| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Mayıs 2025 09:58

Trabzonspor'da transferde büyük sorun! Yönetim önce bu engeli aşacak

Trabzonspor'da kiralıktan dönecek futbolcular sonrası yabancı oyuncusu sayısı 14'e çıkacak.

Trabzonspor, gelecek sezonun hazırlıklarına hız verirken teknik direktör Fatih Tekke yönetimle birlikte kadro yapılanması üzerinde yoğun mesai harcıyor. Bordo-mavili ekipte en dikkat çeken sorunlardan biri ise yabancı oyuncu fazlalığı.

Mevcut kadroda 13 yabancı futbolcusu bulunan Trabzonspor, sezon sonunda sözleşmesi sona erecek kiralık oyuncu Banza ile yollarını ayırma kararı aldı. Bu hamleyle yabancı oyuncu sayısı 12’ye düşecek. Ancak sezon başında kiralık olarak gönderilen Barisic ve Teklic’in geri dönmesi durumunda sayı yeniden 14'e çıkacak.

Yönetimin, yabancı kontenjanında denge kurmak adına nasıl bir yol izleyeceği merakla bekleniyor.

Kaynak: Fotomaç

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
selçuk
1 yıl önce

bu takım sıradan futbolcu haricinde,yıldız futbolcu alamaz,yine her yıl olduğu gibi hüsran yaşayacağız

O
Osman durmuş
1 yıl önce

Bu kadar rezil iş bilmez yönetim olamaz, Truva atı gibi sızmış bir icraat düşman bile bu kadarını yapamazdı

A
Alperen 6061
1 yıl önce

Fatih zaten dört sene nasipse burda bırakın kadroyu kendi kursun u 19 takımından bir kaç futbolcu alsın birkaç sene sabredelim öze dönüp eski yıllardaki gibi başarılara yakalarız inşaAllah ama biraz sabır.

D
Davut
1 yıl önce

Yönetim ve tekke gitmeli.

U
Usta
1 yıl önce

Kim gelsin yada kim gelmek ister. Herkes o gitsin diyor ama başa kim gelecek. Gitsin demeden önce bu gelsin diyeni görmedim. Bu kadar İş adamı var. Adam başı 2 milyon euro verseler. Elli tane adam çıkmaz mı.