| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Haziran 2025 09:49

Trabzonspor’da U19 için yeni yol haritası! Kiralık formülü masada

Yeni sezon öncesi altyapı planlamasını gözden geçiren Trabzonspor, U19 takımındaki yaş sınırını aşan oyuncuları kiralık göndermeyi gündemine aldı.

Trabzonspor, altyapı yapılanmasında yeni sezon öncesi önemli adımlar atmaya hazırlanıyor.

Bordo-Mavili kulüp, U19 takımında forma giyen oyuncularla ilgili kapsamlı bir değerlendirme sürecine girdi.

Yaş kriterlerine uygun olan genç yeteneklerin, akademi bünyesindeki çalışmalarına devam etmesi bekleniyor.

Ancak yaş sınırını aşan oyuncular için farklı bir yol haritası gündemde.

Kulüp yönetimi, bu futbolcuların gelişimlerini sürdürebilmeleri adına kiralık olarak başka takımlara gönderilmelerini değerlendiriyor.

Bu sayede hem oyuncuların düzenli olarak maç tecrübesi kazanması hem de potansiyellerini daha üst seviyelere taşıması hedefleniyor.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan
11 ay önce

1461 bu çocuklar için bulunmaz nimetti ama çıkamadı TFF 1. Lige. Bu sene 1461 çıkmalı üst lige Celil beyin böyle bir misyonu var

C
Cants
11 ay önce

Bu çocukları harcamayın orda Arda var Salih var ve birçok oyuncu yok olup gidecekler niye birsuru yabancı oyuncu almakla olmuyor minimum iki oyuncu oynatilir orada

M
Mehmet
11 ay önce

A takımda da var, kiralık gidecekler, ozan gibi, lusgram gibi, mesajla önce onları gönderin, takım bir rahatlasin artık,

U
Ukala
11 ay önce

Goztepe ye cerez parasina verin. Sonra yerlerine futbolcu arayin.

R
Royal
11 ay önce

Kiralık verdiklerimiz geri gelmiyor. kaybolup gidiyor. Şampiyaonluk sezonu Edgar Lee, Hüseyin Türkmen ve Trondsen sakatlanınca Hugo da 7-8 maçlık ayrı kalınca Ahmetcan kaplanı kazanmıştık. Kiralık vereceğinize A kadroda kalması fırsat çıkması açısından daha olumlu.