Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK ile kozlarını paylaştı. Normal süresi 2-2 biten mücadelede Trabzonspor uzatma bölümünde skoru 3-2'ye getirerek sahadan galip ayrıldı ve adını yarı finale yazdırdı.
Bordo mavililerde kaptan Uğurcan Çakır maç sonu açıklamalarda bulundu:
Trabzon'un gururu, şarkılarıyla büyüdüğümüz Volkan ağabeyimizi kaybettik. Ailemizden birini kaybetmiş gibiyiz. O gece uyuyamadım. Allah'tan rahmet, ailesine sabırlar diliyorum.
U19 takımımızı kutluyorum. Inter favoriydi. İyi mücadeleyle muhteşem taraftarın önünde kazandılar. Bugün için de kazandığımız için kendimizi kutluyorum. Fatih Hoca geldikten sonra çok çalışamadık. Art arda maçlar oynadık. Milli takıma gidenler oldu. Bodrum da iyi çıkış yakalamıştı. Zor maç olacağını biliyorduk. Hocamızın isteklerini yapmaya çalıştık, zaman zaman doğaçlama oynadık. Kupayı kazanmak istiyoruz.
Hocanın taktik ve sistem anlayışı için zaman gerekli. Antrenmanlara ihtiyaç var. Mesela Mustafa'nın golü tesadüf değil. Antrenmanda aynısını çalışmıştık. İnsanımız biraz sabırsız. İyi oyuna ve keyifli oyuna camianın ihtiyacı var. Trabzonspor'un hak ettiği yerde olmadığını biliyoruz. Daha iyi olacak. Ben de taraftarımızdan sabır istiyorum.
Her maç final niteliğinde Kupa hedefi var. Ligde nerede oluruz sezon sonu göreceğiz. Fenerbahçe maçına hazırlanacağız. Eksik ve artılarına bakacağız. Trabzonspor'a yakışır şekilde oynayıp güzel sonuçla oradan ayrılmak istiyoruz.
Tüm Yorumlar (8)
zor
1 yıl öncebu futbol ve futbolcularla mı, mümkün mü?
Kemal kurt
1 yıl önceAslan parçası biz taraftar olarak her zaman arkanızdayız teşekkürler size
Efsane
1 yıl önceUĝurcan iyi kurtarişlarin var lakin hic bir hoca sana demiyormu oĝlum uĝurcan topu aldinmi hizli oyuna sok sen bir kaleci olarak topu elinde neden dutuyorsum onun cevapi ne olur aceba attiĝin topu her zanan taca atarsin sahayi gormezmi senin gozlerin yazik biraz gentine bak acaba nerde daha iyi yapman lazim
Süleyman Yazıcı
1 yıl önceSen git kriket maçı izle kardeş.. belli ki ya şaşı gözle izliyorsun ya da futboldan anlamıyorsun
Dik oyna
1 yıl önceUğurcan dragus Cham ozan Tufan i acımasız va eleştirenler maalesef seni medya sayesinde pek eleştirmiyor..lakin iyisin hoşsun..süperlig kalecisine yakişmicak goller yiyorsun..sana bu sayfalarda iyisin kralsın diye övenler diğer futbolcular a düşman ca yorumlar yapıyorlar..vicdanszca..birmaçta hata yaptım takımı yaktım demedin ..apo hocayı yedin umarım tekkeyi de yemezsin.. deplasmanda ayrıca korkakligin tutuyor..sen nasıl profesyonelsin..şu FB maçıni bari sağlam oyna
Zekeriya
1 yıl önceBoş yorum olmuş, Türkiye'nin değil sadece avrupanın en iyi kalecilerinden biri. Eğer Avrupa'da oynasaydı 1 numara derlerdi. Sen neyini beğenmiyorsun?
Gerçekçi..m
1 yıl önceGerçekler acıdır..dik oyna yorum yapan kardeşe katiliyo.. Uğurcan ara gazı ile gidiyor.. bodrum maçında yediği ikinci golde aklını refleks ini kirayami vermiş.bu kaleci ile TS ancak ligde 3. Olur..istikrar yok.madem o kadar iyi Avrupa niye almıyor.avrupa scautları her yerde.. Uğurcan iyi bı bedele gitsin keşke ..gurur duyarım lakin zoor..vatan millet Sakarya ile olmuyor bu işler...
Hakikat ortaya çıkar...
1 yıl önceVah vah bı numara buysa livakovic Muslera kaç numara..senin kalecinn yediği golleri u 19 yedek kalecin yemez...siz daha çok FB ye bu kafayla yenilirsinz... Kasımpaşa kalecisi TS un kalecisinden daha kaliteliyse yapicak birşey yok...