| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mart 2025 18:40

Trabzonspor'da Şenol Güneş konuştu: "Vasat ve durgun bir oyun oynadık"

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşma Konyaspor'un 90+10'da penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi.

Bordo-Mavililer bu sonuçla haftayı 32 puanla kapatırken, deplasmandaki galibiyet hasretini de sürdürdü.

Mücadelenin ardından Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, açıklamalarda bulundu.

Güneş, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;

"Buraya gelirken moral ve güç olarak iyiydik. İyi oynamak ve kazanma hırsını göstermek için önemli maçtı. Devreye kadar sanki sahaya hiç oynanamamak için çıkmıştık. Vasat ve durgun bir oyun vardı.

İlk yarıda konuşacağımız hiç bir şey yapmadık. Oyunun hakkı beraberlikti ama mağlup oldu. İstediğini sahaya yansıtamayınca bunlar ne yazık ki oluyor. Bizim için hayal kırıklığı oldu. Hem kalitemizi hem oyun gücümüzü gösteremedik."
 

Yorumlar (71)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Sen utanmadan konuşuyormusun istifa et istifa yönetimle istifa edin inşallah Hatay yener yettiniz artık cham ozan cihan bunlarda al istifa et defol

N
Neco
1 yıl önce

Eeee...sonra?

Özgür ata
1 yıl önce

Sırf tazminatını kaybetmemek için istifa etmiyorsun di mi hoca?

A
Akcaabatli
1 yıl önce

S.günes defol artik yeder Istifa Istifa Istifa

G
Genco
1 yıl önce

Şenol Güneş yazdı rezilleri oynadık

Tüm Yorumlar (71)

B
Bayro
1 yıl önce

Sen utanmadan konuşuyormusun istifa et istifa yönetimle istifa edin inşallah Hatay yener yettiniz artık cham ozan cihan bunlarda al istifa et defol

N
Neco
1 yıl önce

Eeee...sonra?

Özgür ata
1 yıl önce

Sırf tazminatını kaybetmemek için istifa etmiyorsun di mi hoca?

A
Akcaabatli
1 yıl önce

S.günes defol artik yeder Istifa Istifa Istifa

G
Genco
1 yıl önce

Şenol Güneş yazdı rezilleri oynadık

T
Tuncay M.
1 yıl önce

Ne kendi, ne taraftar grupları, ne de medya adamın istifa etmesi hakkında tek kelime laf etmiyor. Çıldırmamak elde değil. Yeni nesil futbolda yeni nesil futbol adamlarının önünü açın artık. Kokuşmuş, fosil futbol istemiyoruz artık. Bizi rezil ettiniz olmadı insan kendini bu kadar rezil eder mi? Biraz grur. Biraz

6
61ahmet61
1 yıl önce

Yok yav. Ne zaman vasatın üstünde oynadınız ki! Seninle bu kadar oluyor.

C
Cengiz
1 yıl önce

Ya hocam bırak git ne olursun ya.senle olmuyor

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Hoca istifa et. yoksa cumartesi akşamı taraftar olarak yollayacağız seni. Hicbir katkın yok takıma.oyuncu değisikliği falan filan. Hiçbirşeyi beceremiyorsun. Seni yollamak yine bize düşecek galiba

S
Samet61
1 yıl önce

Hocaya diyelimde buna bir çözüm bulsun. Sende hata yok

S
Soner colak
1 yıl önce

Emekli ol Trabzonu kim çalışırsa bu kadar oynar Hiç kimseden farkın yok

H
Harun
1 yıl önce

Bomboş konuşuyorsun yine hoca.10 hafta önce ne konuşıyorsan bu hafta da aynısını konuşuyorsun.Takımda hiçbir ilerleme yok.Ne zaman yakamızı bırakacaksın.

G
Galip
1 yıl önce

Vasat değil rezil oynadık. Cham ın biletini alın gönderin lütfen.

