HABER61 SPOR SERVİSİ / ANTALYA
İkinci yarı hazırlıklarını Antalya'da gerçekleştirdiği kampla sürdüren Trabzonspor'da yönetimden futbolculara ödeme dopingi geldi.
Haber61'in edindiği bilgiye göre; Bordo mavili yönetim, futbolcuların 11 Milyon TL'yi bulan alacaklarını hesaplarına yatırdı. Kulüpte alacakları kalmayan futbolcular için bu gelişme doping etkisi yaratırken yönetimin transfer için de kaynak arayışında olduğu bildirildi.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
10 Ocak 2018
14:24
Trabzonspor'da yönetimden futbolculara doping
Yönetimden 11 Milyon TL'lik ödeme