Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi'nde Atalanta'yı yenerek çeyrek finale adını yazdırmıştı.
Trabzonspor A takım teknik ekibi, Yöneticileri ve futbolcular, U19 takımını ziyaret edip tebrik ettiler.
Asbaşkan Zeyyat Kafkas, U19 Takımımızdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Beyazlı, Teknik Direktör Şenol Güneş ve Futbol A Takımı oyuncuları, UEFA Gençlik Ligi’nde Çeyrek Final’e yükselen U19 Takımımızı tebrik etti.
Kısa bir konuşma yapan Şenol Günel "Bu bir sonuç değil başlangıçtır ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
Rıfkı
1 yıl önceBoş işler filazof anca hikaye anlatır hiçbir genci cesaret edip oynatamaz..
Erol
1 yıl önceNemalanma zamanı.
Temiz futbol
1 yıl önceÇok güzel hareketler bunlar.tebrikler...
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önceRahat bırakın uşakları, kafalarını karıştırmayın, !!!!!
Ali
1 yıl önceYandık Artık Maçta Alamaz Bu Çocuklar Sizin Olduğunuz Yerde Ot Bitmiyor Neden Böyle Birşey Yaptınız Yazık Gençlere .
Muhtar
1 yıl önceAman u19 dan uzak dur çocuklarıda mahvedersin şimdi.