Trabzonspor, Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi.
Karşılaşma Konyaspor'un 90+10'da penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi.
Bordo-Mavililer bu sonuçla haftayı 32 puanla kapatırken, deplasmandaki galibiyet hasretini de sürdürdü.
Mücadelenin ardından Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, açıklamalarda bulundu.
Güneş, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
"Buraya gelirken moral ve güç olarak iyiydik. İyi oynamak ve kazanma hırsını göstermek için önemli maçtı. Devreye kadar sanki sahaya hiç oynanamamak için çıkmıştık. Vasat ve durgun bir oyun vardı.
İlk yarıda konuşacağımız hiç bir şey yapmadık. Oyunun hakkı beraberlikti ama mağlup oldu. İstediğini sahaya yansıtamayınca bunlar ne yazık ki oluyor. Bizim için hayal kırıklığı oldu. Hem kalitemizi hem oyun gücümüzü gösteremedik."
Tüm Yorumlar (71)
Bayro
1 yıl önceSen utanmadan konuşuyormusun istifa et istifa yönetimle istifa edin inşallah Hatay yener yettiniz artık cham ozan cihan bunlarda al istifa et defol
Neco
1 yıl önceEeee...sonra?
Özgür ata
1 yıl önceSırf tazminatını kaybetmemek için istifa etmiyorsun di mi hoca?
Akcaabatli
1 yıl önceS.günes defol artik yeder Istifa Istifa Istifa
Genco
1 yıl önceŞenol Güneş yazdı rezilleri oynadık
Tuncay M.
1 yıl önceNe kendi, ne taraftar grupları, ne de medya adamın istifa etmesi hakkında tek kelime laf etmiyor. Çıldırmamak elde değil. Yeni nesil futbolda yeni nesil futbol adamlarının önünü açın artık. Kokuşmuş, fosil futbol istemiyoruz artık. Bizi rezil ettiniz olmadı insan kendini bu kadar rezil eder mi? Biraz grur. Biraz
61ahmet61
1 yıl önceYok yav. Ne zaman vasatın üstünde oynadınız ki! Seninle bu kadar oluyor.
Cengiz
1 yıl önceYa hocam bırak git ne olursun ya.senle olmuyor
abidik gubidik
1 yıl önceHoca istifa et. yoksa cumartesi akşamı taraftar olarak yollayacağız seni. Hicbir katkın yok takıma.oyuncu değisikliği falan filan. Hiçbirşeyi beceremiyorsun. Seni yollamak yine bize düşecek galiba
Samet61
1 yıl önceHocaya diyelimde buna bir çözüm bulsun. Sende hata yok
Soner colak
1 yıl önceEmekli ol Trabzonu kim çalışırsa bu kadar oynar Hiç kimseden farkın yok
Harun
1 yıl önceBomboş konuşuyorsun yine hoca.10 hafta önce ne konuşıyorsan bu hafta da aynısını konuşuyorsun.Takımda hiçbir ilerleme yok.Ne zaman yakamızı bırakacaksın.
Galip
1 yıl önceVasat değil rezil oynadık. Cham ın biletini alın gönderin lütfen.
envr yldrm
1 yıl öncesenin söylemene gerek yok hoca izleyenler görüyor. al işe yaramaz yardımcılarını git.
Erol
1 yıl önceHalen daha konuşuyor,onurlu,sorumlu,gereğini yapacak bir duruş yok , hakettiğini yazsam yayınlanmaz.İSTİFA et.düş artık Trabzon un yakasından.
Mustafa
1 yıl önceAslında vasat olan sensin hocam.Artık tadında bırakmanın zamanı geldi.Degerin daha da düşmeden Trabzonspor un önünü aç
Alemdaroğlu
1 yıl önceEvet hoca vasat olunca oyunda vasat oluyor gel sen vasat bir şekilde istifa et fatihin önünü aç.
Mehmet
1 yıl önceBuda bize soruyor neden oynamadılar diye hiç gülesin yoktu????????????????
Murat
1 yıl önceLider ile aranda 33 puan var senin puanında 32 daha istifa etmiyorsan başka bir iş var bu işte tehdit şantaş ne söyle konuş korkma niye daha oradasın konuş korkma itiraf et
TS li
1 yıl önceGeldin geleli bir tane doğru top oynamadı takım. Gs maçı hariç. Senin futbolla alakan kalmamış git artık. Yapamıyorsun. TS taraftarı senin yüzünden maça gitmiyor
TRABZON _LU
1 yıl önceE sonuç bu vasat oyunda şuç bendemi yani şimdi ????
