| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Nisan 2025 20:55 Güncellenme tarihi: 06 Nisan 2025 22:57

Trabzonspor'da Tekke derbi sonrası konuştu! "Bize yakışmayan..."

Trabzonspor'da Fatih Tekke, Fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Fenerbahçe'ye konuk oldu ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

Tekke'nin açıklamaları şu şekilde: 

Çok üzgünüz. Bizim için fırsat maçıydı. Bana göre penaltıya kadar, özellikle ilk yarıda daha fazla gol bulabilirdik. Fenerbahçe'nin bir tane iyi fırsatı vardı. Bana göre, iç sahada oynadıkları en etkisiz maçlardan biriydi.

İkinci yarıda baskılara devam edebilmeliydik. Bekleme anında bir penaltı verdik. Genel hatlarıyla, üçte ikilik bölümden memnunum. Penaltı sonrası yediğimiz goller akıl alır gibi değil. Bir vuruş iyiydi, onun dışındakiler bize yakışmayan gollerdi. Geldiğimiz dönemden bu yana, bence en iyi oynadığımız maçtı.

Bu maçı hemen unutmamız lazım. Oyun iyi, fakat sonuç üzücü.

Yorumlar (100)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzon
1 yıl önce

Çok böööyük hoca canım

B
Ben
1 yıl önce

Ya hoca sende şenol gibi konuşma sizinle olmaz bu işler bırakın Trabzon’un yakasını kendi menfaatleriniz için yakmayın bu şehri

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Mendi'nin üçüncü gol öncesi yaptığı ikram çok komikti. Hoca oyunu okuyamıyor...

B
Borabay
1 yıl önce

İç sahada oynadıkları etkisiz maçta saba dört çaktılar. Allahtan etkisizmişler. La sen git 1. Ligde takıl zihin kanserli..

H
Hakikat
1 yıl önce

Boş boş konuşma..sen ts nin td değilsin..daha oyunu okuyamıyorsun. Ama sadece sende kabahat yok senin gibi son derece vasat bir başkanın var..

Tüm Yorumlar (100)

T
Trabzon
1 yıl önce

Çok böööyük hoca canım

B
Ben
1 yıl önce

Ya hoca sende şenol gibi konuşma sizinle olmaz bu işler bırakın Trabzon’un yakasını kendi menfaatleriniz için yakmayın bu şehri

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Mendi'nin üçüncü gol öncesi yaptığı ikram çok komikti. Hoca oyunu okuyamıyor...

B
Borabay
1 yıl önce

İç sahada oynadıkları etkisiz maçta saba dört çaktılar. Allahtan etkisizmişler. La sen git 1. Ligde takıl zihin kanserli..

H
Hakikat
1 yıl önce

Boş boş konuşma..sen ts nin td değilsin..daha oyunu okuyamıyorsun. Ama sadece sende kabahat yok senin gibi son derece vasat bir başkanın var..

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Hoca, oyunu okuyamadı...

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Oyun iyiii ?????? !!!!!!!

M
Muhammed parlayan
1 yıl önce

Hoca bu maci yönetemedin büyük maclar böyle yönetilmez

V
Volkan yamanoğlu
1 yıl önce

4 tane yemiş oyun iyiydi kötü olsa kaç yıycektin yemişim iyi oyunu ezeli düşmanından 4 yiyorsun hala laf ebeliği yapıyor

O
oflu61
1 yıl önce

Senden vallahihoca olmaz. Şu serdar denwn pimi çekilmiş bomba da ne buluyon? Fenerli olduğunu dünya alemin bildiği Ozanı el freni olsun diye mi oyuna aldın? Yazıklar olsun sana tekke...

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Hocam yanılıyorsun, bizim kalitesiz takıma yakışan bir sonuç. 2. Lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen kalitesiz bir takımın Fenerbahçe'yi yenebileceğini düşünmek cahilliktir ve futboldan anlamamaktır.

B
Berjack
1 yıl önce

Bence de hava güzel ama hoca hoca mı? değil.

