Trabzonspor’da, Bodrum FK ile oynanan müsabakanın ardından bordo-mavili camiada dikkat çeken gelişmeler yaşandı. Bazı taraftar grupları, kulüp yönetimine destek açıklaması yaparak, mevcut yönetimin arkasında olduklarını kamuoyuna duyurdu.
Yayımlanan bildiride, kulübün geçirdiği zorlu süreçte yönetimin çabalarının takdir edilmesi gerektiği vurgulanırken, birlik ve beraberlik çağrısı yapıldı.
Ancak bu açıklama, taraftarlar arasında görüş ayrılığına neden oldu. Sosyal medyada ve çeşitli platformlarda bazı taraftarlar, yapılan destek açıklamasına tepki gösterdi.
Tüm Yorumlar (29)
Hasan Kara
1 yıl önceTaraftar gurupları başka bişey mi diyecek sanki.
hüseyin göral
1 yıl önceahmet ağoogluna destek açıklasaydınızya bu yönetim derhal gitmeli borcu düşürecez diye 3 sınıf topçuları aldınız.borçta duruyor takımın durumuda ortada
Can
1 yıl önceYönetim istifa... Kulübün geçirdiği zor günlerin tek nedeni yönetim kuruludur...
Bayro
1 yıl önceKendilerinin keyfi yerinde demek Trabzonsporun bu hali umurlarında değil. Bu duruma nasıl destek olur insan.
Murat
1 yıl önceBencede haklılar. Ortada büyük bir başarısızlık var ve bizler buna destek olmamız gerekir. !!!
BENHAKAN
1 yıl öncetamam yönetim hatalı transfer yaptı ama hırsızın hiçmi suçu yok başkanın tek hatası gerçek olmayan şakşakçı taraftar gurupları tabi onlarda gerçek taraftarsa
Trabzonlu
1 yıl önceBu başarısızlığa destek verenlerin bir cıkarı vardır.yada yönetimin kendi adamıdır.
Ferhat
1 yıl önce3 yıldır beceriksiz yönetim sergileyen başkan ve yönetimi artık Trabzonspor'un önünü açmalıdır. Hem masada hem de sahada acizlik gösteren bu yönetim fırtınaya daha fazla zarar vermemeli. Eğer istifa müessesini çalıştırmıyorlar ise delege olaya el koymalıdır. Olağanüstü seçimli kongre kararı alınmalı ve Trabzonspor yeni sezon hazırlıklarına şimdiden yeni başkan ve yönetimiyle gitmelidir.
Kubilay
1 yıl önceNasıl yönetime siyaset bulaştıysa taraftar ğruplarına da etki ediyor ve politize oluyorlar sloğanları dinle afişleri oku ğör anlarsın eski sadece derdi trabzonspor olan taraftar ğeuplarına yok işim içinde maddi menfaat de var o yüzden ts bu halde işte düzelmesi de zor
Bilal
1 yıl önceTabi tabi ne demek başka ne diyeceklerdi profesyonel taraftarlar herkes neyin ne olduğunu işlerin nasıl yürüdüğünü biliyor kimi kandırmaya çalışıyorsunuz
61 TS
1 yıl önce3 sezondan kulup berbat transferlerle berbat yönetiyor. Son ga maçında gs alehine hakeme tepki yok 2 içerde gs maçında tribunler Mecidiyeköy gibiydi bunlar olmamalı Trabzon da sadece stadda sokak ta TS olmalı taraftar desteklemeli ama bakıyorsun maçta ts oyuncusu yuhlayan homurdatyanlar var böyle olmaz
Osman durmuş
1 yıl önceKronik Türkiye gerçeği guruplar takımın başarısı vs değil kimden ne kadar çıkarımız olur
Nedim
1 yıl önceÇıkarınız olmassa destek vermezsiniz siz taraftar degilsiniz
Tamtra
1 yıl önceNeye destek olmuşlar kümede kalmamıza mı? Yazık yazık takım çöp doldurdu bankalar birliğinden çıkmış çapsız başkanınız parayla sizi konuşturabilir ama bizi susturamaz.
