| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Şubat 2025 21:16 Güncellenme tarihi: 23 Şubat 2025 21:21

Trabzonspor'da Visca maç sonu konuştu: "Gereksiz oyundan düştük"

Trabzonspor'da Visca Gaziantep FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 25. haftada Gaziantep FK'yı konuk etti ve sahadan 3-2 galip ayrıldı. Bordo mavili takımı galibiyete taşıyan goller Banza(2) ve Visca'dan geldi.

Trabzonspor'da Visca maç sonu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Hava çok soğuktu. 3 puanı saha temizleme çalışması yapan arkaşdaşlarımıza ve taraftarımıza armağan etmek istiyorum. 3-0'dan sonra gereksiz oyundan düştük. 3-2 kazandık.

İyi bir takımız. Hedefimiz ilk 5 içinde olmak. Kupada da kazanmak istiyoruz. Herkes çok iyi iş yaptı. Çalışmaya devam edeceğiz."

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Tibukoğlu
1 yıl önce

Bu hoca varken sizi daha çok zor maçlar bekliyo alacak olduğunuz maçıları aklı sıra değişikliklerle verebilirsiniz

T
TS
1 yıl önce

A SPORDA ENDER VAR SEYİRCİ GELMEMESİ VEYA ACABA TS DAN VAZMIGEÇİORLAR BAŞKA TAKIMN TARAFARIMI ARTAR SEVİNÇİ SIRITMASI LAFLARIULA YORUMU VAR ŞUNU UNUTUYORLAR BUGUN TS İSTANBULA TAŞINIP MAÇLARI OYNASA HERHAFTA 30 40 BİNE OYNAR.

E
Eren
1 yıl önce

Aksaray lıyim ve fanatik Trabzonspor luyum bu sezonun bu şekilde çok kötü geçmesinin en büyük sebebi bir grup Trabzonspor taraftarlarınin Abdullah hoca düşmanlığı yapmasıdır Abdullah hocanın oyunu Şenol hocadan kat kat üstün du şu an takımın ne oynadığı belli değil,geldi geleli en ufak bir ilerleme yok mevzu Trabzon lu hoca olunca normal Abdullah hocayı galip ken bile eleştirenler bu vebal sizindir koskaca bir sezonu heba ettiniz hedefimiz ilk 5 miş,hedefe bakarmisiniz.

T
Temel
1 yıl önce

Hocanın aklı kesmiyor bari 70 den sonra işaret et ve çık..