Erdem
1 yıl önceYalandan kim ölmüş. Trabzonspor yoruma gerek yok, maça gitmeye gerek yok, maç izlemeye gerek yok.Takımda hoca varmı, yönetim varmı yada başkan varmı boşhepsi boş.
Koca şef
1 yıl önceYa bu adam döneminde yaşamadığımız rezillik başarısızlık kalmadı.yüssüz gitmiyorda, buna nasıl efsane nasıl hoca diyorlar anlamak zor
Serko61
1 yıl önceİyide kimden reaksiyon bekliyorsun hocam kim bu takımı ayağa kaldıracak yedi ay olmuş dile kolay her maç bizim boynumuzu bükmek zorundamısın inan her hafta kümedeki takımların takılması puan kaybetmeleri için dua ediyoruz,şu mübarek günlerde bari bizi rahat bırak Allah rızası için bi gidin artık giderken çimşiri ve çiçeğide yanında götür yeter lütfen…
Ibrahim
1 yıl önceHocam bu takim deplasmanda neden oynamiyor? Geleli kac oy oldu, hala bu sorunu cozemedin. Takimi bir adim ileri goturemedin ne yazik ki. Gorunen o ki goturemeyeceksinde…
Ercan
1 yıl önceEeeeee ne olacağız Şenol hoca ? Bu şekilde devam mı ? Koy 3-4 tane oyuncu U19 dan deplasmanda bari. Hiç bir şey yapmadan değişik sonuç alınamaz.
TS 61
1 yıl önce7 AY OLDU TEK OZAN HARİÇ GİTMESİ GEREKENLER GİTTİ TRANSFERLER OLDU AMA OYUN YOK DEPLASMAN DA GALİBŞYET YOK ÇÖZÜM YOK FOBİ SENİN DÜŞÜNCENE HOCA TAKIMA NEGATİF ETKİ EDİYORSUN, 7 AYDA DEPLASMANDA GALİBİYET OLMAMASI, REZLL ETTİNİZ TS U BU TAKIMA TEKRAR ÜNAL KARAMAN GİBİ HOCA ŞART ŞAHLANMASI İÇİN , KESİN ALMAN HOCA GELMELİ SAMSUNUN ALMANLARI BAŞARILI, YAW BIDDRUM PORTEKİZLİ HOCA GETİRDİ İÇERDE DIŞARDA KAZANIYOR GÜNEŞ TS U BATIRDI SADECE LAF.AVCI ŞAMPİYON YAPTIDA DİYECEK SABIR KELİMESİ DE KALMADI
E. SARI
1 yıl önceKazanmak için ne istedinde oyuncular yapmadı acaba.
Galip zengin
1 yıl önceNe kalitesinden bahsediyorsunuz, takım yetersiz tek izahı bu sizde dahil maalesef .Sizin de futbolunuzun da dönemi bitti
Halil
1 yıl önceİstediğin oyunular da alındı eee şimdi ne olacak
Ts61
1 yıl önceTS takım değil, enkaz; sayende!
Xxxx
1 yıl önceSenden bu takima fayda gelmezzzzz
surmena
1 yıl önceBu kadar başarısız bir yönetim ve teknik heyet nasıl devam edebiliyor hayret.. tarihin en kötü Trabzonsporunda kim tutuyor bunları o mevkilerde merak ediyorum.
Ali Başkan
1 yıl önceŞenol hoca seninle ilk geldiğin günden bugüne kadar hayal kırıklığı yaşıyoruz, 1 sene oldu icraat yok... Beşiktaş'ın hocasının geldiği 1 ay oldu hemen sahada ne yaptığını bilen oyuncular, yedek kulübesinde sahadaki futbolu okuyan bir ekip var, şimdi daha iyi anlıyorum ki Beşiktaş neden tercihini Şenol Güneş'den yana kullanmadı...
Hamdi
1 yıl önceSenin hiçbir oyun taktiğin varmi
HİNT KUMAŞI
1 yıl önceİSTİFA ET!
Ertooo
1 yıl önceSen hoca değilsin. Git kahvede emekliliğin tadını çıkar ve okeyini oyna. Yaylaya çık ve bir daha gelme. Sen varsan Trabzonspor diye bir takım yok. Sen olmayacağını anlamayan bir başkan ve ekibi var. Sen bile başarılı olacağına inanmıyorsun. Senle bu iş OLMAZZZ. Şenol defol, erto İSTİFA.
Bülent Kurt
1 yıl önceŞenol bey bırak hikaye anlatma onurun gururun varsa bırakırsın yoksa siz bilirsiniz.