E
envr yldrm
1 yıl önce

senin söylemene gerek yok hoca izleyenler görüyor. al işe yaramaz yardımcılarını git.

E
Erol
1 yıl önce

Halen daha konuşuyor,onurlu,sorumlu,gereğini yapacak bir duruş yok , hakettiğini yazsam yayınlanmaz.İSTİFA et.düş artık Trabzon un yakasından.

M
Mustafa
1 yıl önce

Aslında vasat olan sensin hocam.Artık tadında bırakmanın zamanı geldi.Degerin daha da düşmeden Trabzonspor un önünü aç

A
Alemdaroğlu
1 yıl önce

Evet hoca vasat olunca oyunda vasat oluyor gel sen vasat bir şekilde istifa et fatihin önünü aç.

M
Mehmet
1 yıl önce

Buda bize soruyor neden oynamadılar diye hiç gülesin yoktu????????????????

M
Murat
1 yıl önce

Lider ile aranda 33 puan var senin puanında 32 daha istifa etmiyorsan başka bir iş var bu işte tehdit şantaş ne söyle konuş korkma niye daha oradasın konuş korkma itiraf et

T
TS li
1 yıl önce

Geldin geleli bir tane doğru top oynamadı takım. Gs maçı hariç. Senin futbolla alakan kalmamış git artık. Yapamıyorsun. TS taraftarı senin yüzünden maça gitmiyor

T
TRABZON _LU
1 yıl önce

E sonuç bu vasat oyunda şuç bendemi yani şimdi ????

E
Erdem
1 yıl önce

Yalandan kim ölmüş. Trabzonspor yoruma gerek yok, maça gitmeye gerek yok, maç izlemeye gerek yok.Takımda hoca varmı, yönetim varmı yada başkan varmı boşhepsi boş.

K
Koca şef
1 yıl önce

Ya bu adam döneminde yaşamadığımız rezillik başarısızlık kalmadı.yüssüz gitmiyorda, buna nasıl efsane nasıl hoca diyorlar anlamak zor

S
Serko61
1 yıl önce

İyide kimden reaksiyon bekliyorsun hocam kim bu takımı ayağa kaldıracak yedi ay olmuş dile kolay her maç bizim boynumuzu bükmek zorundamısın inan her hafta kümedeki takımların takılması puan kaybetmeleri için dua ediyoruz,şu mübarek günlerde bari bizi rahat bırak Allah rızası için bi gidin artık giderken çimşiri ve çiçeğide yanında götür yeter lütfen…

I
Ibrahim
1 yıl önce

Hocam bu takim deplasmanda neden oynamiyor? Geleli kac oy oldu, hala bu sorunu cozemedin. Takimi bir adim ileri goturemedin ne yazik ki. Gorunen o ki goturemeyeceksinde…

E
Ercan
1 yıl önce

Eeeeee ne olacağız Şenol hoca ? Bu şekilde devam mı ? Koy 3-4 tane oyuncu U19 dan deplasmanda bari. Hiç bir şey yapmadan değişik sonuç alınamaz.

T
TS 61
1 yıl önce

7 AY OLDU TEK OZAN HARİÇ GİTMESİ GEREKENLER GİTTİ TRANSFERLER OLDU AMA OYUN YOK DEPLASMAN DA GALİBŞYET YOK ÇÖZÜM YOK FOBİ SENİN DÜŞÜNCENE HOCA TAKIMA NEGATİF ETKİ EDİYORSUN, 7 AYDA DEPLASMANDA GALİBİYET OLMAMASI, REZLL ETTİNİZ TS U BU TAKIMA TEKRAR ÜNAL KARAMAN GİBİ HOCA ŞART ŞAHLANMASI İÇİN , KESİN ALMAN HOCA GELMELİ SAMSUNUN ALMANLARI BAŞARILI, YAW BIDDRUM PORTEKİZLİ HOCA GETİRDİ İÇERDE DIŞARDA KAZANIYOR GÜNEŞ TS U BATIRDI SADECE LAF.AVCI ŞAMPİYON YAPTIDA DİYECEK SABIR KELİMESİ DE KALMADI

E
E. SARI
1 yıl önce

Kazanmak için ne istedinde oyuncular yapmadı acaba.