E
Erdem
1 yıl önce

Yapılacak en iyi iş 4 tane UCUZ ama KALİTELİ futbolcu avına çıkmak. Alt yapıdan gençlere forma vermek. Seneye takım iskeletini kurma adına icraat üretmek. 2. lig topçuları ile ilk 6 a giren bir sürü takım var 2. ligden ayağının tozuyla yükselen. Bizim de maaşlar tam yatsın bir de izleme komitesi karar versin, menajer değil ama bu takım tekrar şahlanacak. PARAZİT MENAJER İLLETİ BİTMELİ, TRABZONSPOR MENAJERLERİN AKBABALARIN TAKIMI OLMUŞ.

S
Sebahattin
1 yıl önce

Oyun iyi. Neden bekliyorsun ki? Al, beklemenin sonucu. Hücum oynasaydım, yani ilerde bekleseydin belki aynı şey olurdu. Eğer senden öncekileri izleseydin, onların bu hatasına düşmezdin. Onlar da gol atıp beklediler. Şimdi evde bekliyorlar. Darısı başına!

C
Cafer
1 yıl önce

Sikanı neden oynatmıyorsun.

Özdag imamoglu
1 yıl önce

Maci neye karsilik verdiniz bunu konus HIKAYE anlatma

M
Mesut
1 yıl önce

Tekkenin oyunu okuma sıfır. Geridesin defansa Serdar kazmasını alıyorsun. Alacağın maçı verdin. Trabzonspor'da antrenör sorunu devam ediyor. Tekke Trabzonspor'un antrenörü olamaz.

N
Nevzat Kalycıoğlu
1 yıl önce

Hoca, pes doğrusu, yaptığın hataları görmeyip takımı övmen komik...

A
Anadolu
1 yıl önce

Fatih Tekkede Teknik direktör Zekası ve Kurnazlığı yok.

T
TS bitmiş
1 yıl önce

Hangi oyun iyi, Arif boşluk bu maçın adami mi, mendy takımı sabote etti kaptırdığı her top gol oldu.. yanlış kadro ve oyuna mudahalen sıfır.. Uğurcan, malheiro, savic, lustram, Mustafa, okay, folkarelli, visca vakame, zubkov, banza, Bu kadroyla çık..en azından berabere kalırsın..mendyi kadro dışı bırak..

N
Nevzat Kalycıoğlu
1 yıl önce

Hoca, Yaptığın hataları görmeyip takımı övmen komik doğrusu

A
Akçaabat
1 yıl önce

Bizim kalitesiz ve rezil takıma çok yakışan bir skor.

A
Acı son
1 yıl önce

Hoca doğru söyler en iyi maçı 4 tane yedi daha iyi maç olursa 5 veya 6 yicez demekki bu nasıl bir açıklama Fatih hoca bizleri hayel kırıklığına uğrattın

B
Bayro
1 yıl önce

Bu takım seneye seninle başlar ise kesinlikle ligden duser. Oynanan oyundan bir sen memnunsun 4 gol yiyip oyunu beğenen büyük hoca Fatih tekke malesef sen Trabzonspora hoca olamazsın 4 maç oldu takım hicbirsey oynamıyor. Lütfen trabzonsporun zamanını almayın ve bırakın

T
TS
1 yıl önce

BIKTIKKK hoca fb gs bjk nın neşe kaynagı moral kaynagı olmaktan bıktık. TS un çöküşü avının ısrarla isteyip dobrynk almayıp maxi ve 4 gereksiz transferi yapan agaoglu yönetlmi ve 2.avcı dönemimde onachu yu almayıp veya benzerini artı meunier saçma kontrat yapıp kaçıran yönetlmdir. Yani başarı sistemli iyi hocayla ve hocanın sistemime uyan iyi oyuncularla şampiyonluk gibi digeri hikaye takımı iş bilmez yönetimler bitirdi ihale hocalara kaldı boşu boşuna berbat transferler yüzünden avcı güneş git

A
Anadolu
1 yıl önce

Adamlar defans Talisca ile başlıyor. Biz seyrediyoruz. Kim savunacak? Fatih Tekkede Teknik direktör Zekası ve Kurnazlığı yok. Draguşun geri dönüşlerine bakın, şansa gol attı diye oyunda tutulmaz.

