaybettik göztepeyi tek kale oynadik..sadece genclerbirligi macini hak etmedik kötü oynadik..bu hafta cok önemli kazanirsak yeniden cikis yakalayabiliriz..bence bu takimin hala sampiyonluk sansi var..önümüzdeki haftalar bizim kritik maclarimiz var ve rakipler birbirinle oyniycak ve zor maclar oyniycak..bizim sadece puan kaybetcek lüksümüz kalmadi..sadece istanbulda gs macinda puan kaybedebiliriz..bu hayal degil bu stadla bu taraftarla bu mümkün..TAKIMA YÖNETIME TEKNIK HEYETE TAM DESTEK..

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Ugur, Durica, N’doye, Esteban ve Castillo ile sozlesme yenilemeyin ve mumkunse sozlesmesi bitmeyeni ya karsilikli feshedin ya da satin

B
bordom
8 yıl önce

sefa akgün ve savaş çakır gibi yetenenekli çocukları yusuf, abdulkadir ve kaleci ardanın yanına monte edersek işte o zaman gerçek Trabzonspor ortaya çıkar.

Z
zekai
8 yıl önce

futbolda 3 ana kural , atletik yaoi , kaliteli pas ve top hakimiyeti , dayaniklilik !!!!!!

ŞEHZADE
8 yıl önce

Trabzonspor bu maçı alamazsa yönetim topun ağzına gelir.

ÖMER
8 yıl önce

bu başkan ve yönetim geldiğinden beri malesef hiçbir başarı elde edememiş olan borcu daha da arttırmıştır o yüzden istifa etmeli yerine Trabzon umuzu daha da güçlendirecek bi yönetim gelmelidir

X
x 5461
8 yıl önce

vau iyi odaklan baskan .belki berabere kaliriz.artik beraberlik bile bizim icin basari oldu.

K
Karadeniz61
8 yıl önce

Ustanin gitme zamani geldi de gecti

A
Aleko
8 yıl önce

Ula habu baskan gitsun uc sinek kurban edecegum