Trabzonspor, “Kartal Tesisleri” için Emlak Konut GYO A.Ş. ile protokol imzalandığını duyurdu.
Bordo mavili kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Kulübümüzün irtifak hakkına sahip olduğu; kamuoyunda “Kartal Tesisleri” olarak bilinen alanda, Emlak Konut GYO A.Ş. ile imzaladığımız protokol sayesinde yepyeni bir projenin hayata geçirilmesi yolunda çok önemli bir adım attık.
Ayrıca; geçtiğimiz aylarda kulübümüze tahsisi tamamlanan, Akyazı’da yer alan 177 bin metrekarelik arazi için de Emlak Konut GYO A.Ş. ile bir proje geliştirme konusunda anlaşma sağladık. Her iki projeyle ilgili tüm çalışmalar devam etmektedir.
Bu süreçte bizlere desteklerini esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere; Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sayın Murat Kurum’a ve Emlak Konut Genel Müdürlüğü’ne camiamız adına en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.
Kartal Tesisleri ve Akyazı projelerinden elde edeceğimiz gelirle; kulübümüzün ekonomik gücünün adeta çağ atlayacağına, Trabzonspor tarihine kazınacak çok büyük katkılar sunacağına yürekten inanıyoruz.

Tüm Yorumlar (7)
ERAY ARSLAN
1 yıl önceHayırlı olsun
ST pauli
1 yıl önceNe dersiniz ucuyoruz da!!bir Futbol takımı alacağı Kupalar ve Şampiyonluklar la değerleniyor.Yoksa Trabzonspor Başkanın bir şirketimi sadece
Papas
1 yıl önceHaber61 Akyazi projesini aciklarmisiniz Benim topragim var orada Insanlari bilgilendirin lütfen
Osman kahraman
1 yıl önceİnşallah bu sevinç saha sonuçlarınada yansır
Osman kahraman
1 yıl önceinşallah bu sevinç saha sonuçlarına da yansır
Habip Alemdar
1 yıl önceNe olacaksa bir an önce olsun artık trabzonlu değilim ama kuruluşundan beri trabzonsporluyum Türkçe öğretmenin vardı karma orta okulunda Haydar Tunçer idman ocağında oynardı idman yurdu ile birleşip Trabzon spor oldu o gün bugün oradayım.
Ts
1 yıl önceCalmayinda