G
Galip zengin
1 yıl önce

Ne kalitesinden bahsediyorsunuz, takım yetersiz tek izahı bu sizde dahil maalesef .Sizin de futbolunuzun da dönemi bitti

H
Halil
1 yıl önce

İstediğin oyunular da alındı eee şimdi ne olacak

T
Ts61
1 yıl önce

TS takım değil, enkaz; sayende!

X
Xxxx
1 yıl önce

Senden bu takima fayda gelmezzzzz

S
surmena
1 yıl önce

Bu kadar başarısız bir yönetim ve teknik heyet nasıl devam edebiliyor hayret.. tarihin en kötü Trabzonsporunda kim tutuyor bunları o mevkilerde merak ediyorum.

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Şenol hoca seninle ilk geldiğin günden bugüne kadar hayal kırıklığı yaşıyoruz, 1 sene oldu icraat yok... Beşiktaş'ın hocasının geldiği 1 ay oldu hemen sahada ne yaptığını bilen oyuncular, yedek kulübesinde sahadaki futbolu okuyan bir ekip var, şimdi daha iyi anlıyorum ki Beşiktaş neden tercihini Şenol Güneş'den yana kullanmadı...

H
Hamdi
1 yıl önce

Senin hiçbir oyun taktiğin varmi

H
HİNT KUMAŞI
1 yıl önce

İSTİFA ET!

E
Ertooo
1 yıl önce

Sen hoca değilsin. Git kahvede emekliliğin tadını çıkar ve okeyini oyna. Yaylaya çık ve bir daha gelme. Sen varsan Trabzonspor diye bir takım yok. Sen olmayacağını anlamayan bir başkan ve ekibi var. Sen bile başarılı olacağına inanmıyorsun. Senle bu iş OLMAZZZ. Şenol defol, erto İSTİFA.

B
Bülent Kurt
1 yıl önce

Şenol bey bırak hikaye anlatma onurun gururun varsa bırakırsın yoksa siz bilirsiniz.

K
Kemal SAKA
1 yıl önce

Teknik yönetimin kapasitesi ile uyumlu bir oyundu demek daha hakkaniyetli olur bu kulübe. Daha fazla kulübe ve bize zarar vermeyin lütfen. Siz de farkındasınız, bu kadro daha iyisini yapabilir.

S
Sedat
1 yıl önce

Oyun gücüni ve kalitesini Ne zama göstermeyi düşünüyor acaba

N
Nesim Besim
1 yıl önce

Kimle oynasak rakip oyuncuları zevkle izliyoruz. Atlıyorlar, zıplıyorlar, atlet gibi koşuyorlar ve kendilerini cansiperane ortaya koyuyorlar. Bizim topçulara bakıyorsun eskisiyle yenisiyle bizim burada ne işimiz var, maç bitsede gitsek havasındalar. Böyle bir futbol ve böyle futbolcular dünyada kalmadı. Siz kimsiniz ya, siz kimsiniz, sanki silah zoruyla sahaya çıkarıldınız.Sanırım esas sorunu kenarda aramak lazım, bu futbol fukaralarının motivasyon sorunu var birde kendine güven.

A
adnan yılmaz
1 yıl önce

yahu kardeşim sen bizimle kafamı buluyorsun. trabzonspor takımı ilk yarıda cılız bir şut atıyor. her maç sonu bize felsefe yapıyorsun. bak hoca sen bu işi bırak seninle olmaz bu insanların duyguları ile oynama artık.

