| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Kasım 2024 08:29

Trabzonspor'da Stefano Denswil Krizi!

Trabzonspor'da Stefano Denswil ayrılmak istemiyor.

Trabzonspor'da sezon başından bu yana kadro dışı bırakılan ve takımdan ayrılması gündemde olan Stefano Denswil, takımdan ayrılmaya sıcak bakmıyor. Bordo-mavili ekibin sezon sonunda sözleşmeleri bitecek olan oyuncularla yollarını ayırma kararı aldığı bilinirken, 31 yaşındaki Hollandalı stoperin bu karar doğrultusunda hareket etmediği öğrenildi.

Denswil’in yanı sıra sözleşmeleri sezon sonunda bitecek olan Umut Bozok, Mislav Orsic ve Enis Bardhi de kadro dışı bırakılmış ve kulüp tarafından ayrılacakları açıklanmıştı. Ancak Denswil'in menajeri, oyuncunun devre arasında ayrılma gibi bir düşüncesinin olmadığını ifade etti.

Yüksek Maaş Ayrılığı Zorlaştırıyor

Stefano Denswil'in Trabzonspor'dan yıllık 2 milyon 250 bin Euro gibi oldukça yüksek bir maaş alması, oyuncunun ayrılma ihtimalinin önündeki en büyük engel olarak gösteriliyor. Bordo-mavililer, maaş bütçesini rahatlatmak adına oyuncunun transferine öncelik verirken, Denswil’in bu konudaki isteksizliği yönetimin elini zora sokuyor.

Devre Arası Çıkmazı

Trabzonspor yönetiminin devre arasında kadro dışı kalan oyuncularla yollarını ayırmak istediği bilinirken, Denswil’in tutumu kulübü zor bir sürece sokmuş durumda. Oyuncunun, mevcut sözleşmesini sonuna kadar sürdürmek istemesi, ayrılık senaryolarını şu an için rafa kaldırmış gibi görünüyor.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Salih
1 yıl önce

Beklenen gelişmeler.Adam enayimi ayrılsın.

Ömer
1 yıl önce

Buna bu kadar yüksek maaş verene yazıklar olsun. Yarı fiyatına kimse takımına katmaz. Neden gitsin.

T
TS61
1 yıl önce

3 yıllık sağlam kazık.Hala vizyonda

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Ayrılmakta zorluk çıkaranlara ekmek su hiçbirşey vermesin kimse trabzın dışına çıkıncada hemen idman saati koyup ceza verin yıldırma politikası ne derler öyle şeye böyle şey anladınız

E
ESER
1 yıl önce

Tabi ayrılmak istemez. Gitse alacağı en yüksek ücret 250.000 Euro.

Tüm Yorumlar (11)

S
Salih
1 yıl önce

Beklenen gelişmeler.Adam enayimi ayrılsın.

Ömer
1 yıl önce

Buna bu kadar yüksek maaş verene yazıklar olsun. Yarı fiyatına kimse takımına katmaz. Neden gitsin.

T
TS61
1 yıl önce

3 yıllık sağlam kazık.Hala vizyonda

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Ayrılmakta zorluk çıkaranlara ekmek su hiçbirşey vermesin kimse trabzın dışına çıkıncada hemen idman saati koyup ceza verin yıldırma politikası ne derler öyle şeye böyle şey anladınız

E
ESER
1 yıl önce

Tabi ayrılmak istemez. Gitse alacağı en yüksek ücret 250.000 Euro.

T
taraftarınbiri
1 yıl önce

Bu nedir biliyormusun.Plansızlık ileriyi görememe beceriksizlik acizliktir.Adam manyakmı o parayı terkedip gitsin.Hanki kulüp o parayı verir ona.Hadi satında görelim.Artık herşey para olmuş.Uyumayın...

E
EK
1 yıl önce

Maaşının 1/3 üne kalacaksa devam edebilir.

O
Osay61
1 yıl önce

Kalan maaşını verip kapıya koyarsın.

B
bursa61
1 yıl önce

adam kalecıye gerı pası 500,000 eoroya atıyor, niye gitsin

A
A-POLİTİK
1 yıl önce

Burada Trabzonspor iflasa götürülüyor derken Troller bana saldırıyordu.Bu adam asla 500 bin etmez.Asla etmez..Adama neredeyse 2.5 Milyon veriliyor..Sadece bu oyuncu olsa hadi neyse..Yahu 4 yılda 60 oyuncu alındı..Bir elin parmakları kadarı idare eder..Geri kalanı çöpppppp..Ey Trabzonlular kimi kime şikayet edelim ???

6
61 TS
1 yıl önce

Savic 3 denswil 2.5 = 5.5 milyon euro kazık sonucu.