Kemal SAKA
1 yıl önceTeknik yönetimin kapasitesi ile uyumlu bir oyundu demek daha hakkaniyetli olur bu kulübe. Daha fazla kulübe ve bize zarar vermeyin lütfen. Siz de farkındasınız, bu kadro daha iyisini yapabilir.
Sedat
1 yıl önceOyun gücüni ve kalitesini Ne zama göstermeyi düşünüyor acaba
Nesim Besim
1 yıl önceKimle oynasak rakip oyuncuları zevkle izliyoruz. Atlıyorlar, zıplıyorlar, atlet gibi koşuyorlar ve kendilerini cansiperane ortaya koyuyorlar. Bizim topçulara bakıyorsun eskisiyle yenisiyle bizim burada ne işimiz var, maç bitsede gitsek havasındalar. Böyle bir futbol ve böyle futbolcular dünyada kalmadı. Siz kimsiniz ya, siz kimsiniz, sanki silah zoruyla sahaya çıkarıldınız.Sanırım esas sorunu kenarda aramak lazım, bu futbol fukaralarının motivasyon sorunu var birde kendine güven.
adnan yılmaz
1 yıl önceyahu kardeşim sen bizimle kafamı buluyorsun. trabzonspor takımı ilk yarıda cılız bir şut atıyor. her maç sonu bize felsefe yapıyorsun. bak hoca sen bu işi bırak seninle olmaz bu insanların duyguları ile oynama artık.
Ali.
1 yıl önceSanki bu gidişi düzeltecek bizmişiz gibi sürekli şikayet ediyor.Ne zaman bırakıyorsun ondan haber ver,daha fazla masal dinlemeye tahammül kalmadı.
Yorgun fırtına
1 yıl önceYa hocam olmuyorsa zorlamaya gerek yok..
Abuzer
1 yıl önceVasat insan ne zaman adam gibi top oynattin ki
xxxxx61
1 yıl önceeeeeeee sorun kimde bendemi hata
Oflu
1 yıl önceKalitemizi göstermedik demişsiniz Hocam, futboldan hiç anlamadığınızı düşünmeye başladım Hocam. 2 Lig ekibi İskenderunspor'u deplasmanda yenemeyen kalitesiz bir takımın, güçlü Konyasporlu deplasmanda yenmesi asla düşünülemez. Bizim kalitesiz takımın ligde bulunduğu sıralama çok iyi. Lig Kaliteye göre sıralansa bizim takım en iyi 18. olmalı.
Erdal engin
1 yıl önceAyıp bir tane deplasmanda galibiyet yok halâ konuşuyorsun Şenol efendi istifa et
Amasyali
1 yıl önceBizde onu diyoruz. Bir değil iki değil sezonun sonu geldi hala yansitamiyorsan sıkıntı sende. Olmuyorsa gerekeni yapacaksın. Torunun yasindaki çocuklara diş geciremiyor sözüne git.iyirsa sıkıntı sende. Bırak o zaman.
Denizz
1 yıl önceeee sonuç gelip benmi taktik teknik vereyim hoca
Akçaabat
1 yıl önceKalitesiz takımlar zaten vasat futbol oynarlar.
Mehmet
1 yıl önceVasat oyunun mimari kim, elbette hoca, demekki iyi calismamissin dersine, iyi antreman yok, dersine iyi çalışmayan hoca sınavda nasıl iyi not alacak,
Şenol MÜZENNET
1 yıl önceKaliten nerde oyun gücün nerde topa vurmayı bilmeyen ne kadar adam varsa Trabzon spor a getirdiniz üstelik kulübün parasını çarçur etmeyiz dediniz ama Çar çürü ederek bişey de almadınız Başkan teknik direktör kulübü amatör hale getirdiniz
Gokhan
1 yıl önceSenin vasatlığın takıma yansıyor
Aydın kaplan
1 yıl önceHocam doğru söylüyorsun ben istifa edeyim bari,sorun bende olabilir bir taraftar olarak
Vehbi koç
1 yıl önceGeçmişte varmı böyle bir Trabzon spor hiç deplasmanda maç kazanmamış ayıptır biz büyük şampiyon bir takımız şenol hocaya gilinceyr kadar şimdi Trabzonspor u sıradan bir takım yaptı ne olur hoca yüzünün suyuyla istifa et git
Ali
1 yıl önceİstifaaaaas hoca istifa yeter artık ne istiyorsun Trabzonspor'dan başkan dan tazminatını al defol
Tonyalı
1 yıl önceŞenol güneş defolun gidin. İşiniz gücünüz şow yabmak başka bşr şey değil. Fatih tekke.
