Trabzonspor'da Süleyman Cebeci'nin sözleşmesi feshedildi.
Bordo mavili kulüp, oyuncuyla karşılıklı anlaşılarak yolların ayrıldığını duyurdu. Anlaşmaya göre Süleyman Cebeci'ye herhangi bir fesih bedeli ödenmeyecek.
22 yaşındaki futbolcu, son olarak Karaman FK'da kiralık olarak oynamıştı.

Trabzonspor'dan sözleşme feshine ilişkin olarak KAP'a yapılan açıklama şu şekilde:
Şirketimiz ile profesyonel futbolcumuz Süleyman Cebeci arasındaki 11.09.2023 başlangıç ve 30.06.2027 bitiş tarihli profesyonel futbolcu sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir. Yapılan anlaşmaya göre oyuncuya herhangi bir fesih tazminatı ödenmeyecektir.
Kamuoyuna duyurulur.
Saygılarımızla.
Tüm Yorumlar (7)
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önceAynen yola devam, geçen de yazdım !!! Takımda yerli ve alt yapıdan yetişen kalmasın !!! Sizin süper Scout ekibiniz onların yerlerini Avrupa'nın fuzuli yabacilariyla rahatlikla doldurur !!! Hiç darlanmayin, bunu çok iyi becerdiklerini üç sezondur kanıtlıyorlar !!!!
Kadir
1 yıl önceBunlar zaten yok tu ki boşuna kadroda kalmışlar isimlerini bile bilen yok
erk
1 yıl önce30 yaşına gelmiş Hüseyinden mi medet umuyorsun. U19 da Arda var 15 tane Hüseyin eder.
İstanbul61
1 yıl önceBu çocuk, ailesi menajerliğini yapıp kulüpten ayrılıp, sonra kulüp tekrar anlaşmaya varıp sözleşme yapılmamışmıydı. Yetenekli deniyordu bu çocuk için. Neden kaybolup gidiyorlar. Sonra rakip takımda arslan parçası kesiliyorlar trabzona karşı.
Ahmet Ali Aygün
1 yıl önceAllah'ıma şükürler olsun,kendini geliştirmeyen yıllarca oynamadan yıllık 30 trilyon alan Serkan Hüseyin den kurtardık mutluyum, onlar alt liglerde oynayamaz????❤️
TRABZON61
1 yıl önce2 sene önce kalsın diye çabalayıp sonra bir takım sorunlar yaşayıp daha sonra sözleşme imzalatıp daha kullanıp işine yarar mı değil mi görmeden göndermek de neyin nesi... madem gönderilecek kadar vasıfsız. o zaman neden bir bardak suda fırtına kopardınız...
.
1 yıl önce.