Trendyol Süper Lig’in 26. Haftasında Trabzonspor, deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor’a konuk oluyor.
Karşılaşma öncesi Trabzonspor teknik direktörü açıklamalarda bulundu.
Şenol Güneş Şu ifadeleri kullandı:
Futbol maçları 3 günde bir olunca fiziksel hazırlanmak yerine mental hazırlanmak zoruyndayız. Konya büyük bir camia Recep Uçar gibi çalışkan hocaları var. Bulunduğu yer onları rahatsız ediyor. Bizi de rahatsız ediyor. Kayıp puanları geri getşiremeyiz. Deplasmanda kazanamıyoruz. Kazanmak için buradayız. Rakibin gücü ne olursa olsun kazanmak zorundayız.
Tüm Yorumlar (11)
Murat
1 yıl önceBu futbolla zor kazanırsın
Murat
1 yıl önceSenmi kazanacaksın ilk yarı daki oyunu kenardan seyrettin eeee ne oynadın dün fenerin oyununu ğördük ten sonra sende bu liğ de takımsın ha hadi ordan 1 puana yatmışın aman yenilmeyeyim de döneyim koltuk kalsın ya insan ilk yarıda ki futbola bakarda kusar kusar sen nasıl bir hocasın ya tek bir pozisyon yok utan adam utan
Özgür ata
1 yıl önceHoca ilk yarıda rezil futbol, bu oyunla puan alamazsın
Hayri
1 yıl önceKorkaklar asla kazanamaz,senin korkaklığın takıma sirayet etti oyuncularda özgüven yok her hallerinden belli oluyor..
Erol
1 yıl önceBamza, Cham,savic dışarda bunun ozanı sahada,eee konya gor buna bu dane.
Erol
1 yıl önceOzan fenere gol atmamak için 6 pasta pas veriyor, bu maçta 5'e 3 gittiğimiz pozisyonda topu rakibin kafasına şut diyor, yine verse %100 gol pozisyonu olacak cılız bir süt çıkartıyor. Şenol ve Ozan gibi alçaklardan Trabzon kurtulmadıkça böyle olur
Bordos
1 yıl önceTeknik direktöre bakın deplasmanda maç alamamış .be kadroyu ne taktiği belli .tam bir rezalet,olacak şey değil yani amatör bir hoca gelse bir maç alırdı.adamın umurunda değil .la istifa et istifa neyin peşindesin?
Ancipranozli
1 yıl önceLa bi kak git yaa Şenol musun nesin yettin artık be
Alayınızın
1 yıl önceKadroya bak oynana futbola bak hoca ya bak rezillik rezillik.Bsşkan dahil alayınız istifa etsin yok olun gidin be yazıklar olsun size korkaklar sürüsü
Dr.EU
1 yıl önceDeğil Hatay maçı, hiçbir maçta istemediğimiz bir çok kişi var ama en önceliklisi "şenol güneş!!" Bu beyefendinin akli melaikelerinin yerinde olup olmadığının tıbben tespitini ve kamuoyuna ibrazını kulüpten istiyorum!!! Yaptığı her şey takımı bitirmek için resmen! Gitmek için daha neyi bekliyor acaba? Bunca saygınlığına zeval edelim, çıkıp yüzüne mi sövelim be adam?! İnsan gibi istifa et, git işte!!
Hüseyin
1 yıl önceDerhal Fatih Tekke gelsin. Adam belki küme düşürür farklı bir heyecan olur