| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Mayıs 2025 22:45 Güncellenme tarihi: 14 Mayıs 2025 23:19

Trabzonspor'da taraftarlar maç bitmeden tribünü terk etti

Trabzonspor, Galatasaray'a kupa finalinde 3-0 mağlup oldu. Taraftarlar maç bitmeden tribünleri terk etti.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray ile Gaziantep’te karşı karşıya gelen Trabzonspor, sahadan 3-0 mağlubiyetle ayrıldı.

Bordo-mavili taraftarlar ise maç sona ermeden tribünleri terk ederek tepkilerini gösterdi.

Mücadelenin ilerleyen dakikalarında umutlarını yitiren birçok taraftar, stattan erken ayrıldı. Bazı taraftar grupları ise yönetim aleyhinde "istifa" tezahüratlarıyla protestoda bulundu.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Transferlerden yenen avantaların cüzi bir kısmıyla taraftar gruplarını ,basını ve yönetimi susturan Doğan ef endi takke düştü kel göründü.şimdi altına bıraktığını ye bu senin hakkın

Özden Aydin
1 yıl önce

Istifa

S
surmena
1 yıl önce

Sadece basın değil YouTube'dakileri de satın alıyorlar

K
Kaan Zorbey
1 yıl önce

Kendimizi kandırmayalım, hayal de görmeyelim. Stefan Savic, Ozan Tufan, Okay Yokuşlu, Batista Mendy, Anthony Nwakaeme, Serdar Saatçı, Muhammed Cham, john Lundstram, Denis Drăguș bu takımın oyuncusu değil. Yönetim bu ruhsuz oyuncuları alıp, yarın geç, tez zamanda gitsinler.

S
Serkan
1 yıl önce

Bu takımda bence direkt bütün oyuncular kadro dışı bırakılsın , bundan sonraki bütün maçlara u19'la çıkılsın.

Tüm Yorumlar (10)

V
Vatandaş
1 yıl önce

Transferlerden yenen avantaların cüzi bir kısmıyla taraftar gruplarını ,basını ve yönetimi susturan Doğan ef endi takke düştü kel göründü.şimdi altına bıraktığını ye bu senin hakkın

Özden Aydin
1 yıl önce

Istifa

S
surmena
1 yıl önce

Sadece basın değil YouTube'dakileri de satın alıyorlar

K
Kaan Zorbey
1 yıl önce

Kendimizi kandırmayalım, hayal de görmeyelim. Stefan Savic, Ozan Tufan, Okay Yokuşlu, Batista Mendy, Anthony Nwakaeme, Serdar Saatçı, Muhammed Cham, john Lundstram, Denis Drăguș bu takımın oyuncusu değil. Yönetim bu ruhsuz oyuncuları alıp, yarın geç, tez zamanda gitsinler.

S
Serkan
1 yıl önce

Bu takımda bence direkt bütün oyuncular kadro dışı bırakılsın , bundan sonraki bütün maçlara u19'la çıkılsın.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Taraftarımıza eziyet dolu bir gece yaşatan avantacı başkan ve yönetimi istifa edin defolun gidin

T
T61
1 yıl önce

Çok sevdiğiniz, istediğiniz Fatih Tekke takımın başında. Tadını çıkarın. Hak ettiğinizi yaşıyorsunuz da, hak etmeyenler de aynı işkenceye katlanıyor. Onlara yazık.

H
Hoptrk
1 yıl önce

Mendy denen adam ligde kupada ne kadar gol yendiyse hep adam takip etmediğinden yedik.o ve onun gibiler güle güleeeee

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Taraftarlarin sucu maca gitmekdi Macin sonucu zaten belli

A
aynı hatalar
1 yıl önce

taraftarın bu yıl çektiği eziyeti bir daha yaşatır mı bu yönetim ? bence yaşatır... yönetim sene başında bu kadroyu kim kurduysa hesabını sormalı ve bu hesabı sorduk demeli taraftara... aynı hataya düşmemeli. ama bu yönetim aynı hataya düşecek gibi. bu maçı da bu takımla almak mucizeydi zaten.