Trabzonspor'da sezon başından bu yana kadro dışı bırakılan ve takımdan ayrılması gündemde olan Stefano Denswil, takımdan ayrılmaya sıcak bakmıyor. Bordo-mavili ekibin sezon sonunda sözleşmeleri bitecek olan oyuncularla yollarını ayırma kararı aldığı bilinirken, 31 yaşındaki Hollandalı stoperin bu karar doğrultusunda hareket etmediği öğrenildi.
Denswil’in yanı sıra sözleşmeleri sezon sonunda bitecek olan Umut Bozok, Mislav Orsic ve Enis Bardhi de kadro dışı bırakılmış ve kulüp tarafından ayrılacakları açıklanmıştı. Ancak Denswil'in menajeri, oyuncunun devre arasında ayrılma gibi bir düşüncesinin olmadığını ifade etti.
Yüksek Maaş Ayrılığı Zorlaştırıyor
Stefano Denswil'in Trabzonspor'dan yıllık 2 milyon 250 bin Euro gibi oldukça yüksek bir maaş alması, oyuncunun ayrılma ihtimalinin önündeki en büyük engel olarak gösteriliyor. Bordo-mavililer, maaş bütçesini rahatlatmak adına oyuncunun transferine öncelik verirken, Denswil’in bu konudaki isteksizliği yönetimin elini zora sokuyor.
Devre Arası Çıkmazı
Trabzonspor yönetiminin devre arasında kadro dışı kalan oyuncularla yollarını ayırmak istediği bilinirken, Denswil’in tutumu kulübü zor bir sürece sokmuş durumda. Oyuncunun, mevcut sözleşmesini sonuna kadar sürdürmek istemesi, ayrılık senaryolarını şu an için rafa kaldırmış gibi görünüyor.
Tüm Yorumlar (11)
Salih
1 yıl önceBeklenen gelişmeler.Adam enayimi ayrılsın.
Ömer
1 yıl önceBuna bu kadar yüksek maaş verene yazıklar olsun. Yarı fiyatına kimse takımına katmaz. Neden gitsin.
TS61
1 yıl önce3 yıllık sağlam kazık.Hala vizyonda
İSMAİL KIR
1 yıl önceAyrılmakta zorluk çıkaranlara ekmek su hiçbirşey vermesin kimse trabzın dışına çıkıncada hemen idman saati koyup ceza verin yıldırma politikası ne derler öyle şeye böyle şey anladınız
ESER
1 yıl önceTabi ayrılmak istemez. Gitse alacağı en yüksek ücret 250.000 Euro.
taraftarınbiri
1 yıl önceBu nedir biliyormusun.Plansızlık ileriyi görememe beceriksizlik acizliktir.Adam manyakmı o parayı terkedip gitsin.Hanki kulüp o parayı verir ona.Hadi satında görelim.Artık herşey para olmuş.Uyumayın...
EK
1 yıl önceMaaşının 1/3 üne kalacaksa devam edebilir.
Osay61
1 yıl önceKalan maaşını verip kapıya koyarsın.
bursa61
1 yıl önceadam kalecıye gerı pası 500,000 eoroya atıyor, niye gitsin
A-POLİTİK
1 yıl önceBurada Trabzonspor iflasa götürülüyor derken Troller bana saldırıyordu.Bu adam asla 500 bin etmez.Asla etmez..Adama neredeyse 2.5 Milyon veriliyor..Sadece bu oyuncu olsa hadi neyse..Yahu 4 yılda 60 oyuncu alındı..Bir elin parmakları kadarı idare eder..Geri kalanı çöpppppp..Ey Trabzonlular kimi kime şikayet edelim ???
61 TS
1 yıl önceSavic 3 denswil 2.5 = 5.5 milyon euro kazık sonucu.