| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Mayıs 2025 10:01

Trabzonspor'da yeni formaların tanıtımı için geri sayım başladı

Trabzonspor, yeni sezon formalarının tanıtımı için çekimlere başladı.

Trabzonspor, 2025-2026 sezonunda giyeceği formaların tanıtımı için çekimlere start verdi. 

Bu yılki tanıtım çalışmalarında, kentin öne çıkan turistik noktaları ile Trabzon’a mal olmuş simge isimlerin de yer alması hedefleniyor.

Bordo-mavililer, mevcut forma tedarikçisi Joma ile 2025-2026 sezonu için de yola devam etme kararı aldı. 

Tanıtım çekimlerini, geçen sezonun forma kampanyasını da üstlenen reklam ajansı yürütüyor.

Kaynak: Fotomaç

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AhMeT
1 yıl önce

Formayı alıp arkasına isim yazdıracak bir tane değerli oyuncun yoksa,o formaları çıkartmakta acele etme

K
Kuzeyli
1 yıl önce

Adidas dönemindeki formalardan daha güzelini yapan olmadı.

E
Emir Yusuf Usta
1 yıl önce

İnşallah pahalı olmaz forma

Özden Ay
1 yıl önce

Dogru duzgun kaliteli yapin’da alalim Joma’dan bile ikinci kalite aliniyor yazik halbuki Villareal veya Torino’da Jomanama kalite urun veriyor

S
Savatanica
1 yıl önce

Eşim adidas'ta yönetici.Hatta gecen hafta yeni sezon Sikebahce formalarini yaptirmak icin Fatsa'daydi.Son birkac yilda birkac defa takimiz ile gorusmeler yapildi ama adidas sanirim pahali geliyor,anlasamiyorlar.20 yildir dunyanin en buyuk kulüplerinin formlari geliyor evimize çeşit çeşit ve hepsi harika.Objektif olarak yorumluyorum formada adidas açık ara 1 numara.En azindan Nike değil,yoksa yine tişört üstüne logo bas kaptır olacakti.

Tüm Yorumlar (7)

A
AhMeT
1 yıl önce

Formayı alıp arkasına isim yazdıracak bir tane değerli oyuncun yoksa,o formaları çıkartmakta acele etme

K
Kuzeyli
1 yıl önce

Adidas dönemindeki formalardan daha güzelini yapan olmadı.

E
Emir Yusuf Usta
1 yıl önce

İnşallah pahalı olmaz forma

Özden Ay
1 yıl önce

Dogru duzgun kaliteli yapin’da alalim Joma’dan bile ikinci kalite aliniyor yazik halbuki Villareal veya Torino’da Jomanama kalite urun veriyor

S
Savatanica
1 yıl önce

Eşim adidas'ta yönetici.Hatta gecen hafta yeni sezon Sikebahce formalarini yaptirmak icin Fatsa'daydi.Son birkac yilda birkac defa takimiz ile gorusmeler yapildi ama adidas sanirim pahali geliyor,anlasamiyorlar.20 yildir dunyanin en buyuk kulüplerinin formlari geliyor evimize çeşit çeşit ve hepsi harika.Objektif olarak yorumluyorum formada adidas açık ara 1 numara.En azindan Nike değil,yoksa yine tişört üstüne logo bas kaptır olacakti.

T
TRABZON61
1 yıl önce

bakalım bu sene nasıl rezil forma tasarımları olacak... geçen yıl ince çubuklu forma çok berbattı...

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Ts cluplardaki ürünler çok kalitesiz .Eline alınca belli oluyo. Takım ürünleri formalar ile vatandaşa verdikleri arasında çok fark var