| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2025 21:22 Güncellenme tarihi: 18 Mayıs 2025 21:31

Trabzonspor'da Tim Jabol-Folcarelli konuştu: "Sonuç hakkında üzgünüz"

Bodrum FK ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor'da, Folcarelli açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda karşılaştığı Bodrum FK ile 1-1 berabere kaldı. 

Bordo-mavililerin golünü 76. dakikada Muhammed Cham, Bodrum FK'nin golünü Taylan Antalyalı kaydetti.

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Tim Jabol-Folcarelli, "Evet iki takımın açısından zor bir maç olacağını biliyorduk. Galatasaray maçları sonrası zor bir periyot oldu. Buradan üzgün ayrıldık. Git gelleri olan bir maçtı. Sonuç hakkında üzgünüz." dedi.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
ozgur ata
1 yıl önce

salih, arif ve folcarelli goze batan topcular oldu, gerisi olmasa da olur

H
Hasan
1 yıl önce

İkinci yarı Tim, Cihan Çanak fark yarattı. Sakat değilse iyi oyuncu gelmiş ilk defa. Korkmuyor rakiple temastan. Kalmalı takımda ama müzmin değilse. Hocaya rağmen bu kadar olur

T
tt
1 yıl önce

galatasaray maçında bile oynatılacak kadar iyileşmişti bence.

H
Hansdd
1 yıl önce

Folcarelli topu dikine sürebilen alan da iyi kalabilen açık kapayan ve takımı hızlı çıkartan yeteneklere sahip. Önümüzdeki senede ilk 11 de düşünülmesi gerekir. Cihan hırslı hızlı fakat yerinde oynatılırsa gelişir. Salih iyiydi biraz kademe de zorlandı ama ilk maçı olur. Waka da hırs var ama yaşlandı bazen hızlı hücumu öldürüyor. Başka da topçu görmedik.

C
Cemal
1 yıl önce

Oğlum sizin kabahatinden yok sizin gibi balicileri çöpleri topçu diye alan indire gandicilerde kabahat ben hoca olsam sizin gibi çöpleri bırak kadroya almayı top toplayıcı bile yapmam tam balicisiniz bu kadar çapsız yeteneksiz lerim bir araya getiren başkan yönetim socut ekibine osjar ödülü vermek lazım....

Tüm Yorumlar (8)

O
ozgur ata
1 yıl önce

salih, arif ve folcarelli goze batan topcular oldu, gerisi olmasa da olur

H
Hasan
1 yıl önce

İkinci yarı Tim, Cihan Çanak fark yarattı. Sakat değilse iyi oyuncu gelmiş ilk defa. Korkmuyor rakiple temastan. Kalmalı takımda ama müzmin değilse. Hocaya rağmen bu kadar olur

T
tt
1 yıl önce

galatasaray maçında bile oynatılacak kadar iyileşmişti bence.

H
Hansdd
1 yıl önce

Folcarelli topu dikine sürebilen alan da iyi kalabilen açık kapayan ve takımı hızlı çıkartan yeteneklere sahip. Önümüzdeki senede ilk 11 de düşünülmesi gerekir. Cihan hırslı hızlı fakat yerinde oynatılırsa gelişir. Salih iyiydi biraz kademe de zorlandı ama ilk maçı olur. Waka da hırs var ama yaşlandı bazen hızlı hücumu öldürüyor. Başka da topçu görmedik.

C
Cemal
1 yıl önce

Oğlum sizin kabahatinden yok sizin gibi balicileri çöpleri topçu diye alan indire gandicilerde kabahat ben hoca olsam sizin gibi çöpleri bırak kadroya almayı top toplayıcı bile yapmam tam balicisiniz bu kadar çapsız yeteneksiz lerim bir araya getiren başkan yönetim socut ekibine osjar ödülü vermek lazım....

F
Fikret
1 yıl önce

Yarin aciklama gelir Falcorelli , dün oynanan macta capraz baglarini soyunma odasinda yanlislikla kendisi kopardi ve Önümüzdeki sezon Ligin ilk yarisini kapatmisdir, Bu haberi yarina görürsünüz

A
Ali Altun
1 yıl önce

Başkan Dogayin kaziklarindan biri. Onumuzdeki sezonun da heba olmaması için yönetim değişmelidir. Boş bir sezon takım geçirdi. Onlarca çöp futbolcu alındı ve paralar heba edildi.

H
Haluk
1 yıl önce

Iyı bır transfer