Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray ile Gaziantep’te karşı karşıya gelen Trabzonspor, sahadan 3-0 mağlubiyetle ayrıldı.
Bordo-mavili taraftarlar ise maç sona ermeden tribünleri terk ederek tepkilerini gösterdi.
Mücadelenin ilerleyen dakikalarında umutlarını yitiren birçok taraftar, stattan erken ayrıldı. Bazı taraftar grupları ise yönetim aleyhinde "istifa" tezahüratlarıyla protestoda bulundu.
Tüm Yorumlar (10)
Vatandaş
1 yıl önceTransferlerden yenen avantaların cüzi bir kısmıyla taraftar gruplarını ,basını ve yönetimi susturan Doğan ef endi takke düştü kel göründü.şimdi altına bıraktığını ye bu senin hakkın
Özden Aydin
1 yıl önceIstifa
surmena
1 yıl önceSadece basın değil YouTube'dakileri de satın alıyorlar
Kaan Zorbey
1 yıl önceKendimizi kandırmayalım, hayal de görmeyelim. Stefan Savic, Ozan Tufan, Okay Yokuşlu, Batista Mendy, Anthony Nwakaeme, Serdar Saatçı, Muhammed Cham, john Lundstram, Denis Drăguș bu takımın oyuncusu değil. Yönetim bu ruhsuz oyuncuları alıp, yarın geç, tez zamanda gitsinler.
Serkan
1 yıl önceBu takımda bence direkt bütün oyuncular kadro dışı bırakılsın , bundan sonraki bütün maçlara u19'la çıkılsın.
Vatandaş
1 yıl önceTaraftarımıza eziyet dolu bir gece yaşatan avantacı başkan ve yönetimi istifa edin defolun gidin
T61
1 yıl önceÇok sevdiğiniz, istediğiniz Fatih Tekke takımın başında. Tadını çıkarın. Hak ettiğinizi yaşıyorsunuz da, hak etmeyenler de aynı işkenceye katlanıyor. Onlara yazık.
Hoptrk
1 yıl önceMendy denen adam ligde kupada ne kadar gol yendiyse hep adam takip etmediğinden yedik.o ve onun gibiler güle güleeeee
Akcaabatli
1 yıl önceTaraftarlarin sucu maca gitmekdi Macin sonucu zaten belli
aynı hatalar
1 yıl öncetaraftarın bu yıl çektiği eziyeti bir daha yaşatır mı bu yönetim ? bence yaşatır... yönetim sene başında bu kadroyu kim kurduysa hesabını sormalı ve bu hesabı sorduk demeli taraftara... aynı hataya düşmemeli. ama bu yönetim aynı hataya düşecek gibi. bu maçı da bu takımla almak mucizeydi zaten.