| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 09 Ağustos 2017 12:03

Trabzonspor'da Süper Lig öncesi alacak dopingi: 21 Milyon TL

Trabzonspor'da futbolculara olan alacakların ödendiği bildirildi.

Trabzonspor'da zaman zaman gündeme gelen futbolcuların alacaklarının ödenmesi konusunun Süper Lig'de sezon başlamadan önce çözüldüğü ve oyunculara alacaklarının hepsinin ödendiği bildirildi.


Trabzonspor'da Asbaşkan Ahmet Çubukçu, başarının sadece kaliteli bir kadro oluşturmaktan geçmediğini, sürecin iyi yönetilmesi gerektiğini belirtti.

Futbolcuların günü gecikmiş alacaklarının kalmadığını aktaran Çubukçu, "21 milyon liralık bir ödeme yaptık. Hiç bir futbolcuya borcumuz yok." dedi. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!