1
1453 fatih
1 yıl önce

Fatih abi futbol tekniğin oyuncu olarak iyiydi ama teknik adam olman için çok yol katetmen gerekmiş. Resmen mahalle maçına çıktığını sanmışsın. 1 sıfırı gördü n tmm dedin ama futbol 90 dakka oyuncu değişikliğin berbat oynayanlar kenarda oynamayanlar . Hangi taktiği kullandın. Sana özel bir oyun kurmuşsun ama az futboldan anlayan der ki bu hangi taktik? Kusura bakma sen 3 lige belki hoca olursun. Ama Trabzon'a bu taktikle değil hoca olmak top toplayıcı olunmaz. Parayı sen alıyorsun yani

G
Gugudali
1 yıl önce

Hiç bisey iyi değil senin de suçun yok bu çürük yönetim bir an önce gitmeli çünkü çok başarısız

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Oyun iyi dediya. Orda Tekkenin hocalığının çapı belli oldu. Belki ptt lig belki 3. lig bilemedim yani.

A
Alperen61
1 yıl önce

Hocam takım savunması nasıl yapılır oyunculara öğretmen lazım.Takim savunması yapamıyoruz.Sezonun başından beri aynı.Bir de sevgili hocam oynayamayan oyuncuyu hemen değiş.Ön liberolarin daha kesici oynamalı.

A
Anadolu
1 yıl önce

Ertuğrul Doğan hemen istifa etmelidir. Şansa gol attı diye zerre savunma katkısı olmayan Draguş ile başlamak yanlış. Fatih Tekkede Teknik direktör Zekası ve Kurnazlığı yok.

O
Osman Bektaş
1 yıl önce

Reis senin işin değil Sürmenespor a hocalık yaparsın ancak kusura bakma. Ts sana ağır gelir.

R
Reisssssssssss
1 yıl önce

FATih senin suçun yokkkkkk…TS u yiyip içip dibini sıyıranları sahipsiz sokak köpekleri ısırsın kuduz olsunlar…TS un DNA sını bozanları Trabzonun sahipsiz sokak köpekleri ortaya alıp ısırsın…Size sadece şunu söyleyeyim, seneler önce bir Fenerbahçelinin birisi bana dediki, Abdullah Ogün artık yok Hami yok TS dan artık korkmuyoruz…iyi okuyun doğru anlayın artık korkmuyoruz ,ve Antalyalı birisiydi ,artık sıradan bir takım oldunuz dedi ha Adana ha Antalya ha TS dedi. yanksiciler TS u yediler biti

T
Temel
1 yıl önce

Riv riv riv düş yakasınan Trabzonspor un bu gömlek sana 10 numara büyük

A
ahmet kara
1 yıl önce

tekke isteyenler Biz yerimizde duramadık sen nasıl kenarda sakin durdun burası alanya değil tekke defol git nasıl bir oyun bu

M
Misafir
1 yıl önce

Yönetim kendilerini kurtarmak için taraftar istedi diye sizi takımın başına getirdi sizde zokayı yuttunuz elinizi taşın altına koydunuz ama bilmediğiniz tek şey takım enkaz taraftar sabırsız burada olan yine size ve taraftara olacak yönetim sizi yollar başkasıyla devam eder yalanlarıyla takımı enkaza çevirmeye devam eder tarihin en başarısız başkanı ve yalakaları yönetici bozuntuları vasıfsızlar grubu

T
TS 61
1 yıl önce

YETER BIKTIK HER DERBİDE TS U REZİL ETTİNİZ BU NE YAA , KARAMAN AVCIYI BEGENMEYENLERE DEDİK BUGUNLERİ ARARSINIZ FB GS BJK YA 4 ATMA GÜNLERİNİ O GUNLER BUGUNLERDİ YAZIK. YENİLENMİŞ AVCI 3.DÖNEMDE OLSA YENİ SEZONDA GELMELİ AVCININ İSTEDİGİ TRANSFERLER OLMALI ZORLAMA TRANSFERLE OLMUYOR HOCA YI ZATEN AGAOGLU DOBRYNK ALMAYARAK DOGAN DA ONACHU VB ALMAYARAK ARTI MEUNİER İ KAÇIRARAK AVCI YI BİTİRDİLER.

