| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 20:12 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2025 20:26

Trabzonspor'da şok üstüne şok! Bordo mavililer 9 kişi kaldı

Trabzonspor'da Mendy kırmızı kart gördü.

Trabzonspor'da Mendy, Bodrum FK maçında oyun dışında kaldı.

Bordo mavililerde Fransız ön libero, 108. dakikada rakibine yaptığı hareket sonrası ikinci sarı kartla cezalandırılarak oyun dışında kaldı.

Mücadelenin kalan bölümünde 9 kişi mücadele eden bordo mavililer sahadan 3-2 galip ayrılarak Türkiye Kupası'nda adını yarı finale yazdırdı.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yasar
1 yıl önce

10 veren varsa 1 dakika düşünmeyip satın, şişirilmiş bir topçu