Trabzonspor, Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi.
Karşılaşma Konyaspor'un 90+10'da penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi.
Bordo-Mavililer bu sonuçla haftayı 32 puanla kapatırken, deplasmandaki galibiyet hasretini de sürdürdü.
Mücadelenin ardından açıklamalarda bulunan Sikan şu ifadeleri kullandı;
"Çok zor bir maçın olacağını tahmin ediyorduk. Deplasmanlarda kendimiz gibi olamıyoruz. Bunun üzerine düşünmemiz lazım. Daha iyi olmak istiyoruz, bunun için çalışıyoruz. Bir sonraki maçta elimizden gelenin daha iyisini yapmaya çalışacağız."
Tüm Yorumlar (13)
Özgür ata
1 yıl önceTS’a atılan en büyük kazıklardan biri. La dragus bundan daha iyiydi
Kemal
1 yıl önceSende yakında şenolun korkaklar kervanına katılırsın çünkü o asık yüzüyle herkesi moralman düşürüyor ve inatla gitmiyor..
Oflu
1 yıl önceKalitesiz ve rezil futbolcular siz zaten bu kadarsınız.
oflu61
1 yıl önceSenden de bir cacık olmaz. Ayağında maç boyunca bir top tuyamadın. Yaxık sana verilen milyon eırolara...
Hüseyin Vargitoğlu
1 yıl önceAdınız Hıdır. Elinizden gelen budur. İlk yarı Konya uyudu siz uydunuz. .Bir çoğunuz sınıfta kaldı. Tank gibi ağırsınız. Ligin en çok yiyen takımına atamamak
Akcaabatli
1 yıl önceBabasi yasintaki vakaeme ondan iyi oynuyor Ukraynaya geri git S.güneside gödür
Cumali can
1 yıl önceSende hayal kırıklığı oldun.
Hasan
1 yıl önceHadi ordan. Gole giden topu keatin
Selevester
1 yıl önceHerhalde scout ekibi seni benim gibi you tube den izledi ve alınsın dedi ve yutturuldun. Senin ve arkadaşlarınında bir numarasını görmedim. Sanırım yazın plaj futboluna kendinizi saklıyorsunuz. Hadi size hayırlı karlar.
İbo can
1 yıl önceAfedersiniz hiç birisi Trabzonspor lu değiller !!! Hepsi rezil gibi ! bunların aldığı paralara yazıktır !
BordoMavi
1 yıl önceseni TS ye alanın ben ...., yürü git ya, bu adamdan çok daha iyo ligde onlarca var, biz 5-6 verip çürük elma aliyoruz, 1 dak daha oynamaması gerek
OFLU ÖMER
1 yıl öncekendini tarif etmişsin senden bir şey olmaz.seni ve zubkovu,batagovu çok mu aramışlar.üçünüzde vasatsınız.aynı sizden önce gelen Hırvat topçular gibi.
Ofli
1 yıl önceBunları oynatacak hoca lazım. Takımın en iyileri yine ukraynalılar. Bunlara da laf eden yorumcular futboldan bir şey anlamıyor demektir. Onlar ancak amatörce düşünerek tekkelerden boşluklardan ali şahinlerden medet umarlar. Heyhaaat.