T
Tonyalı
1 yıl önce

Sen o hocalığı kendine layık görenlerle beraber defol git

A
Anadolu
1 yıl önce

Adamlar defans çıkarıp golcü alıyor, Fatih Tekke uyanmıyor. Zerre kadar savunma katkısı olmayan Draguş ile devam ediyor. Kim savunacak ? Yenilgi normal, yenilme şekli hoca yetersizliğini gösteriyor.

M
mıy mıy
1 yıl önce

Fatih ne konuştuğun belli değil!

A
ALP TÜRK
1 yıl önce

umarım küme düşmeyiz...artık oynadığımız derbilerde karşı taraf plaka yapmadı diye sevinir hale geldik bizi bu duruma düşürenlere yazıklar olsun...

A
Akın
1 yıl önce

Hadı be sende geldiğinden beri Bi futbol oynatamadin boş yapma

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Birak hoca ya takima gram katkin yok kac mactir oyuncu degisiklerin facia gol yemeden oyuncu degistirmiyosun senol guneste aynisini yapiyodu bize gelen hocalar aklini baska yerde birakiyo

T
TRABZON LEE
1 yıl önce

Sayın Hocam bu maç sana yazar. Kenar da durmakla hocalık oluyorsa herkes hocalık yapabilir. Ikinci yarı fenerin üzerimize geleceği belli idi. Oyun da olmayan Mustafa ve Draguşa müdahale edip önde daha tehditkar olan Sıkan ve Visca ile müdahale edebilirdin. Fenerbahçe stoperi akan oyunda gelip bize gol attı. Bu da önde daha etkili oyuncu ile müdahaleyi gerektirdiğini gösterir. Ama sen sadece taraftar gibi izledin.Futbolcu olarak tartışmazsız kral topcuydun fakat hocalık işi senin için bayağı zor

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Hocam, oyunu okuyamadınız...

T
Ts’li
1 yıl önce

Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama önümüzdeki üç maçtan (Rize , Adana ve Alanya) 9 puan alamazsak kümeye gidiyoruz. Kimse görmüyor mu bu durumu!!! Koskoca takımı ne hale getirdiler. Yazıklar olsun

S
Sakarya54
1 yıl önce

Bir bodrum un hocasına bak da akıl al hocalık nasıl yapılır oyun nasıl okunur. Bu takıma acil tabancı bir hoca lazım. Yerlilerin hocalık falan yaptıkları yok. Şansa her ley

İsmail kır
1 yıl önce

Senin gelmene en çok sevinenlerdenim fakat bugün çok geç kaldı değişikliklerde çok geç kaldı 120 dakikadan çıkmış oyuncuları erken değişim yapacaktı. Mustafa çok yoruldu gerçek stoper varken okay oynuyor. Zor dostum zor

B
Bayram
1 yıl önce

Bu sene düşecek.Tetikci Mecnun tarafından.

6
61 ts
1 yıl önce

KARAMANIN TEKRAR HOCA OLMA OLASILIĞI OLSA ANCA TS TOPRLAANIR ALIRDI ÜNAL HOCA U 19 A BAKAR 7 8 İSİMİ ARTI SISA VAKAME VB BULUR 11 OLUŞTURUR YİNE COŞKULU FUTBOL OYNATIYRDI AMA KULUB ÖYLE Kİ KAYNAYAN KAZAN ARTI TFF MHK Sİ DÜŞMAN TS A

G
Göze Antonio reyes
1 yıl önce

Ben ist bayrampaşa esnafım 70 dk defans gerı pas verirken salavat getirenlerden msıın???? Sen biziI kadıköy de rezil etın beee

G
Gurbet Kuşu
1 yıl önce

Herkes hocaya sallamış da adam demez mi ben mi şampiyon olduktan sonra bu takım dünya kadar rezil transfer yaptım veya kaç tane hoca değiştirdim, ha bu sezon biter kamp dönemi geçer gelecek sezon eleştirirsin bu hocayı da ama şuan olmaz. Bu maç özelinde değil lig bizim için zaten bitmiş, kupa harici motive olamaz bu takım. Tekke de kendini buna göre hazırlamalı, seneye için birşeyler oluşturmalı ve kupaya asılmalı...