A
Ali.
1 yıl önce

Sanki bu gidişi düzeltecek bizmişiz gibi sürekli şikayet ediyor.Ne zaman bırakıyorsun ondan haber ver,daha fazla masal dinlemeye tahammül kalmadı.

Y
Yorgun fırtına
1 yıl önce

Ya hocam olmuyorsa zorlamaya gerek yok..

A
Abuzer
1 yıl önce

Vasat insan ne zaman adam gibi top oynattin ki

X
xxxxx61
1 yıl önce

eeeeeee sorun kimde bendemi hata

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitemizi göstermedik demişsiniz Hocam, futboldan hiç anlamadığınızı düşünmeye başladım Hocam. 2 Lig ekibi İskenderunspor'u deplasmanda yenemeyen kalitesiz bir takımın, güçlü Konyasporlu deplasmanda yenmesi asla düşünülemez. Bizim kalitesiz takımın ligde bulunduğu sıralama çok iyi. Lig Kaliteye göre sıralansa bizim takım en iyi 18. olmalı.

E
Erdal engin
1 yıl önce

Ayıp bir tane deplasmanda galibiyet yok halâ konuşuyorsun Şenol efendi istifa et

A
Amasyali
1 yıl önce

Bizde onu diyoruz. Bir değil iki değil sezonun sonu geldi hala yansitamiyorsan sıkıntı sende. Olmuyorsa gerekeni yapacaksın. Torunun yasindaki çocuklara diş geciremiyor sözüne git.iyirsa sıkıntı sende. Bırak o zaman.

D
Denizz
1 yıl önce

eee sonuç gelip benmi taktik teknik vereyim hoca

A
Akçaabat
1 yıl önce

Kalitesiz takımlar zaten vasat futbol oynarlar.

M
Mehmet
1 yıl önce

Vasat oyunun mimari kim, elbette hoca, demekki iyi calismamissin dersine, iyi antreman yok, dersine iyi çalışmayan hoca sınavda nasıl iyi not alacak,

Şenol MÜZENNET
1 yıl önce

Kaliten nerde oyun gücün nerde topa vurmayı bilmeyen ne kadar adam varsa Trabzon spor a getirdiniz üstelik kulübün parasını çarçur etmeyiz dediniz ama Çar çürü ederek bişey de almadınız Başkan teknik direktör kulübü amatör hale getirdiniz

G
Gokhan
1 yıl önce

Senin vasatlığın takıma yansıyor

A
Aydın kaplan
1 yıl önce

Hocam doğru söylüyorsun ben istifa edeyim bari,sorun bende olabilir bir taraftar olarak

V
Vehbi koç
1 yıl önce

Geçmişte varmı böyle bir Trabzon spor hiç deplasmanda maç kazanmamış ayıptır biz büyük şampiyon bir takımız şenol hocaya gilinceyr kadar şimdi Trabzonspor u sıradan bir takım yaptı ne olur hoca yüzünün suyuyla istifa et git

A
Ali
1 yıl önce

İstifaaaaas hoca istifa yeter artık ne istiyorsun Trabzonspor'dan başkan dan tazminatını al defol

T
Tonyalı
1 yıl önce

Şenol güneş defolun gidin. İşiniz gücünüz şow yabmak başka bşr şey değil. Fatih tekke.

A
Ali ihsan bülbül
1 yıl önce

Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt................

O
osman
1 yıl önce

Sayın hocam yetmezmi Trabzonspor bu sezon aldığı yenilgiyi 20 senedir almamışti lütfan acil istifa et yeter bu kadar taraftarı üzdüğün

C
Cemo
1 yıl önce

Bu takımı çalıştıran sen başaramıyorsan bırakıp gidersin.Kaç hafta oldu deplasmanda galibiyet yok.Gençlere yer vermiyorsun.

İstifaaaa
1 yıl önce

Başkan ve şenol güneş serhal istifa etsin. Rezil ettiler Trabzonsporu. Köy takımına çevirdiler.

