Trabzonspor Sağlık Kurulu Başkanı Doç. Dr. Ahmet Beşir, oyuncmuz Muhammed Cham’ın sağlık durumuyla ilgili açıklamada bulundu.
Beşir, “Futbol A Takımımızın, Sipay Bodrum FK ile oynadığı maç sonrasında ağrı hisseden oyuncumuz Muhammed Cham'ın yapılan muayene ve MR görüntülemesi sonucunda sağ ayak birinci parmağında yaygın kemik ödemi tespit edilmiştir. Oyuncumuzun tedavisine sağlık ekibimizce başlanılmıştır” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Mehmet Kaya
1 yıl önceHocanın işine gelir on numarada ozan ı oynatıyor zaten rahat rahat oynar fb maçında
Albatros
1 yıl önceÖnemli bir eksiklik değil olmaması daha iyi
BENHAKAN
1 yıl önceçok ta önemi yok fark yapmaz olsa ne olmasa ne draguşu hazırlayın bence
Dersu Uzala
1 yıl önceHer zaman dedim ve yine diyorum. Bu adamın transferi araştırılsın. 4 milyon euro 2. lig topcusuna vermek nedir. Belliki iyi kazık atılmış takıma.
Remzi
1 yıl önceOktay derelioğlunu dinledim geçen gün ben bu cahmın daha önce futbol oynadığına inanmıyorum demişti ya bize çahm diye ikizini yolladılar yadarbu adamın transferinden büyük vurgun vuranlar oldu..
Serkan Bektaş
1 yıl önceKovun Gitsin