| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ağustos 2025 10:39 Güncellenme tarihi: 04 Kasım 2025 17:00

Trabzonspor, Genç Transferlerle Kadrosunu Güçlendirdi

Yaz transfer döneminde sessiz kalan Trabzonspor, son günlerde yaptığı hamlelerle kadrosunu genç ve potansiyelli oyuncularla güçlendirdi.

Yaz transfer döneminde sessiz kalan Trabzonspor, son günlerde vites arttırarak transfer çalışmalarına hız verdi.

2025-2026 sezonu öncesi yaz transfer döneminde Wagner Pina, Paul Onuachu, Felipe Augusto ve Kazeem Olaigbe’yi renklerine bağlayan Trabzonspor, genç oyuncularla kadrosunu güçlendirdi.

Karadeniz Fırtınası’nın sezon öncesi kadrosuna kattığı Wagner Pina 22, Paul Onuachu 31, Felipe Augusto 21, Kazeem Olaigbe ise 22 yaşında. Bu tablo, Trabzonspor’un transfer stratejisinde genç ve potansiyelli oyunculara yönelerek kadrosunu güçlendirdiğini gösteriyor.

Trabzonspor'un kadrosuna kattığı 4 oyuncu 24 yaş ortalamasına sahipken Bordo-Mavililer bu isimler için Transfermarkt verilerine göre toplamda 18.67 Milyon € bonservis bedeli ödedi.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61
10 ay önce

BAŞARILI OLURSALAR HOCAYA DA BAKAR ALKIŞLANIRŞLAR TARAFTAR

T
TS'li Gurbetçi
10 ay önce

KENDİ ALTIN GENÇLERİNİ GÖREMEYEN BİR YAPI, ne zaman bizi biz yapan kendi gerçeğimize döneceğiz. Sayın Tekke sen de senden öncekiler gibi kendi değerlerine yabancı kalma, bu hem senin hem de TS'nin geleceği için tek yoldur, korkma...

A
AhMeT
10 ay önce

Önce geçen sene verim alamadıklarınızı göndersenize,taraftar bu futbolcuları artık izlemek istemiyor,neden anlamıyorsunuz,bunlar her hata yaptıklarında ıslıklanacak tepki görecek,sonra huzursuzluk.Yönetim bunları nasıl hesaplayamıyor anlayamıyorum,zaten bunları sezon sonu bedava gönderekler,șimdiden gönderin gitsin,maaş yükünüz azalır.Nwkaweme ve Savic,3 mac sonra sakat haberleri çıkar. Cihan Ozan Serdar Saatci Okay Mendy Savic Visca Nwkaweme

A
Abuzer
10 ay önce

Takımda bir lider yok bu vasıflı bir orta saha ve 8 numara alınmalı acilen

T
taraftar
10 ay önce

Bu yıl Trabzonspor fırına bir tepsi futbolcu sürdü.Pişecekler satılacaklar ,Sermaye oluşacak.Güçlü bir takım oluşturacağız.Bu arada ,gidebildiği yere kadar gitsin.Güzel futbol oynasınlar.Bu taraftar gerekli desteği zaten verir.Vira bismillah.Herkes oynanan her maçı kendine göre analiz edecektir.Bu bir kültürdür.Trabzonsporumuz sermaye olarak büyük engelleri aşınca ,gerekli müdahaleleri yapar.Bize her yer Trabzon.

Tüm Yorumlar (7)

6
61
10 ay önce

BAŞARILI OLURSALAR HOCAYA DA BAKAR ALKIŞLANIRŞLAR TARAFTAR

T
TS'li Gurbetçi
10 ay önce

KENDİ ALTIN GENÇLERİNİ GÖREMEYEN BİR YAPI, ne zaman bizi biz yapan kendi gerçeğimize döneceğiz. Sayın Tekke sen de senden öncekiler gibi kendi değerlerine yabancı kalma, bu hem senin hem de TS'nin geleceği için tek yoldur, korkma...

A
AhMeT
10 ay önce

Önce geçen sene verim alamadıklarınızı göndersenize,taraftar bu futbolcuları artık izlemek istemiyor,neden anlamıyorsunuz,bunlar her hata yaptıklarında ıslıklanacak tepki görecek,sonra huzursuzluk.Yönetim bunları nasıl hesaplayamıyor anlayamıyorum,zaten bunları sezon sonu bedava gönderekler,șimdiden gönderin gitsin,maaş yükünüz azalır.Nwkaweme ve Savic,3 mac sonra sakat haberleri çıkar. Cihan Ozan Serdar Saatci Okay Mendy Savic Visca Nwkaweme

A
Abuzer
10 ay önce

Takımda bir lider yok bu vasıflı bir orta saha ve 8 numara alınmalı acilen

T
taraftar
10 ay önce

Bu yıl Trabzonspor fırına bir tepsi futbolcu sürdü.Pişecekler satılacaklar ,Sermaye oluşacak.Güçlü bir takım oluşturacağız.Bu arada ,gidebildiği yere kadar gitsin.Güzel futbol oynasınlar.Bu taraftar gerekli desteği zaten verir.Vira bismillah.Herkes oynanan her maçı kendine göre analiz edecektir.Bu bir kültürdür.Trabzonsporumuz sermaye olarak büyük engelleri aşınca ,gerekli müdahaleleri yapar.Bize her yer Trabzon.

T
Tursun
10 ay önce

Para yok üflüyoruz mangalda kül kalmıyor ama ta taraftarı orantısız.güç kullanırsa stad boş kalır

M
Mavi 61
10 ay önce

Sakatlıkları düşünürsek transfer ile yapmalıyız çok yer şart