| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mayıs 2026 22:05

Trabzonspor’da tribün gücü tartışması: Destek var ama sınır nerede?

Saha Kenarı programında Trabzonspor taraftarıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Gökmen Şahin, bordo-mavili taraftarın kulübünü terk etmeyeceğini söyledi. Okan Çıtlak ise bilet fiyatlarına dikkat çekti.

Haber61’de yayınlanan Saha Kenarı programında Trabzonspor taraftarının son haftalardaki duruşu ve tribün desteği değerlendirildi. Gazeteci Gökmen Şahin, Trabzonspor taraftarının takımı terk etmeyeceğini ancak saha içindeki oyuna tepki gösterebileceğini söyledi. Şahin, “Trabzonspor taraftarı takımını terk etmez, oyunu terk eder. Burada terk etme yok. Bazı maçlarda stat doluyor. Başakşehir maçında tribünler cezalıydı, yine stat doldu” ifadelerini kullandı.

HAKEMLERİN NİYETİ ÖNEMLİ
Gökmen Şahin, hakemlerin Trabzon’a geliş biçimini de eleştirdi. Şahin, “Burada hakemlerin niyetleri önemli. Hakemler Trabzon’a belli şablonla geliyor. Hakemler Trabzon’a kafaları berrak gelmiyor” dedi.

OKAN ÇITLAK’TAN BİLET FİYATI VURGUSU
Okan Çıtlak ise taraftar desteğinin sürdürülebilirliği konusunda bilet fiyatlarına dikkat çekti. Çıtlak, “Takım güzel oynayacak, taraftar maça gelecek. Taraftar etki altına alacak diyoruz ama gelecek sezon bilet fiyatında en düşük kale arkasının 800 TL’nin altına inilmemesini nasıl yorumluyoruz? Gelecek sezon bu sezonki taraftar desteğini arayacaklarını görebiliyoruz” dedi.

OYUN BASKIYI GETİRİR
Gökmen Şahin, tribün baskısının da öncelikle sahadaki oyundan doğacağını ifade etti. Şahin, “Taraftar da haklı, yönetim de haklı. Trabzonspor taraftarı kulübünü terk etmez. Baskıyı da oyun oluşturur. Rakibe baskı oluşturursan taraftar hakemi de baskı altına alır. Öncelikle oyun düzgün olsun, sonrasında her şey zincirleme gelir” diye konuştu.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mustafad
1 ay önce

Şampiyonluğun önümüze geldiği bu yılda Özellikle gs yi şinanay şinanay oynayarak yendiğimiz gün bizde şampiyonluk için oynuyoruz demeyen başkan ve hocanın peşine 800 tl zor verir insanlar maç biletine Kombine al almazsan şöyle yaparız böyle yaparız beylik lafları irite edici. 2. Liği bile istemeyip bu paralar kimin transfer edildiğini ne oynadıgımızı hedefimizi bilmeden bu kombine fiyatları rahatsız edici ve mantık dışı. Sen şampiyonlar ligine helede tek takım olarak katılabilsen kasan zatn dl

M
Murat
1 ay önce

Bilet parasını verdik sonra daha sesimiz çıkmıyor nasıl baskı kuracağız