Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk etti ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavililerde Teknik Direktör Şenol Güneş maç sonu basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.
Güneş açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
"Dragus diğer sakatlıktan çıkan oyunculara göre daha iyiydi. O yüzden onu kullandık. Cham ve Ozan'dan daha çok şey bekliyordum etkili olacakları yönünde.
Cham bugün en kötü maçını oynadı. Duran top bile kullanamadı. Telaşına ve oyunu taşıyamamasına bağlıyorum. Girenlerden daha çok randıman beklerken çıkanları da arattılar."
Tüm Yorumlar (29)
sebahattin
1 yıl önceŞunu anladım ki Türkiye'nin en büyüğü Fenerbahçe. Bir mesajı bile yayımlayamayacak kadar korkak bir şehir olamaz. Olursa da bu şehir benim şehrim olamaz. Bu şehri kalbime gömüp yeni bir takım tutma zamanı. Bu da Türkiye'nin en büyüğü Fenerbahçe oldu. Artık yolunuza! Kadıköy'de görüşürüz. Eze eze Karadeniz'e gömeriz sizi.
Trabzonsporlu
1 yıl önceSenin futboldan anlamadığını seneler önce rahmetli Hıncal ULUÇ söylemişti, bizde tepki göstermiştik, fakat Hıncal ULUÇ çok haklıymış.
61 TS
1 yıl önceCham ve Ozan'dan daha çok şey bekliyordum etkili olacakları yönünde. Sen taraftarla dalgamı geçiyorsun, cham ozanı ts a transfer eden kimse yazıklar olsun. Şenol efendi istifa et yeter bıktık senden hiçbirşey yapmamandan sen bu yılki alacağını almaman gerek yazık 50 milyon TL lik bu takma ne katkın oldu şenol efendi
TS li
1 yıl önceAdamlar sıradan oyuncu ne bekliyorsun bunları kim izleyip aldı.
Recai FİŞEK
1 yıl önceOyuncuları seyircilere yem etme. Kendi beceriksizliğini başkasını suçlayarak kapamaya çalışma. Bu nasıl bir uslup? Koskoca adamsın. Ayıp yahu.. Git artık.. Bıktırdın.... Vıdı vıdı ....Başka bir şey bilmiyor musun?
ERRRTOO
1 yıl önceFutbolcuları suçlamayı bırak, Önce kendine bak. Geldin geleli takıma ve futbolculara bir gramlık bile faydan olmadı. Hep mazeret ürettin. İstifa büyük hizmettir. Umarım bunu gerçekleştirirsin. Senle olmayacağını ismin anıldığı günden beridir söylüyorum. Sen varsan başarı yoktur. Şenol defol, yönetim istifa.
M saglam
1 yıl önceSn güneş köy de okey oynamaya benzemiyor futbol boş ver birak git
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceBizim başkanım vizyonu işte Fransa 2.ligi...
DÜZCELİ
1 yıl önceBiz de senden çoookkk şey bekliyorduk ancak sen Avcı'yı bize aratttırdın ya Allah seni bildiğin gibi yapsın. Her yenilgi sonrası sürekli birilerini, futbolcuları suçluyorsun. Sen de hiç suç yok. Ya insan biraz utanır. İnsan biraz da hatayı kendinde arar. Biraz da kendini sorgular. Artık anla, artık kabul et. Senin devrin bitmiş.
Bayro
1 yıl önceBu cham denen adamı Trabzonspor formasıyla görmek istemiyoruz. Tolunay Kafkas agzina sağlık
Serko61
1 yıl önceHarbiden teneke Fransa ikinci liginin uzak ara en kötü adamını beş ay uğraşıp almak ancak bizim basketçi başkan ve zeyyeta yakışırdı bravo size menejer dostu arkadaşlar…
Kemal SAKA
1 yıl önceRandıman ne demek yaa. Senin planın bile yok. Hüseyin'den ne randıman bekliyordun mesala hayatında kaç dakka orda oynamış. Ozan hakeza. Kandırmaya çalışma bu şehri Şenol Hoca, yaptıklarının ne izahı var ne de kabul edilebilir yanı. Kimse kanmıyor anladın mı? Bir an olsun mahcubiyet ve hicap duy. Kendine kederlen kendine. Sorun sen ve vasat teknik ekip yapılanması bir bütün olarak. 2 ayını daha heba ettin bu takımın.
