Yeni sezonda kadrosunu güçlendirmek için transfer çalışmalarına hız veren Trabzonspor, Fransa Ligue 1 ekiplerinden Nice forması giyen Jeremie Boga'yı renklerine bağlamak için harekete geçti.
28 yaşındaki Fildişi Sahilli oyuncu; güçlü fiziği, yüksek hız kapasitesi ve bire birdeki etkili oyunu ile öne çıkıyor.
Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke'nin özellikle ısrarla istediği transferlerden biri olan Boga için bordo-mavili yönetim, satın alma opsiyonlu kiralama teklifinde bulundu.
Fransız temsilcisiyle 2027 yılına kadar sözleşmesi bulunan futbolcu için Karadeniz ekibi şartları zorlama kararı aldı.
1.72 boyundaki Boga, geride kalan sezonda Nice formasıyla çıktığı 24 karşılaşmada 3 gol, 1 asistlik katkı sağladı. Orta sahanın 10 numara pozisyonunda ve forvet arkasında görev alabilen deneyimli oyuncu, çok yönlü yapısıyla dikkat çekiyor.
Fransa'nın Marsilya kentinde doğan Jeremie Boga, hem Fildişi Sahili hem de Fransa vatandaşlığına sahip.
2023 yılında Atalanta’dan 17.5 milyon euro bedelle Nice'e transfer edilen Boga, burada istenilen performansı tam olarak sergileyemedi.
Tüm Yorumlar (8)
Yalcinx5
1 yıl önceAlicaksan boyle adamlari alicaksin
Kebirli
1 yıl önceHe he 24 maç 3 asist bayağı başarılıymış.. Hemde bir alt Lig'de.
ERDEM
1 yıl önceBelli ki bu takımın en güçlü bölgesi ORTASAHAsı..Kıskananlar çatlasın.
Ertan61
1 yıl önce24 maçta 3 gol 1 asist yapmış bir oyuncu nasıl 10 numara ve forvet arkası oynar şaka mı bu?Bir de bu adamı çok istiyormuşuz.İşe yaramaz dediğimiz Muhammed Cihan bile 5 gol 10 asist yaptı!Bu nasıl bir transfer potikiası,nasıl bir futbolcu izleme komitesi anlamadım…
aaaaa
1 yıl öncefutbol bilgini güncelle sen kardeşim
Taraftar
1 yıl önceSörlothun ne basarisi vardi trabzonspor öncesi
Beykozlu
1 yıl önceKaliteli bir kanat oyuncusu. Motivasyonu düşmezse, ciddi sakatlık yaşamazsa Türkiye liginde çok rahat iş yapar. Maliyetten ne haber onu sormak lazım bir de. Taraftarımız çok iyi futbolcular istiyor da yıllık maaş beklentilerini biliyor mu acaba
Hüseyin Asmaoğlu
1 yıl önceTrabzon Bizim Sevdamızdır. büyük kulüp olmak budur. Bizler her transfer döneminde olduğu gibi ,Aynı heyacanı yaşıyoruz. Tüm idarecileri ve tüm trabzon taraftarlarını kucaklıyorum.Her zaman bir ve birlik olup trabzonumuza sahip çıkalım