| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Mart 2017 11:06

Trabzonspor'da yeni prim sistemi

Bordo mavili yöneticiler futbolcular için 3 maçlık prim sistemi belirledi

Ligin ikinci yarısında iyi bir çıkış yakalayan ve Avrupa Kupaları’na katılma noktasında iddialı konuma gelen Trabzonspor’da futbolcular için 3 maçlık prim uygulamasının hayata geçirildiği öğrenildi.

Galibiyet ve beraberliğe dayalı prim sisteminde 3’er maçlık prim şartlarının sağlanmasının ardından futbolculara ödemelerinin gerçekleştirildiği ve yönetimin şu anda tüm ödemeleri yaptığı kaydedildi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!