1
1461
1 yıl önce

Hoca Maçı geçtik son düdükten sonra morıunhonun ayağına gidip yaptığın yalakalık trabzonsporun hocasına hiç yakışmıyor

F
Farozlar
1 yıl önce

Bu iş Fatih Tekkeye ÜÇ Gömlek Fazla, Yol Yakınken Bizi iyice Rezil Etmeden Gönderilmeli , Yoksa Dibi Boylarız

T
TS yi batırdınız
1 yıl önce

Alman hoca Roger smitzch boştaydı alın da futbol izleyelim dedik..gittiniz PTT 1. Ligde hiç bir başarısı olmayan tekkeyi aldınız..Alayiniz istifa kardeşim.. Ertuğrul doğan defol ..

A
ali kurt
1 yıl önce

mustafa niye sol bekte başlamadı.okay ın bu takımda işi yok.lustram ozan visca mwakeme hatta ukraynalılar uğurcan mustafa hariç tümünü gönderin.

T
TS 61
1 yıl önce

TS 2018 ÖNCESİNE GERİ DÖNDÜ YANİ 2011 2018 ARASINA DÖNDÜ 5. 7. 10. KÜME HATTI 0STÜNDE VEYA İST TAKIMLARIYLA 10 MAÇ YAPSA BELKİ 1 GALİBİYET 1 BERBANERLİK DÖNEMİNE GÜNEŞ FATİHLE START ALDI AYNI O DÖNEM GİBİ FATİH İYİ OYNADIK EDEBİYATI YAPIP SONILÇ 4 YEMİŞ TS. DEDİK KARAMAN AVCI GİDERSE TS UN DERBİ KAZANMASINI ARARSINIZ HOCALAR DEGİL YÖNETİMLERİ KÖTÜ HOCALAR HARCADILAR

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Kalıplaşmış kelimeler başladı, Fatih Tekke, Yok kral, Yok Fatih Sultan Tekke vs vs Ertuğrul Doğan bile taraftarın duygusal davrandığını bildiği için Fatih Tekke'ye sıcak bakmadı 'tecrübe' yok, 'kapasite' yok... Belki zamanla olacak fakat bu merdivenleri teker teker çıkmak lazım, Trabzonspor seviyesine gelmek için çok uzun bir süreç daha var.

A
Akaydin
1 yıl önce

iyi oyuncuydun ama kesinlikle iyi bir hoca değilsin taraftarın baskılarıyla geldin gerçi sende bir suç yok yönetimdekiler beceriksiz olan yine cefakar taraftara oluyor

D
DÜZCELİ
1 yıl önce

Yok toprağım yok... Bu takımın hocalığı sana üç gömlek büyük geldi. Kaldıramıyorsun. Kurduğun ilk 11, sonradan oyuncu değişikliği falan ikinci sınıf bir hocanın tipik refleksleri. Oyun okuma sıfır. Takım Avcı döneminde ki gibi sürekli geri pas, kaleci ile oynama, beraberliğe razı bir kafa yapısıyla buraya kadar.

A
Anadolu
1 yıl önce

Adamlar defans çıkarıp golcü alıyor, Fatih Tekke izliyor. Bu adamları kim tutacak. Draguşun geri koşusu yok, sadece yürüyor. Hoca müdahale etmiyor. Yenilgi normal ama yenilme şekli hoca yetersizliği. Teknik direktör Zekası ve Kurnazlığı yok.

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Bu takımda hocalık yapacak kişi Trabzon şehrini bırakın, Karadeniz bölgesinden daha önceden geçmemiş olacak ne kendisi ne ekibi... Yabancı hoca ve yabancı yardımcıları, öz evlat, üvey evlat işleri ile olmaz işler, bu nedir yahu Hüseyin Çimşir, Orhan Çıkrıkcı, Metin Aktaş vs vs sanki Hekimoğlu'nu çalıştırıyorlar.

B
Bayro
1 yıl önce

Sadece Mecnunmu baskasi yokmu. Ayrıca yönetim yokmu teknik ekip topcular bunlarin etkisi yokmu bizim kendi adamımız ne yaptida mecnun diyelim

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Bence bu sene de küme düşer.

