| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Mart 2025 18:39

Trabzonspor'da Uğurcan Çakır'dan Fatih Tekke paylaşımı

Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır, yeni teknik direktör Fatih Tekke'ye hoş geldin paylaşımında bulundu.

Trabzonspor, Şenol Güneş sonrası teknik adamlık görevine Fatih Tekke'yi getirdi.

Bugün Trabzon'a gelen Tekke, Papara Park'ta Şenol Güneş ve Başkan Yardımcısı Serkan Kılıç'ın da katılımıyla sözleşme imzaladı.

Bu gelişmenin ardından kaptan Uğurcan Çakır sosyal medya hesabından "Yuvaya hoş geldin" ifadelerinin yer aldığı bir fotoğrafı paylaştı.

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Akif
1 yıl önce

Böyle önemli bir imzaya başkanın bizzat katılmasını beklerdim

Çebi
1 yıl önce

Güle güle diyeceğimiz gün Tekke gelmeden yakındır Alanyada yapamamış seyirci istedi diye yönetim kendini kurtarmak için getirilmiş bir hoca hadi hayırlısı

M
Maçkalı
1 yıl önce

Hayırlı olsun Trabzonun evlatı başarılı olur inşallah

M
M.k
1 yıl önce

Görmedin mi baskan oradaydı. Tekkeye forma verdi. Adamı kapıdan kovuyon bacadan giriyor.

M
Mahmut
1 yıl önce

İmza töreni yapılıyor başkan ortada yok. U19 takımı Juventus U19 u yeniyor başkan yok, atalanta U19 u eliyor başkan yok, basketbol takımı esenler erokspor u yenip lider oluyor başkan yok. Ne zaman takıma sahip çıkmayı düşünüyosun başkan? Her başarısızlıkta ya oyuncu ya teknik ekip suçlanıyor, ya yönetim? İmza törenine gönderdiğiniz başkan yardımcısının suratı sirke saçıyordu. Fatih hoca zorla getirilmiş gibi tavırları var. Böyle basiretsiz yönetimle Trabzonspor un kaybedecek 1 dakikası bile yok!

Tüm Yorumlar (9)

A
Akif
1 yıl önce

Böyle önemli bir imzaya başkanın bizzat katılmasını beklerdim

Çebi
1 yıl önce

Güle güle diyeceğimiz gün Tekke gelmeden yakındır Alanyada yapamamış seyirci istedi diye yönetim kendini kurtarmak için getirilmiş bir hoca hadi hayırlısı

M
Maçkalı
1 yıl önce

Hayırlı olsun Trabzonun evlatı başarılı olur inşallah

M
M.k
1 yıl önce

Görmedin mi baskan oradaydı. Tekkeye forma verdi. Adamı kapıdan kovuyon bacadan giriyor.

M
Mahmut
1 yıl önce

İmza töreni yapılıyor başkan ortada yok. U19 takımı Juventus U19 u yeniyor başkan yok, atalanta U19 u eliyor başkan yok, basketbol takımı esenler erokspor u yenip lider oluyor başkan yok. Ne zaman takıma sahip çıkmayı düşünüyosun başkan? Her başarısızlıkta ya oyuncu ya teknik ekip suçlanıyor, ya yönetim? İmza törenine gönderdiğiniz başkan yardımcısının suratı sirke saçıyordu. Fatih hoca zorla getirilmiş gibi tavırları var. Böyle basiretsiz yönetimle Trabzonspor un kaybedecek 1 dakikası bile yok!

M
Mustafa Yılmaz
1 yıl önce

İHO nun verdiği hak mahrumiyetleri cezası nedeniyle stadlara giremiyor kardeş.

T
TS 61
1 yıl önce

Bizde sözde böyle taraftar varken sözde (fb ye) gerek yok

S
Seyfi Saral
1 yıl önce

Hayırlı uğurlu olsun. Camia olarak birlik ve beraberlik çok önemli, Trabzonspor zor zamanlardan geçiyor, bilhassa böyle zamanlarda takımı daha çok desteklemek lazım! İnşallah Allah’ın izniyle güzel zamanlar da gelecek biraz sabretmek gerekiyor!

G
garip
1 yıl önce

Bugüne kadar okuduğun en mükemmel yorum