Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de Başakşehir'i deplasmanda 3-0 mağlup ederek 12 maçlık dış saha galibiyeti hasretini sona erdirdi. Bordo mavilileri galibiyete taşıyan goller Banza, Ozan ve Mendy'den geldi.
,Trabzonspor'da kaptan Uğurcan Çakır maç sonu açıklamalarda bulundu.
Çakır'ın açıklamaları şu şekilde:
Öncelikle Şenol hocaya teşekkür etmek istiyoruz. Çok zor zamanda geldi. Her şeyiyle elini taşın altına koymuştu. Bir kan değişikliği oldu. Bu da sahaya yansıdı. Presleri uygulayamadığımız zaman oldu. Başakşehir sistem olarak bana göre ligin en iyisi. Kazanan taraf biz olduk. Mutluyuz.
Şans faktörü de bizim yanımızdaydı. Allah yardım etti ve kurtardım. Geliştirmemiz gerek çok şey var. Faith hoca geleli 3 gün oldu ama bizden istediği net şeyler var. Topla çıkışlarda bizi zorlayacaklarını biliyorduk. Buna göre çalıştık.
Tüm Yorumlar (14)
Kemal kurt
1 yıl önceYavaş yavaş uşaklar geliyor
Ahmet Can
1 yıl önceFatih Tekke bu maçta sınıfta kaldı. Sican ve Ozan ikinci yarıya cikmamaliydi. Zaten Ozan mendy lundstram gibi kısır bir orta saha ile ancak şansına kazanırdık şans ve Uğurcan sayesinde maç alındı. Şu bir gerçek orta saha mendy okay cham sağda zubkov solda visca olmalıdır
Kukuli
1 yıl önceAllahını seviyorsan bırak tutma şu takımı. Okay kart cezalısı orta hasada oynatıyorsun. Yapacağın başka şeyler yok mu senin yorum dışında lütfen onu yap da bırakın bu takımın yakasını Allah rızası için.
TS 61
1 yıl önceHELAL OLSUN UGURCAN BRAVO
Ahmet Can
1 yıl önceOkayin cezalı olduğunu biliyoruz merak etme gelecek maçlar için söyledim zaten. Yanlışlari söyleyecek kadar da futbol bilglm ve hakkım var. Senin gibiler maç kazanınca sesi çıkmaz yarın bir maç kaybedince istifa diye bağırır
Ali kendirli
1 yıl önceHala tam olarak topa sahip olamıyoruz orta sahamız dirençsiz ama yinede bu galibiyet ilaç oldu hoş geldin tekke sultan
Hasan
1 yıl önceUĞURCAN büyük kaptan, çok büyük futbolcu
Ts can
1 yıl önceSenin derdin ne adamda sihirli değnek mi var moral ve özgğven vermiş en azından. Şenol gibi tek düşüncesi para değil
Bilal
1 yıl önceHaklısın kısır bir orta saha bende beğenmiyorum ama elde maalesef hamsik, sosa yada bakasetas yok imkan bu tercihen değil zorunluluktan bu orta sahaya oynuyoruz
Zafer Dağdelen
1 yıl önceTrabzonspor Tekke de huzuru buldu aksini soyluyenlerde fasat lanmayın
Parselasyon
1 yıl önceFatih kardeşim çok kötü bir maç oynadık yenisin bunuda biliyoruz .ama teknik ekibinle iyi çalışın orta saha ve defans kurgusu berbat.tek pasla çıkışlar iyi ama vasat.fatih kardeşim Trabzon gibi oynayalım .u 19 bu futbolcularına izlet nasıl oynuyorlar görsün.kolay gelsin kardeşim.çok çalış az konuş.uğurcan harikaysı onun dışında bişey yoktu.
Ata türk
1 yıl önceKondisyon çok zayif ikili mücadeleler kaybedildi güç olmayınca takim Baski yiyor fatih hocam bunuçözmeli kondisyon idmanlara yüksek tempoda olmalı takim kampa alinmali
Ömer Özmen
1 yıl önceÇok büyük futbol adamisin sen bir cv hazırlada seni Trabzon’a alsinlar senin gibi bu kafalar yüzünden bunu takim ilerlemiyor
Şenol Doğrusöyler
1 yıl önceOlayı orta sahaya yazanın futbol bilgisi yoktur sen bu takımı birak