Trabzonspor, Süper Lig’in 26. Haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşılaştı.
Karşılaşmada her iki takım da birbirine üstünlük sağlamaya çalıştı.
Dakikalar 70’i gösterdiğinde Trabzonspor atağında Mustafa Eskihellaç rakip ceza sahası dışında yerde kaldı.
Hakem, aldatmaya yönelik hareketten sarı kart gösterdi.
Sezondaki 4. Sarı kartını gören bordo mavili oyuncu cezalı duruma düştü.
Eskihellaç, Hatayspor karşılaşmasında forma giyemeyecek.
Tüm Yorumlar (6)
Şef
1 yıl önceŞENOL, ALLAHINI SEVERSEN TRABZONA GELME...NASIL BİR OYUN Kİ İLK YARI ŞUT YOK 99 DK. PENALTIDAN GOL YE...YAZIKLAR OLSUN SİZE.
61 ts
1 yıl önceBu tff ye destek veren ts yönetimi böyle devam edin son saniyede ts a kolay penaltı veriliyor HER HAFTA KOLAY PENALTI VERİLİYOR TS ALEHİNE BÖYLE REZİLLİK KEPAZELİK YOK.
göktürk kaan
1 yıl öncehiç kimse kusura bakmasın başkan iyi niyetli olablr ama olmuyo işte zorlamamak lazım başkanda şenolda brakıp gtsin kardeşim takim futbol oynamıyor yenilmesine alıştıkta böyle futbol olmaz
Özgür ata
1 yıl önceŞenol istifa, yönetim istifa
Hayri
1 yıl önceŞenolda yoksa belki takım toparlar en büyük engel çağdışı taktikleriyle şenoldur nokta..
Sırrı
1 yıl önceBen de yokumda inşaallah Şenol da yoktur daha da müjdesi yönetim de ğüzel olur