| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Ocak 2018 18:16

Trabzonspor'da taraftar özlemi sona erdi

Trabzonspor'da 1 aylık taraftar özlemi sona erdi.

Trabzonspor'un Konyaspor maçında taraftar özlemi sona erdi.


Sezonun ilk yarısında sahasında son maçını ligin 16. haftasında Bursaspor'a karşı oynayan Trabzonspor, tam bir ay sonra Atiker Konyaspor maçında taraftarına kavuştu.

Bordo-mavili taraftarlar da kupada çeyrek final mücadelesi veren takımlarını yalnız bırakmadı, tribünlerin önemli bölümünü doldurdu. Az sayıda misafir takım taraftarı da kendilerine ayrılan tribünde yerlerini alarak takımlarına destek oldular.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
8 yıl önce

Paralarına yazık senelerdir destekliyorum.forma maça gitme ama artık önce başarı sonra destek isterse ligden düşsün benim ruhsuz yürüyen futbolculara yedirecek param yok gideninde parasına yazık.önce başarılı olsunlar artık ligden de düşse destek yok.

S
Savaş
8 yıl önce

Futbolcular artık sorumluluk almaya korkar oldu, en ufak hatada hemen kalkıp yuhluyolar. Kendi oyuncumuz sakatlandı yere düştü taraftarımız yuhluyor. Pas hatası yaptı, yine yuhluyolar. Daha maçın başı, bi durun bi destek olun takıma, bugün yuhladığımız kadar alkışlasaydık bu skor böyle olmazdı. Bu şekilde stat dolacaksa dolmasın daha iyi. Futboldur, hata yapılır, telafi edilir. Bu şekilde yuhlayarak sadece oyuncuların motivasyonunu özgüvenini kırarız.