Ado
1 yıl önceHangi delege olaya el koyacak
Hakkı
1 yıl önceTamamen duygusaldır eminim,yani bu yönetimi eleştiren çarpılır dimi yani….alayınıza yazıklar olsun…
garip
1 yıl önceAğaoğlu gibi bir başkanın arkasında durmayıp ihanet ettiniz,şimdi bu beceriksizliğe destek çağrısını yaparken de yüzünüz kızarmıyor. Zaten bu takımın belalıları guruplar. Bi defolup gitseniz takım da sahibini bulacak,taraftar da coşacak.
Mustafa
1 yıl önceBiz yönetimi destekliyoruz. Bu kadar emek ve çaba harcayan başkan, bu takımı inşallah düzlüğe çıkaracaktır. Güveniyoruz. 1 sene koşulsuz destek olalım Başkana ve Hocaya. Ne olur?
Ts061
1 yıl önceTrabzonspor bu yönetimle devam ederse daha kötü günler bizi bekliyor demektir yönetim istifa başka acil
Veli
1 yıl önceEyvallah yönetime destek olalim hoca kof çıktı futbolcular hocanın bilgisiz ve boş olduğunu hissettiler ve bunu kendisi hissettirdi ve dolayısıyle futbolculari motive edemediği gibi yanlış kadro kurup onların hayallerini ve bizim hayelletimizi yikiyor tekke öğrencilerine çok hafif geldi yönetim bilginiz olsun bu hoca ile bir başarı beklemek beyhudedir dilerim başarılı olsun ama görünen koy kılavuz istemez
Turan
1 yıl önceDestekliyenler tsporu diy cıkarlarımdan yönetimi destekliyorlar onlar. Gercek taraftarsa kulübün beşyüzmilyon olan borcunu sacılan paraları yanlış transferleri söyler onlar taraftarlık eşitir menfat
Adil
1 yıl önceBelli iyi yemlemisler bunlari takim filan kimsenin umrunda degil herkes cikar pesinde
Hasta Trabzon Sporlu
1 yıl önceBu yönetimi destekleyen guruplara bir bakmali nekadar nemalandiklarini bir tespit etmeli. Trabzon Sporu ben bukadar aciz hic görmedim, bazan sunuda düsünmeden edemiyorum bu Takimi bitirmek icinmi geldi bu yönetim. eger amac borc kapatmaksa hic bir transfer yapmalarina gerek yok seneye U19 bir kac takviye ile bu durumumuzdan kötü olmayiz ve 4 Sene sonra borc biter. ama o zaman yöneticiler nasil nemalanacak.
Şehri Trabzon
1 yıl öncenemalanan kendini bilmezler.neyin desteği yakında ortada Trabzonspor diye birşey kalmayaçak.üçünçü sınıf bir yönetim ve üç sınıf bir güya hocası
ERDO61
1 yıl önceBaşarı sadece para ile olmuyor, onu yönetecek güçlü bir zekaya ve tecrübeye ihtiyaç duyuyor. Niyetin iyi olması bir şeyi değiştirmiyor, sahaya yansıyan güçlü bir futbol anlayışı ve başarı gelmedikçe bütün emekler değersizleşiyor.
TS 61
1 yıl önceTribunde özellikle gs maçlarında fb bjk maçlarında ts a destek olun yuhhlama homurdama ts oyuncusuna olmaz takıma destek yok tribun nerdeyse sarı kırmızı olmuş ama 3 sezıondur berbat transferde yönetime destek
Erto istifaaa
1 yıl önceBundan dolayı Trabzonspor'a hiçbir şey olmayacak…. Taraftarlar gururları onurlarını satıyorlar….Bir gün gelecek sizler de gideceksiniz….Trabzonspor sizden daha büyüktür…yönetim ve satılmış taraftar grupları.
61surmeneli
1 yıl önceErtuğrul doğan yönetimi istifa etmediği sürece Trabzonspor başarılı olamaz şampiyon olamaz bunu anlayın. Ertuğrul doğan yönetimi istifa etmeli.
Akççabatlıselçuk
1 yıl önce30 sene önce grup mu vardı ? Kim bu gruplar, isyan eden veya nemalanan veya klübün değilde kişilerin yanında olan gruplarmı oluştu. TRABZONSPOR grup ları azaltmalı, her türübünün 1 grubu olmalı 4 gruptan öteye geçmemeli, iş yeri gibi durmadan grup açılıp durulmaz. SAHAYA ÖENEM VERELİM