Yeni sezona güçlü bir kadro ile girmek isteyen Trabzonspor, transfer çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Bordo-mavili ekip, yerli forvet rotasyonunu güçlendirmek adına İstanbulspor’un genç yıldızı Emir Kaan Gültekin’i gündemine aldı.
Teknik direktör Fatih Tekke'nin raporu doğrultusunda harekete geçen Trabzonspor yönetimi, 23 yaşındaki golcüyü bir süredir yakından takip ediyor. Sezon sonunda İstanbulspor’dan ayrılmasına kesin gözüyle bakılan Emir Kaan’ın, Trabzonspor’a sıcak baktığı ifade ediliyor.
Bu sezon İstanbulspor formasıyla 29 resmi karşılaşmaya çıkan Emir Kaan Gültekin, 12 kez fileleri havalandırarak dikkatleri üzerine çekti. Genç oyuncunun performansı, yalnızca Trabzonspor’un değil, Süper Lig'den birçok kulübün ilgisini çekmiş durumda.
Gelecek sezonda Süper Lig'de daha iddialı bir kadro kurmak isteyen Trabzonspor’un, transfer sürecinde önemli bir adım atarak Emir Kaan’ı renklerine bağlaması bekleniyor. Transferin, sezonun tamamlanmasının ardından netlik kazanması öngörülüyor.
Tüm Yorumlar (14)
Alper
1 yıl önceBir sezonda bununla geçer adamlar osimhen diyor biz emir Kaan
OFLU ÖMER
1 yıl öncepoyraz efenin neyi eksik.fatih tekkeye bir sorun bakalım.illada Trabzonspor'un parasını çarçur etmenizmi gerekiyor.poyraz efe trabzonsporda oynamayı hak etmiyormu yoksa fatih tekke.
Sebahattin
1 yıl önceOzan'ı oynatan bir adamın istediği topçu alınmaz. Ozan'ı oynattı. Futbol bilgisi bu adamın. Gerisi boş. Fatih gidecek, yabancı gerek bize...
vtnş
1 yıl önceFatih hocaya şans tanınmalı başarı gelir sebatla.
Sebahattin
1 yıl önceŞans tanınsın. Ben de isterim. Ama o kendine şans tanımıyor. Ozan'ı sıfır istetistikle oynattı. Bence Teabzonspir'u kaldıramayacağını anladı. Ya da Şenol ne diyorsa onu yapıyor. Sıkan yedek, Enis yerine... Kapasite bu! Bu hafta kovulmalı. Gecikmeden.
vtnds
1 yıl önceçok doğru daha iyisi nasıl olur tabiki altyapıdan çıkartılan oyuncular ile olur, barcelona liverpool bunlar altyapıdan oyuncu çıkararak başarıya ulaştılar.
cemali
1 yıl öncebenim anlamadığım focarelli 8 yada 10 numara diye alındı niye oynamıyor da hala ozan sahaya çıkıyor. bizi ozanı izlemeye mahkum ediyorlar. bunun nedenini bilen varsa lütfen yazsın
Mustafa bulut
1 yıl önceSebatsporla dimi
Ahmet kaya
1 yıl önceUla uşağım Fatih ne abu ozandan ve enis den bekleysun
İlhan ÇAVDAR
1 yıl önceEğer bu başlık doğru ise yönetim görevini yapmalı. Şampiyonluk hedefi Emir Kaan ile gelir diyen neyi planlıyordur? Bu takım futbol oynamayı bilmiyor, sadece maç yapıyor. Bakın eksi puanı olan takım bile bizden daha derli toplu ne yaptığını bilen ve organizasyonu olan bir görüntüde. Şu hale bakar mısınız maçı seyrederken yoruluyoruz. Attığımız paslar bile o kadar yavaş ki anlaşılır gibi değil. Kısaca yazılacak çok şey var fakat boşa giden yıllar diye tamamlayabiliriz.
Yomralı
1 yıl önceYine boş işler peşindesiniz.
TRABZON61
1 yıl öncesen önce sezonu tamamla... iki maça çıktın iki maçta da oyun adına birşey göremediğimiz gibi çıkardığın kadroyla macera aradığın ortada ve de taraftarla didişme sinyalleri vermeye başladın. Bu şekilde 5 haftalık ömrün var... Kupada ilerlemezsen zaten bu süre daha da kısalır...
TRABZON61
1 yıl önceAlalım - satalım ekonomiye can katalım diye bir slogan vardı... Bizim başkan da onu uyguluyor ama bi tek satmak kısmını bedavaya göndermek olarak uyguluyor... işte o futbolcu da o şekilde alındı...
Ali can
1 yıl önceİmzamı atarım bu yoruma.