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Kime sallayalım Morinho ya mı?

B
Bordo
1 yıl önce

Hakem atamalarını mecnun bakıyormuş tv de söylüyorlar bakın bu tff 35 puanı yedi bu tff ts u küme de düşürebilir 36 puan rize gs maçları var bu oyun ve vasat oyuncular üstüne tff bu takımı küme düşürebilir ts a tuzak kurmuşlar

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Hoca, hakem hataları var ama siz oyunu yönlendiremediniz. Lütfen kendi hatanızı da kabul edin.... böyle olmaz...

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Hoca, hatayı görmek erdemliktir. Lütfen hatalarınızı görün yoksa gelecek maçlar için sıkıntı olur...

Z
zafer
1 yıl önce

seneye niye düşüyoruz sanki bu sezonu kurtardık da.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Macin kirilma ani F.tekke ikinci yarida uyudu

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Oyun iyimi? Hangi maçı izledi acaba. Bu gidişat hayra alamet değil. Fatih Tekke şimdiye kadar hangi takımda başarılı olduki Trabzonspor gibi büyük bir takımın başına getirildi

Şalpazarlı
1 yıl önce

Fatih hocam aklını başına al, takımdaki bazı futbolcular seninde başını yiyecek, demedi deme akıllı ol, mesela Mendy etliye sütlüye dokunmuyor kaçak güreşiyor mesela Malheiro. Ozanla okay banza yı da ekle

T
TRABZON61
1 yıl önce

En iyi oynadığın maç mı... adamlar 4 tane atmış.. biraz daha becerikli olsa altı yedi tane gol atarlardı... Hangi maçtan bahsediyorsun.. ilk yarı onlarda kaçırdı biz de kaçırdık devreyi mağlup bitirecekken bi anda önde bitirdik... ikinci yarıya yapacağın değişikliklerle maçı elinde tutman gerekirken maçı altın tepsiyle MORİNHO ya verdin... Bodrum maçını bile neredeyse veriyordun...

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Fatih sen İstanbulaisporun veya Alanya sporun Hocası değilsin sen ligin 4 büyük takımından birinin hocasısın ve oba göre davranman lazım fakat sen bu şekilde sıradan bir takımın hocası olursun oyun okuma sıfır değişiklik sıfır her oyuncunun mevkisi ile oynama fener bugün 4 lü savunma çıktı afalladın çalışmamışsın 3 lü oynuyorlar dı ona çalışmışsın her zaman her taktiğe bir cevabın olması gerekiyor hoca bu şekilde olamaz

K
Kazım
1 yıl önce

İlkyarı iyi ikinci yarı Vodum maçının ikinci yarısını izledik. Her iyi futbolcudan hoca olmayacağını canlı izledik. Başarılı olmanı çok çok isterim ama nafile

A
Adsız
1 yıl önce

Yav kimse bu mendy denilen adamı görmüyor mu, bir tek bem miyim yediğimiz tüm gollerde bu adamın hatası olduğunu gören. Nedir bu Mendy ısrarı

S
selam renktaş
1 yıl önce

vay be sonunda benim gibi düşünen bir taraftar tanıdım. selamlar renktaş. puan ortalaması büyük ve küçük kulüpler dahil 2 olan hoca, evet çok tuzlu değilse çok isterdim. ben tekkeyi istemeyenlerdenim. ama bir şekilde seyirci boykotunu kırmak için tekkeyi getirdiler. zalim değiliz şans verilecek. ama sezon sonuna kadar takımda bir tekke etkisi olmayacak ise, bize temcit pilavını yedirecek ise gerek yok. yeni sezon, yeni kadro ve yeni td ki umarım roger abi gelir. tekkenin puan ortalaması 1,44

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Biz Senol hocayi, Ünal hocayi harcamis takimiz. Fatih hocaya acirmiyiz? Gidip Abdullah hocaya istedigi oyunculari aliriz ama Senol,Ünal,Fatih ellindekileriyle idare etmeli. En büyük üzüntüm Agaoglunu harcatmamiz.

