Trabzonspor'un Schalke 04'ten anlaşma sağladığı Mehmet Can Aydın, Trabzon'a geliyor.
Oyuncu ve kulübü ile anlaşmaya sağlayan Trabzonspor, Mehmet Can Aydın'ı Trabzon'a getiriyor.
İstanbul'a gelen oyuncunun, 22.20'de Trabzon'da olacağı öğrenildi.
Trabzonspor'un, Mehmet Can Aydın'ı şehre getirdikten sonra son bir görüşme yapacağı ve sağlık kontrolleri sonrası resmi imzayı attıracağı ifade edildi.
Trabzonspor'un yeni transferi Mehmet Can Aydın Trabzon'da! Canlı yayın
Tüm Yorumlar (21)
Mehmet yağmur
2 yıl önceSepat sporamı aldınız bu çocuk sepat da takıma zor girer sosyal medya bütün Türkiye Trabzonun yildiz transferlerini konuşuyor banko ikinci lige yolculuk ediyoruz
Paçanlı
2 yıl önceAh başkan ve yönetim,şampiyon takım ne hale geldi. Oyun zaten yoktu hazırlık maçında yine hüsran.Skor değil sıkıntı oyunu diyorum. Penaltı bile bizde sorun halinde. İnşallah ben yanılırım hiç de gocunmam
BOZKURT-61
2 yıl önceOynadığımız futbolu görüyoruz.Ey kendini akıllı sanan futbol cahilleri..O yokluk yıllarında Transfer yasağında bile gecesini gündüzüne katanlara nankörlük eden siyaset trolleri..Başınız göğe erdimi?Utanacağınızı asla zannetmiyorum.Sahibinin sesine göre hareket eden zavallılarsınız.Trabzonsporun düştüğü durumu görüyorsunuz.Geçen yıl biz Şampiyon olduk.Yaptığımız çöp Transferler ortada.5-6 tane adam gibi adam alacaktık.Yine o parayı verecektik.Yahu Şampiyon Takım 13 Transfer yaptı.Sonuç Hüsran..!!
Ts061
2 yıl önceHani 3 transferdi diger ikisi nerede agliyorum gulecek halimize nereden nereye bi takim böylemi yonetilir istifalar yakindir
Mer Noire 28
2 yıl önceBizim için çile sezonu başlamıştır.bundan sonra Trabzonspor maçlarını izlememe kararı aldım yoksa kalp krizi geçirir bu takım adama
Trabzonlu
2 yıl önceYönetim lütfen böyle transferleri yapmayın bunlar direk katkı yapacak futbolcular değil.zaten bu futbolcu schalke'nin ikinci takımında oynuyor.bu futbolcu iyi olsa alman bırakmaz bunu.bizi kandırmayın lütfen takımın hali ortada.
Engin
2 yıl önceKulübün bütçesi belli gelirlerimiz belli ama taraftarımız hala her sene şampiyonluk bekliyor biz trabzonsporu her sene şampiyon olacak diye sevmedik bizde forma için yıldız olsun diye sevmedik biz istanbula 3 büyük kulübe kafa tuttuğu için ezilmedigi için sevdik
Engin
2 yıl önceBiz ligde 50 yıldır varız 1 kere 14. Hariç hersene ilk 10 dayiz ne düşmesi neyin kafasını yaşıyorsanız uyanın beyler burası trabzon
Manual
2 yıl önceBos transfer
gassol
2 yıl önceoyuncuyu eleştirmek yanlış fırsat verilmiyor bakın yusuf sarı ne yapıyor adanada aynısını bir önceki sene yunus yaptı gs şans bulamadı ama oda iyi topcuydu fırsat verirsen yıldız çıkar
Recep özer
2 yıl önceHelal olsun sana kral ❤️????
61 ts
2 yıl önceTRANSFERLER BERBAT. OYUN BERBAT. HOCA NIN ETKİSİ KATKISI YOK OYUNA. BU ŞEKİLDE KULUP KÜME DÜŞMEMEYE OYNAR.
Uğur k
2 yıl önceBurada yorum yapanların hiçbiri futboldan anlamıyor tipik cahil bilmişliği iş olsun mantığı ts iledüşmeyi bir arada konuşmak bile mümkün değil o formanın asaleti dünyaya bedeldir yiğit düştüğü yerden kalkar o yorum yapan çakallara inat meydandan onbir kişi topla bu formayla en kötü beşinci olur kalın kafalı yorumcu müsvetteleri düşün ts nin yakasından asalak tayfası
Tuncay
2 yıl önceAynen kardeşim bu Ertuğrul başkan Trabzonu bitirmeye gelmiş neden mi kendi ortağı SOCAR gitti Galatasaray'a sponsor oldu var mı bundan ötesi Takımı Katarlılar alsa daha iyi
Hilmi ÖZTÜRK
2 yıl önceSelamlar bir önceki başkan önce şampiyonluk ile anılır.Sonra kulunu borca sokup ve kaçtı.Yeni yönetim ise ne yaptığını bilmeyen bir çıkmaza soktu bu takımı.Qlınan Topçular da sıfırın altında kız Topçular. İnşallah küme düşmeyız...
Hilmi ÖZTÜRK
2 yıl önceSelamlar bir önceki yönetim öncelikle 1Şampiyon olarak ve 3 ise Takımı tarmadağim tabip başkan kaçtı.Şu anki yönetim nereye elini atmış ise çürük üzerine çürük.Sanırım takımı küme düşürmek için çalışılıyor.Evet parası yok yönetime paralı olan gelsin..
Osman61
2 yıl önceAgzi olan konuşuyor ligler başlamadan bazi taraftarlar mi desem ne desem cikaramadim yok ikinci lige yok başkan batirmaya gelmiş de falan da filan hadi oradan sizi gidi cakallar sizi BIZE HER YER 61 TRABZON DÜŞÜN TRABZONUN YAKASINDAN SIZ TARAFTAR OLAMAZSINIZ ve de bu işlerden anlamiyorsunuz O KADARR
Okan Telci
2 yıl önceElimizde sağlam Oyuncuları kullanmadan adam alırsanız borca girip Küme bile düşersiniz. Ben de Trabzonspor şuyum ama aramızda hala bunu anlamayan taraftarlar mevcut.
Rami
2 yıl önceTürkçen sıfır.Oturabilirsin:)
HakkıK
2 yıl önceİlk 5 maçtan sonra iddia kalmaz ise tamamen gençleri oynatın artık.
Erol
2 yıl önceIlk 5 maç = 2 Puan