A
A.kadir Kudu
1 yıl önce

Tıpkı okuldaki müdür yardımcısı gibisin senollll pey ya öğretmen ler başarısız ya da öğrenciler seninle müdürün hiç kabahati yok haaa bir de HADEMELER ve güvenlikçi suçlu

Öz61'li
1 yıl önce

Şenol hocanın yanında oyunu okuyabilen bir yardımcı yok. Çimşir denilen hocanın ne katkısı var göremedik. Demekki takımı calistiramiyorlar. Teknik ekibin, kondisyoner ve sağlık ekibinin sil baştan yenilenmesi gerek

V
Veysel YILDIZ
1 yıl önce

Sayın Güneş, Lütfen ama lütfen deeeffffooooooollllll git... Düş sevdamızın yakasından... Hiç utanma duygun da mı kalmadı??? Rezil ettin kendini de bizi de... Deeeefffooooooolllll git ...

T
TS LUADEM
1 yıl önce

istediği 5 topçudan 4ü alındı..şikayet etmeye hakkı yok..geçmiştede deplasmda perişan etti ts u şimdide aynısı..apo hocanın ahı gitmez..futbol düzenini yıktı Tsu açık ara şamp. yaptı lakin istanbul beslemeleri fbjk tarftarları hocanın başarısını küçümsediler Tsun altını oydular bizizmkiler sazan gibi oyuna geldiler..2 berbaerlik aldı deplasmanda yenilmeden hocayı baskı ile gönderdiler..başkana baskı yapıldı apo hocann gitmesi için..sonuç fiyasko...

K
karaağa
1 yıl önce

Tamamda biz mi dedik vasat oynayın diye bırak Allah Aşkına yeter hoca düşün şu Trabzonspor un yakasından tek gelir kaynağınız bu kulüp oldu

Y
YOMRALI
1 yıl önce

artık yeter defol git

V
Veysel YILDIZ
1 yıl önce

Sayın Güneş, Lütfen ama lütfen deeeffffooooooollllll git... Düş sevdamızın yakasından... Hiç utanma duygun da mı kalmadı??? Rezil ettin kendini de bizi de... Deeeefffooooooolllll git ...

M
MAVİ.
1 yıl önce

VASAT OYUN OYNA DİYEN BİR AKIL Mİ VAR.DOKSAN DAKIKADA NE YAPTIN SORARLAR SANA OLMUYO DİYORSUN DEMEK Kİ SENDE SENİNLE OLMADIĞINI ANLAMIŞSIN.O ZAMN TOPLAN BİLETİNİ AL HOCAM.BÖYLE BİR TRABZONOSPOR İSTEMİYORUZ. MAĞLUP OLMAK AVARAJ TAKIMI OLMAK İSTEMİYORUZ.NE BU BE.YENMEYEN KALMADI.KİMİ YENECEKSİNİZ. MAĞLUP OLMAK İÇİN Mİ SAHAYA ÇIKTIN.KATKIN NE İFADELERİNDE KENDİNE ELEŞTİRİ YOK NEDEN. RAHAT UYUYORMUSUN.ALTIĞININ KARŞILIĞINI VERMİYORSUN.BUNUDA ANLAT.BATANİZ ETMEYE GEREK YOK.LAF ÜRETMEK VAR.

Y
Yusuf sarı
1 yıl önce

Abdullah Avcı = Şenol Güneş seyirci Bile sizden çok katkı veriyor takıma hücüm futbolu anlamında topu ayağına alan kaleci Uğurcan çakırı arıyor Uğurcan ise takımı 4-5 farklı öndeyiz gibi topla sevişiyor sonra degaj yapıyor rakibe tekrar hüküm olarak top geri dönüyor futbol oynamak galibiyet için oynamak bu değil sadece banza çırpınıyor sahada bunu herkes görüyor ama ne hikmetse teknik direktör göremiyor artık futbolcular değil teknik kadro değişikliğini heyecanı yüksek hoca gerek