Dayi
1 yıl önceE ozani oynatacani cimsiri koy oynasin Yuhhhhh hoca lik böyle olmaz
Taraftar 61
1 yıl önceBaşka kapıya hadi hadiii
Yalcinx5
1 yıl önceHoca filozoff hoca bu topcularin performansini biz arttirmicaz sen artiracaksin onu bunu suclama 8 aydir takimin basindasin takimin ne oynadigi belli degil sistem taktik hic bisey yok yapamiyosun gururunla birak paranin pesine dustun kovsunlar diye bekliyosun az gururun varsa birak yapamiyosun bu takima bu saatten sonra hic bisey veremezsin seni bjk macindan sonra gondermeyen yonetime yaziklar olsun
Royal
1 yıl önceSırf Hüseyine laf söylemiş olmak için öylesine yorum yapmış. Hüseyin sakat ve cezalılar yüzünden mecburen sağbek oynadı. Eğer Trabzonspor maçlarını gerçekten seyretmiş olsan önceki yıllardada sağbek oyndaıgını görürsün. Beklenenden iyi de performans verdi. Verdiği çoğu tpu Visca ezdi Bizde ALDA AT pasını B.Mendy dağlara taşlara attı. Mendy 10 milyo Euroluk iken Hüseyin 275 bin Euro alıyor Yarım milyon bile değil
Akın
1 yıl önceCham diye aldığımız topçu kızıl ağaç çıktı tam bir kazma buda yönetimin ne kadar başarılı oldugu burdan bellidir
CEMAL CİVELEK
1 yıl önceHOCAM O FUTBOLCU TRABZONSPORUN FUTBOLCUSU OLMASI İÇİN 10 FIRIN EKMEK YEMESİ LAZIM.ADAM GARANTİ HER ŞEY DİYE CİDDİYETSİZ VE ALAY EDER ŞEKİLDE TOP OYNUYOR.KADRO DIŞI BIRAKIN ŞUNU BEN BU ADAMI TAL-IMDA GÖRMEK İSTEMİYORUM.ADAMDA FUTBOL ADINA BİR MEZİYET YOK.
Alperen61
1 yıl önce4 yıl önce Fenerbahçenin, seninle şampiyonluğa oynanmaz deyim yolları ayırdığı Ozan Tufan 4 yıl sonra Trabzon spor a şampiyonluğa oynayan takım kuruyoruz deyip onu Trabzon a getirenlerin bir an önce istifa edip takımı futboldan anlayanlarin yönetimine bırakmalıdır.
61ts
1 yıl önceBide o kadar zaman harcadılar fransanin ikinci lig topcusunu almaya adam al topu ver oburune başka hic bi ise yaramiyor
Paçanlı
1 yıl önceOzandan hala bir randıman mı bekliyorsun. Beklemek de ne demek.Madem bekliyoruz o zaman haftalardır cham ve ozandan bir cacık olmayacağını seyirci anlatıyor hoca nasıl anlamıyor ? Bu kadar kalitesiz adamları da ayrıca nasıl bir araya getirdiniz yazık ya vallahi yazık
61Arif
1 yıl önceBüyük olan alın teri ile kazanır hırsızlık yapmaz
61 ts
1 yıl önceAvanta transfer birileri kulupten transferle avanta transfer yapıyor böyle saçma transferlerin izahı yok 1 liralık chama 5 lira vermek akıl işi degil
Muhlis
1 yıl önceEl kafiruna monhakir:Türkçesi APDULLAH Hoca kalsaydıı şuan 40-45 puan bantındaydık.
Temel Şimşek
1 yıl önceDuran topu kulanamamasının suçlusu kimdir acaba sayın Güneş bence tek suçlusu sensin hocam antıramanlarda sen öğretmen gerekmiyormu takttik öğretmesi veyahutta taktiksel antıramanlarda senin gözlerin görmüyormu eliştirdiğin futbolcuyu anlaşılır gibi değil senin konuşmaların çok komik be Şenol Güneş kendi kendini ele veriyorsun sen demek bu işten anlamıyorsun oyuncuların maçlarda nasıl ve ne yapacaklarını antıramanlarda anlatamıyorsun senin kafan iyimi hocam bay bay demenin zamanı geldi değilmi
Saban
1 yıl önceOynatsayfin onu devamli bu hallere düsmezdik.Bir oynat bir yat olmaz.Calisan demir pas tutmaz.Adam tam verimliykrn oxnatilmadi.Motivasyonunu kaybettirdiniz.Bunlarida konusun hadi.
Kemal
1 yıl önceZupkovu neden aldın sakatlıkmı gecirdi tefol git ya
Engin Şahin
1 yıl önceHele şükür aklı başında bir taraftar daha gerçeği gördü. Adamlar fransa 2. liglerinden 5 milyona oyuncu getirdi yetmedi yıldız diye yutturdu. Takım çöp çöp.
VAKFIKEBİR Lİ
1 yıl önceULEN KENDİNİ TEMİZE ÇIKARMAK İÇİN FUTBOLCULARA SARDI.......