Ali ihsan bülbül
1 yıl önceGiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt................
osman
1 yıl önceSayın hocam yetmezmi Trabzonspor bu sezon aldığı yenilgiyi 20 senedir almamışti lütfan acil istifa et yeter bu kadar taraftarı üzdüğün
Cemo
1 yıl önceBu takımı çalıştıran sen başaramıyorsan bırakıp gidersin.Kaç hafta oldu deplasmanda galibiyet yok.Gençlere yer vermiyorsun.
İstifaaaa
1 yıl önceBaşkan ve şenol güneş serhal istifa etsin. Rezil ettiler Trabzonsporu. Köy takımına çevirdiler.
A.kadir Kudu
1 yıl önceTıpkı okuldaki müdür yardımcısı gibisin senollll pey ya öğretmen ler başarısız ya da öğrenciler seninle müdürün hiç kabahati yok haaa bir de HADEMELER ve güvenlikçi suçlu
Öz61'li
1 yıl önceŞenol hocanın yanında oyunu okuyabilen bir yardımcı yok. Çimşir denilen hocanın ne katkısı var göremedik. Demekki takımı calistiramiyorlar. Teknik ekibin, kondisyoner ve sağlık ekibinin sil baştan yenilenmesi gerek
Veysel YILDIZ
1 yıl önceSayın Güneş, Lütfen ama lütfen deeeffffooooooollllll git... Düş sevdamızın yakasından... Hiç utanma duygun da mı kalmadı??? Rezil ettin kendini de bizi de... Deeeefffooooooolllll git ...
TS LUADEM
1 yıl önceistediği 5 topçudan 4ü alındı..şikayet etmeye hakkı yok..geçmiştede deplasmda perişan etti ts u şimdide aynısı..apo hocanın ahı gitmez..futbol düzenini yıktı Tsu açık ara şamp. yaptı lakin istanbul beslemeleri fbjk tarftarları hocanın başarısını küçümsediler Tsun altını oydular bizizmkiler sazan gibi oyuna geldiler..2 berbaerlik aldı deplasmanda yenilmeden hocayı baskı ile gönderdiler..başkana baskı yapıldı apo hocann gitmesi için..sonuç fiyasko...
karaağa
1 yıl önceTamamda biz mi dedik vasat oynayın diye bırak Allah Aşkına yeter hoca düşün şu Trabzonspor un yakasından tek gelir kaynağınız bu kulüp oldu
YOMRALI
1 yıl önceartık yeter defol git
Veysel YILDIZ
1 yıl önceSayın Güneş, Lütfen ama lütfen deeeffffooooooollllll git... Düş sevdamızın yakasından... Hiç utanma duygun da mı kalmadı??? Rezil ettin kendini de bizi de... Deeeefffooooooolllll git ...
MAVİ.
1 yıl önceVASAT OYUN OYNA DİYEN BİR AKIL Mİ VAR.DOKSAN DAKIKADA NE YAPTIN SORARLAR SANA OLMUYO DİYORSUN DEMEK Kİ SENDE SENİNLE OLMADIĞINI ANLAMIŞSIN.O ZAMN TOPLAN BİLETİNİ AL HOCAM.BÖYLE BİR TRABZONOSPOR İSTEMİYORUZ. MAĞLUP OLMAK AVARAJ TAKIMI OLMAK İSTEMİYORUZ.NE BU BE.YENMEYEN KALMADI.KİMİ YENECEKSİNİZ. MAĞLUP OLMAK İÇİN Mİ SAHAYA ÇIKTIN.KATKIN NE İFADELERİNDE KENDİNE ELEŞTİRİ YOK NEDEN. RAHAT UYUYORMUSUN.ALTIĞININ KARŞILIĞINI VERMİYORSUN.BUNUDA ANLAT.BATANİZ ETMEYE GEREK YOK.LAF ÜRETMEK VAR.
Yusuf sarı
1 yıl önceAbdullah Avcı = Şenol Güneş seyirci Bile sizden çok katkı veriyor takıma hücüm futbolu anlamında topu ayağına alan kaleci Uğurcan çakırı arıyor Uğurcan ise takımı 4-5 farklı öndeyiz gibi topla sevişiyor sonra degaj yapıyor rakibe tekrar hüküm olarak top geri dönüyor futbol oynamak galibiyet için oynamak bu değil sadece banza çırpınıyor sahada bunu herkes görüyor ama ne hikmetse teknik direktör göremiyor artık futbolcular değil teknik kadro değişikliğini heyecanı yüksek hoca gerek