| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Aralık 2024 10:16

Trabzonspor'da yıldız isim hayal kırıklığı yarattı! Büyük umutlarla transfer edilmişti

Trabzonspor'da büyük umutlarla transfer edilen Savic hayal kırıklığı yarattı.

Trabzonspor’un sezon başında büyük umutlarla transfer ettiği Karadağlı stoper Stefan Savic, sakatlıklar nedeniyle bir türlü beklenen performansı sergileyemedi. İspanya'nın Atletico Madrid takımından serbest statüde ayrılan Savic, bordo-mavililere yıllık 2,5 milyon avro garanti ücret ve 500 bin avro imza parasıyla toplamda 3 milyon avroluk bir maliyetle 3 yıllık sözleşme imzalamıştı. Ancak yıldız savunmacının performansı beklentilerin çok altında kaldı.

Sadece 3 Maçta 149 Dakika Oynadı

Savic, Trendyol Süper Lig'in geride kalan 14 haftasında yalnızca 3 maçta forma giyebildi. Bu maçlarda toplam 149 dakika süre alabilen tecrübeli stoper, sadece Beşiktaş karşılaşmasında 90 dakika sahada kaldı. Karadağlı oyuncunun forma giydiği Net Global Sivasspor, Bellona Kayserispor ve Beşiktaş maçlarının tamamı beraberlikle sonuçlandı.

Sakatlıklar Peşini Bırakmadı

Trabzonspor ile 27 Temmuz’da sözleşme imzalayan Savic, ilk haftadaki Net Global Sivasspor maçında yaşadığı sakatlıkla adeta talihsiz bir başlangıç yaptı. UEFA Avrupa Ligi’nde Rapid Wien karşılaşması öncesinde sol bacak üst ön bölgesinde kas zorlanması tespit edilen oyuncu, bu sebeple kadrodan çıkarıldı.

Süper Lig'in ikinci haftasında İkas Eyüpspor maçına hazırlanırken sağ üst adalesindeki gerginlik nedeniyle yine kadroya dahil edilemedi. Son olarak Bellona Kayserispor ile oynanan 3. hafta erteleme maçında sahaya çıkan Savic, burada da sol üst arka adalesinden sakatlık yaşadı ve oyundan çıkmak zorunda kaldı.

Tedavisi Uzadı, Eski Doktoruna Döndü

Tedavilerden istediği sonuçları alamayan Savic, yeniden eski doktoruna danışmak üzere İspanya’ya gitti. Bordo-mavili ekibin sağlık ekibi tarafından yürütülen tedaviler sonuç vermeyince oyuncunun alternatif tedavi yöntemleri için yurt dışına yöneldiği öğrenildi. Son 9 lig maçında forma giyemeyen Savic, bu hafta Kasımpaşa maçında da kadroda yer almayacak.

Penaltı Kaçırarak Taraftarları Üzdü

Stefan Savic, Trabzonspor’un UEFA Konferans Ligi play-off turunda St. Gallen ile oynadığı eşleşmede kritik bir penaltı vuruşunu değerlendiremedi. Bordo-mavililer, normal süresi ve uzatmaları 1-1 biten karşılaşmada seri penaltılarda 5-4 mağlup olarak elendi. Savic’in penaltı vuruşunda top üst direkten döndü ve Trabzonspor turnuvaya veda etti.

Hayal Kırıklığı Devam Ediyor

Trabzonspor’un en önemli transferlerinden biri olarak görülen Savic, gerek yaşadığı sakatlıklar gerekse düşük performansıyla sezonun en büyük hayal kırıklıklarından biri oldu.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önce

Senede 3 milyon Euro,3 yılda 9 milyon Euro temiz para, oynarsan da oynamasan da. Sözleşme bitene kadar neden gitsin ki bu adam,kapı gibi sözleşme var.

B
ben hakan
1 yıl önce

bu adamın gelirken ne olduğunu veya ne olacağını bilebile ismi var diye aldınız .bekleyin messi 50 yaşına gelince onu da alırsınız belki bunu trabzonspor a getirenden hesap soracak kimse yok herhalde yazık yazık boşa giden paralara

S
Salih
1 yıl önce

Adam çürümüş yani çöp olmuş. Kim aldıysa......

