Trabzonspor, Gaziantep'te Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.
Maçın ardından bordo-mavili takım, madalya takdimi yapılacak seremoniye katılmadı. Ayrıca, Trabzonsporlu futbolcuların, karma alandan çıkmaları gerekirken stadyumun arka kısmından ayrıldıkları görüldü.
Teknik ekip ve futbolcular, karşılaşma sonrası yayıncı kuruluş dışında basın mensuplarına herhangi bir açıklamada bulunmadı.
Tüm Yorumlar (15)
ozgur ata
1 yıl öncebir kaç gun sonra baskan saklandigi delikten cikip yeni projeler, yeni gelir kaynakları, yeni transfer müjdeleri açıklar. Ne hikmetse onca mujdeye ragmen borc habire artiyor, sifir basari. O kadar transfere ve hoca degisikligine ragmen takim surekli geri gidiyor. Bu isi beceremediginizi ne zaman anlayip geregini yapacaksiniz?
Oflu
1 yıl önceBizim kalitesiz takım utançlarından arka kapıdan kaçmışlar.
Taraftar
1 yıl önceHangi yüzlen konuşacaklar,kontratlar yüzde yüz profesyonel,sahadakiler yüzde yüz amatör,trilyonluk ahma…lar..gidin aldığınız milyonlarla alem yapın kafayı çekin ve enayi parası diye altına not düşün ..
Akçaabat
1 yıl önceBizim kalitesiz korkaklar arka kapıdan kaçmışlar.
oranlar iyi miydi
1 yıl önceKapatın la futbol şubeyi. Boş yere para israfı yapmayın.
Anadolu
1 yıl önceO kadar rezil ettiler ki meydana çıkabilecek yüz bile bulamadılar. Yönetim ve hocanın bu işi bırakması gerekiyor. Lütfen istifa edin.
ZORLU
1 yıl önceBiraz onur, şeref ve gururunuz VARSA; hiç Trabzon'a gelmeden başkan da dahil alayınız İSTİFA edersiniz. İstifa bir erdemliliktir. Lakin o da sizde yok. Bir takım çıkar, oynar yenilir. Yenilmek futbolun doğasında vardır. Ancak siz yenilmediniz. Resmen ezildiniz. Bir takım nasıl bu kadar RUHSUZ ve ARSIZ olabilir Türkiye'ye gösterdiniz. Koskoca takımı, bir şehiri düşürdüğünüz hale bakın. YAZIKLAR OLSUN.
Gökhanince
1 yıl önceUmarım Trabzon'un yolunu da bulamazlar. Hangi yüzle gelecekler.. Abdullah Avcı bu kadroyu oynatamadı da sen oynatcan Hemi.. senden hoca moca olmaz hiç zorlama.. rotasyon deyip ligdeki çıkartıpın kadro daha iyiydi..beceremedin. bırak git...
Yalcinx5
1 yıl önceAbdullah avciyla yola devam etseydiler bu kadar rezillik gormezdik
Dersu Uzala
1 yıl önceÇok büyük iş oldu. Kimin umrunda. Futbol disiplin ve ciddiyet gerektirir. Taşıt ehliyeti ile pilot olunmaz. Bu işler bilgi ve beceri ister. bana kalirsa bende çok iyi futbolcuyum hocayım yöneticiyim. Ama hepsi laf salatası. Ainesi iştir kişinin,lafa bakılmaz.
ömer faruk
1 yıl öncene güzel. maç sonrası seromoniye çıkma. arka kapıdan kaç git. valla federasyonun yerinde olsam kulübe ceza verirdim. o zaman oraya kadar gidip niye maça çıktınız ?
60
1 yıl önceBaşkan tek ricam sen ve yönetimin, bu takımı PTT, ye göndermeden , onurlu her insanın yaptığı ıstıfa etme erdemli liğini göstermeyin lütfen. 3 sezondur kurduğunuz kadrolar alt liglerde dahi başarılı olamazlar, kayb elinden her maç sonrası hakem ve federasyona sağlamakla başkanlık olmadığı gibi, senden asla başkan olamaz.
rezalet.
1 yıl önceBunlar Trabzonsporun rezil olduğu tarihe not düşülen anlar.Hep hatırlanacak.Bukadar çaresiz ve futboldan anlamayan bir kadro görmedim.Taraftar görevini yapıyor.Takımda büyük sıkıntı var.
Gercek Trabzonlu
1 yıl önceBasta fatih istifa etmeli ondan sonra tum 40 arti coplugu hemen gondermrliyiz visca nwakaeme sahanin en kotuleri bunlar 90 dakka bunlara tahmul edenlerde istifa etsinler..
Osman
1 yıl önceYÜZLERİ KALMADI ONDAN DIR.AMA GÜNEŞİ ÇAMURLA ASLA SIVAYAMAZSINIZ.BU AYIP TARİHTE YERİNİ BULDU.RUHSUZLAR