| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Ocak 2018 14:24

Trabzonspor'da yönetimden futbolculara doping

Yönetimden 11 Milyon TL'lik ödeme

HABER61 SPOR SERVİSİ / ANTALYA

İkinci yarı hazırlıklarını Antalya'da gerçekleştirdiği kampla sürdüren Trabzonspor'da yönetimden futbolculara ödeme dopingi geldi.

Haber61'in edindiği bilgiye göre; Bordo mavili yönetim, futbolcuların 11 Milyon TL'yi bulan alacaklarını hesaplarına yatırdı. Kulüpte alacakları kalmayan futbolcular için bu gelişme doping etkisi yaratırken yönetimin transfer için de kaynak arayışında olduğu bildirildi.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
EMİR61.
8 yıl önce

BU TAKIM ŞAMPİYON OLAMAZ TRANSFERE GEREK YOK.