D
Doğru
1 yıl önce

Bize yakışmayan şampiyon takımın hocasını ve kulp başkanını yollamaktı.Trabzonspor başarısını istemeyen çekemeyen eskilerdir bunlar trabzonspor en büyük düşmanlarıdır

H
Hüseyin
1 yıl önce

Dün Fatih Tekke gelsin diye Senol Güneş 'e ağza alınmayacak hakaret edenler dört maç sonra Fatih gitsin diyorlar. Yapmayın ya. Bir sezon sabredin bakalım ne olacak. Şimdi hemen Tekke yapamıyor diyorsunuz. Ülkenin ilk üçteki hocası sıkıntı yaşadı bu kadro ile Fatih ne yapacaktı. Sık hoca değişmek doğru değil. Başkan Doğan ilk 11'i kurup hocaya verecek. Oyuncu değişiklikleri için birisi geriden sufle yapacak ki doğruyu bulalım. Bir yıl sabredelim en az..

T
Tr61
1 yıl önce

Yahu satın Tekke alkıştan başka maharetin yokmu?

A
Abbas
1 yıl önce

Bu takım koşmuyor mücadele etmiyor .la bu mendy her yönüyle salmış kendini .diğerleride öyle sanki zorla sahaya çıkarılmışlar bu nasıl bir kafa .gerçektennanlamak zor.olum bunları yedirmiyorlarmı?bu ne geberiklik

D
Dogan isya
1 yıl önce

Sorun Ertugrul Dogan ve is bilmez yonetim ve onlarin scout ekibi. Ama Fatih Tekke icin de erken oldugunu, cok az tecrubesi, hic basarisi olmadigini da soylemek gerek

Özdag imamoglu
1 yıl önce

Tekkeden tekerlek olur hoca olmaz Neye karsilik bu mac verildi onu anlatan yokmu???

B
Baba
1 yıl önce

sayın hocam senin oynattığın yöntemle müsabaka kazanılmaz.Geri paslar ileri paslarda çok.Olmaz böyle her gelen ohca aynı oynatıyor.kim söylüyon böyle oynamayı. Kime yazar bu skor.Hani motivasyon nerede.katkınız nerede.Deplasmanlara gezmeyemi gidiyorsunuz. Anlaşılır gibi değil. Hakemlerle epey yol aldı yönetim.Şimdi ?=??????????? ya bilenle bilmeyen bir olurmu.İşte bu Aldığınız paranın hakkını lütfen veriniz.Veremeyen durmasın.Her sene iki maç oyna sonra seneye seneye tekrar seneye.

N
Nurettin Tak
1 yıl önce

Seyirci maça gelmiyor diye kimse yakınmasın.Bu takım da kimi seyretmek için gelecekler, bir tane adam gösterebilirmisiniz.Avrupada işi bitmiş futbolcu alırsanız durum böyle olur.İşi bilmeyen yönetim değişmeli,herşeyi teknik direktöre yıkamazsınız.

Şahmelikli 61
1 yıl önce

Bırak maça gitmeyi,stadın yolunu bilmeyen kişilerin burada laf olsun diye yorum yapmaları hoş değil. 1-Takım bir haftada 3 kez maç yaptı yorgun 2-Bu kadar transferi Fatih hoca yapmadı,yapana yazın 3-Başka bir antrenör olsa yorum yapmazsınız,futbolculuk döneminde bile transfer gittiği takımlarda ben Trabzonsporluyum dedi bu kadar dürüst ve trabzon aşığı bir adama yapılan yorumlar düşünülmeli 4-Çirkin yorumları kınıyorum,şöyle örnekleyeyim şuan Fatih hoca enkaza hayat vermeye çalışıyor

A
ALİ EKMEN
1 yıl önce

Takımın kadrosu yetersiz tüm suçlu fatih tekke oldu öyle mi fb ile başa baş oynayabilmemiz için en az 5-6 tane a class adama ihtiyacımız var bunları görmeden tek suçlu fatih tekkeyi ilan ediyorsunuz.

