| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mayıs 2025 21:26 Güncellenme tarihi: 30 Mayıs 2025 21:43

Trabzonspor'da U19'un iki yıldızı ilk kez a takımla maça çıktı

Trabzonspor'da Boran Başkan ve Taha Emre İnce, bordo mavili takımda ilk kez süre aldı.

Trabzonspor, Süper Lig'de 38. haftada Antalyaspor'a konuk oldu.

Bordo mavili takımda genç oyuncular Boran Başkan ve Taha Emre İnce, mücadelenin ikinci yarısında oyuna dahil oldu.

Her iki oyuncu da Antalyaspor müsabakasıyla birlikte Trabzonspor kariyerinde ilk kez a takım forması altında görev yapmış oldu.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
adnan
1 yıl önce

iy haber ts boyle yaptigi surece hem sada kazanir hem de satarak kazanir tek kurtulus uret oynat kazan sanpiyon ol sat kulubun kurtulus recetesi budur gerisi zaman kaybi ve bosa kurek cekmektir baska turlu yapilacak hamleler kuliyen iflaz ve zarardir

T
Turan
1 yıl önce

Gencleri izlemek zevkti oynayanlardan artıları vardı bi ara trabzonlu beş kişi oldular özlenen olmasa olmaz gercek bu ha bu arada şabkadan tavşam cıkaran büyük hoca takımı sol acıksız oynattı fatih le gelecek sene zor paraları sacmazlar cöpler gene ahada gencler

G
Genco61
1 yıl önce

Alt yapı madendir, işlemek çok güzel, tebrikler gençler..