| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mart 2025 18:26 Güncellenme tarihi: 03 Mart 2025 19:43

Trabzonspor'da Sikan bu sözlerle açıkladı! "Kendimiz gibi olamıyoruz"

Trabzonspor'da Sikan, Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşma Konyaspor'un 90+10'da penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi.

Bordo-Mavililer bu sonuçla haftayı 32 puanla kapatırken, deplasmandaki galibiyet hasretini de sürdürdü.

Mücadelenin ardından açıklamalarda bulunan Sikan şu ifadeleri kullandı;

"Çok zor bir maçın olacağını tahmin ediyorduk. Deplasmanlarda kendimiz gibi olamıyoruz. Bunun üzerine düşünmemiz lazım. Daha iyi olmak istiyoruz, bunun için çalışıyoruz. Bir sonraki maçta elimizden gelenin daha iyisini yapmaya çalışacağız."
 

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Özgür ata
1 yıl önce

TS’a atılan en büyük kazıklardan biri. La dragus bundan daha iyiydi

K
Kemal
1 yıl önce

Sende yakında şenolun korkaklar kervanına katılırsın çünkü o asık yüzüyle herkesi moralman düşürüyor ve inatla gitmiyor..

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz ve rezil futbolcular siz zaten bu kadarsınız.

O
oflu61
1 yıl önce

Senden de bir cacık olmaz. Ayağında maç boyunca bir top tuyamadın. Yaxık sana verilen milyon eırolara...

H
Hüseyin Vargitoğlu
1 yıl önce

Adınız Hıdır. Elinizden gelen budur. İlk yarı Konya uyudu siz uydunuz. .Bir çoğunuz sınıfta kaldı. Tank gibi ağırsınız. Ligin en çok yiyen takımına atamamak

Tüm Yorumlar (13)

Özgür ata
1 yıl önce

TS’a atılan en büyük kazıklardan biri. La dragus bundan daha iyiydi

K
Kemal
1 yıl önce

Sende yakında şenolun korkaklar kervanına katılırsın çünkü o asık yüzüyle herkesi moralman düşürüyor ve inatla gitmiyor..

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz ve rezil futbolcular siz zaten bu kadarsınız.

O
oflu61
1 yıl önce

Senden de bir cacık olmaz. Ayağında maç boyunca bir top tuyamadın. Yaxık sana verilen milyon eırolara...

H
Hüseyin Vargitoğlu
1 yıl önce

Adınız Hıdır. Elinizden gelen budur. İlk yarı Konya uyudu siz uydunuz. .Bir çoğunuz sınıfta kaldı. Tank gibi ağırsınız. Ligin en çok yiyen takımına atamamak

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Babasi yasintaki vakaeme ondan iyi oynuyor Ukraynaya geri git S.güneside gödür

C
Cumali can
1 yıl önce

Sende hayal kırıklığı oldun.

H
Hasan
1 yıl önce

Hadi ordan. Gole giden topu keatin

S
Selevester
1 yıl önce

Herhalde scout ekibi seni benim gibi you tube den izledi ve alınsın dedi ve yutturuldun. Senin ve arkadaşlarınında bir numarasını görmedim. Sanırım yazın plaj futboluna kendinizi saklıyorsunuz. Hadi size hayırlı karlar.

İbo can
1 yıl önce

Afedersiniz hiç birisi Trabzonspor lu değiller !!! Hepsi rezil gibi ! bunların aldığı paralara yazıktır !

B
BordoMavi
1 yıl önce

seni TS ye alanın ben ...., yürü git ya, bu adamdan çok daha iyo ligde onlarca var, biz 5-6 verip çürük elma aliyoruz, 1 dak daha oynamaması gerek

O
OFLU ÖMER
1 yıl önce

kendini tarif etmişsin senden bir şey olmaz.seni ve zubkovu,batagovu çok mu aramışlar.üçünüzde vasatsınız.aynı sizden önce gelen Hırvat topçular gibi.

O
Ofli
1 yıl önce

Bunları oynatacak hoca lazım. Takımın en iyileri yine ukraynalılar. Bunlara da laf eden yorumcular futboldan bir şey anlamıyor demektir. Onlar ancak amatörce düşünerek tekkelerden boşluklardan ali şahinlerden medet umarlar. Heyhaaat.