O
Oflu Türk
1 yıl önce

YÖNETİMDEN NİYE SES YOK ALDIKLARI BOŞ TRANSFERLERİ ÇIKIP İZAH ETSİNLER

O
Oflu Türk
1 yıl önce

FATİH HOCA İLK YARI İYİ OYNAYANA DEĞİL YENEN TAKIMA PUAN VERİYORLAR FB NİN NASIL OYNADIĞINI DEĞİL SİZİN NASIL OYNAMADIĞINIZI ANLAT BİZE YÖNETİME SOR BU BOŞ OYUNCULARI NEDEN ALDI RİZEYİ YENEMEZSEN KÜME DÜŞEBİLİRİZ ŞAKASI YOK BU İŞİN

S
Son söz
1 yıl önce

Hep aynı, aynı Aynı nakarat Tantantana var iş yok Gürültü var ses yok Görüntü var renk yok

T
Taraftar.
1 yıl önce

Anlaşılır gibi değil.Hep hatalı hocalarmi.Yönetim nerde.Ses çıkmıyor.Bu takımın yönetimi yokmu.Vur abalıya.Öyle olurmu.Adamlar sahada yürüyor.İkinci lig sporcuları.Takımı motive edecek kimse yokmu.Aciziyet neden.Çaresizlik neden.Yönetim çıksın anlatsın.Ayıp oluyor.Günah bu taraftarlara.yönetim mazeret üretme yeri değil.yapamiyorsan bırakacaksın.Bu kadar basıt.Yirmiye yakın yapılan transferlere verilen paralar sadece iki yıldız alınamazmıydı.EEEEEEE demek ki yapılanalar yönetimsel.

A
ahmet
1 yıl önce

Hoca kenardan habire ıslık çalmak nedir ya, bir teknik direktör kime niye ıslık çalar, konuşma bağırma özürlü müsün, futbolcuların isimlerini mi unuttun, üç kelime yabancı dil mi bilmiyorsun...

6
61 ts
1 yıl önce

Avcı boş yere geri pas oynatmıyordu rakibi açıyor golü buluyordu avcı harcandı Bu takımı ugurcan hariç satıp avcı gibi hocalar düzlüğe çıkarır

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

yine yazıyorum bu takımın başına kim gelirse gelsin değişen bir şey olmaz.niye olmaz.bu futbolcuların yetenekleri kısıtlı üzerine koyamazlar.kendilerine güveni yok.kaçak oynayan çok futbolcu var kendilerine güvenleri yok.ikili mücadele sıfır,adam tutma sıfır adam geçme sıfırorta ve şut sıfır. ancak en iyi oynadıkalrı futbol geri pas atmak rekor kırdılar en çok bunu sevdim bu da yeni futbol anlayışı.yemin ederim bu takımda uğurcan olmasa idi takım kümeye oynar olurdu.kimse kendini kandırmasın.

T
Ts61
1 yıl önce

Kendine de, TS'a yazık ettin. Haddini bilmedin. Teknik kapasite, bilgi birikimi, tecrübe olarak süper lig takımı çalıştırabilecek seviyede değilsin.

D
Duayen
1 yıl önce

Trabzonspor kulübü yeni sezonda kesinlikle yabancı bir hoca(alman) devam etmeli fatih tekke bu yükü kaldıramaz.

A
Alı Altun
1 yıl önce

Hacam ilk yarı ondesin ikinci yarı dört gol yiyorsun. Takım bu kadar kolay dağılmaması gerekir.

O
Oflu Türk
1 yıl önce

ARKADAŞLAR HEP FEDERASYONUN VE HAKEMLERİN YÜZÜNDEN BÖYLE OLUYOR !!!!!!!!!!!!! AH FEDERASYON VAH HAKEMLER!!!!!!!

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Bir gazetede Tekke Mourinhoyu odaya aldi diye yaziyor. Eger bu gercekse cok üzüldüm. Fatih büyük takimin teknik direktörü. Mourinhoda bir hafta önce bir Türk teknik direktöre fiziki saldiri yapan sahis. Odaya almak onun yaptigi hareketi onaylamak. Sonra takimimiz 4-1 kaybetmis. Neyin sohbeti bu oyuncularin yaninda olmak varken. Birakin yabanci sevdasini. Kendin ol ve egilme. Mourinho sana egilsin. Ben Fatihe kredi verilmesinden yanayim. Senolu, Ünali harcadik barin Fatihi harcamalaylim.