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

OYUNCUNUN KRONİK PROBLEMLERİ OLDUĞUNU HERKES BİLİYORDU, AMA ALDINIZ,HADİ BAKALIM OCAK DÖNEMİNDE PARA VERMEDEN GÖNDERİN,PEPE DE BURAYI REHABİLİTASYON MERKEZİ GİBİ KULLANDI, BANZA YI ÇOK İYİ TAKİP EDİN HEM KAÇAK GÜREŞİYOR HEMDE KENDİNE OYNUYOR,,,TRANSFERLERDE SINIFTA KALDINIZ,

D
doğukan
1 yıl önce

fazla beklemeye gerek yok derhal sözleşmesi fesh edilmeli. bu adamın takıma hiç bir katkısı olmaz

Tüm Yorumlar (12)

O
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önce

Senede 3 milyon Euro,3 yılda 9 milyon Euro temiz para, oynarsan da oynamasan da. Sözleşme bitene kadar neden gitsin ki bu adam,kapı gibi sözleşme var.

B
ben hakan
1 yıl önce

bu adamın gelirken ne olduğunu veya ne olacağını bilebile ismi var diye aldınız .bekleyin messi 50 yaşına gelince onu da alırsınız belki bunu trabzonspor a getirenden hesap soracak kimse yok herhalde yazık yazık boşa giden paralara

S
Salih
1 yıl önce

Adam çürümüş yani çöp olmuş. Kim aldıysa......

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

OYUNCUNUN KRONİK PROBLEMLERİ OLDUĞUNU HERKES BİLİYORDU, AMA ALDINIZ,HADİ BAKALIM OCAK DÖNEMİNDE PARA VERMEDEN GÖNDERİN,PEPE DE BURAYI REHABİLİTASYON MERKEZİ GİBİ KULLANDI, BANZA YI ÇOK İYİ TAKİP EDİN HEM KAÇAK GÜREŞİYOR HEMDE KENDİNE OYNUYOR,,,TRANSFERLERDE SINIFTA KALDINIZ,

D
doğukan
1 yıl önce

fazla beklemeye gerek yok derhal sözleşmesi fesh edilmeli. bu adamın takıma hiç bir katkısı olmaz

K
Kadir T
1 yıl önce

Son zamanlarda yapilan transferlerin (bu ynetim kurulu ise baslayali beri) hangisi faydali yada faydasi oldu? TS tarihinin en yeteneksiz ve beceriksiz yönetimi is basinda. ... ve bu arada yönetim isine devam ediyor. Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az!!!!

S
Salih
1 yıl önce

Siz İtalyan’dan daha mı akıllı idniz sakar futbolcuyu dedemle yaşıt üstelik transfer ettiniz o parayı kulübe iade edin ve futbolcu gönderin kendi cebinizden

M
MantıXız
1 yıl önce

Ben Yönetim de olsam, bu ve bunun gibi Futbolculara sahtekarlıktan dava açardım !! Sağlık Raporlarını değiştirdikleri için !! Kaç kere yazıldı, çizildi, “bu adamın kronik kas sakatlığı var” almayın !! Tekrar ediyorum: A.l.m.a.y.ı.n diye !!! Ama Trabzonspor’un çok zeki(!) Başkanı, Avcı müptelası, “Hocam kimi isterse, onu alacağız” demekten başka bir şey bilmeyen !! “Yaşlı olsun çamurdan olsun” dan başka bir şey söylemeyen bir Hoca !! Sonuç ?? Sonuş ortada !!

Y
Yuri
1 yıl önce

Doğanın başkanlık döneminde iyi bir transfer var mı?

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Tamamen yönetim hatası. Performansa dayalı sözleşme neden yapılmaz. Oldu gel sözleşmeyi kap sonra sakat vs oynama eee nolcak bu kulübün zararı. Sakat olduğu bilinen bu adamı niye alırsınız. Bir siz akıllısınız galiba atletico sözleşme yenilemiyor ve diğer kulüpler almiyo.

Y
Yılmaz
1 yıl önce

SON CÜMLE ÇOK ÖNEMLİ Beşiktaş'taki görevindne geçen hafta ayrılan Brad Friedel açıklamalarından bir paragraf; Sezon başında sözleşmeli 56 oyuncumuz vardı. Bunun 31'inin gitmesi gerekiyordu. Şunu da bilin ki, satmak istediğiniz oyunculara teklif geldiğinde kazandığı maaştan çok daha düşük bir teklif geliyordu. Batı Avrupalı hiçbir kulüp 28 yaş üstü oyuncunuza bonservis teklif etmez.

A
Ali Durkaya
1 yıl önce

Bu adamı kim niye aldı hemen derhal fes edilsin defansa alt yapıdan topçu koyulsun bu sezon zaten zarar Konya'dan adil ben geçen yılda yazmışım alınsın diye Trabzonspor yaşlı topculara bu kadar yüksek hem imza hem bonservis odemesin yazık su gavur paralarina yöneticiler hep iş adamı ve çalışanlarının çoğu asgari ücretli bunların sırtından kazanılan paralar motoru bitik topculara çarçur edilmesin bu yorumumu yoneticilerin iyice düşünmesini saygı ile rica ediyorum